FANDOM

7: O número perfecto
Tempada 4, episodio 14
Winx92.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 14 de outubro do 2009
Data do trinque (EUA) 17 de xuño do 2012
Nomes originais
Nome en italiano 7: Il numero perfetto
Nome en inglés (EUA) 7: The Perfect Number
Sucesión de episodios
anterior
O ataque dos feiticeiros
seguinte
Leccións de maxia
Lista de episodios

7: O número perfecto é o episodio 14 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 92 en total. Estreouse o 14 de outubro do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza na casa das Winx, onde Musa pensa en Jason Queen, e que Riven pertence ao seu pasado. Roxy está a pensar nos seus poderes e o seu futuro, e Bloom di que se afará.

Faragonda chama ás Winx, e ela di que teñen que facer que os humanos crean na maxia, e di a Bloom que ela gardará o Círculo Branco. Faragonda di a Roxy que estará tres anos en Alfea, pero Roxy non quere abandonar a Terra.

No ceo de Gardenia, un helicóptero grava as Winx voando, e moitos xornalistas fan preguntas ás Winx sobre as fadas. No bar Frutti Music, Brandon fala cunhas raparigas. Riven está triste porque rompeu con Musa, e Nabu di que ten que apoiala en todo, e non ter celos. Entón aparecen as Winx na televisión.

Bloom sente enerxía de Roxy no porto, e podería estar en perigo. As Winx chegan ao porto, e usan as ás Tracix para saber que pasou alí. Entón atopan a Roxy, e pide perdón por enfadarse con Faragonda. Un cachorro tigre di que secuestraron outros animais nun barco.

Roxy leva o cachorro tigre cos outros animais, e Bloom queda con Roxy. As Winx van cos Especialistas, e eles explican que as viron na televisión. Andy e a súa banda empezan a tocar. Roxy chega co seu cachorro tigre, e vai co seu pai, Klaus. Andy di a Musa que cante con el.

Riven chega, e Musa di a Riven que non poden seguir así. Entón aparece Jason Queen, e dá un sobre a Musa. Riven vaise. Klaus chega e di que o cachorro tigre non está, e as Winx transfórmanse. Coas ás Speedix, chegan até o barco onde os outros animais foron secuestrados.

No barco, uns homes teñen o tigre, e Roxy quere que solten ao tigre. Entón os homes lanzan unha rede ás Winx e lanzan un gas, e as Winx quedan inconsciente. Cando espertan, atópanse nunhas gaiolas. Roxy tenta facer unha conexión cos animais, e entón o tigre chega e rescata as Winx.

Os homes chegan, e as Winx usan os seus Believix para que liberen aos animais. As Winx están esgotadas, e vanse ás súas casas. E os Feiticeiros do Círculo Negro obsérvanas. Na casa das Winx, Musa abre o sobre e resulta que Jason Queen vai casar cunha moza, e quere que Musa cante na súa voda.

Curiosidades Editar

  • O nome 7: O número perfecto referiuse ás Winx e Roxy, que agora son un equipo.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou