FANDOM

A última fada da Terra
Tempada 4, episodio 3
Winx81.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 20 de abril do 2009
Data do trinque (EUA) 13 de maio do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Ľultima fata della Terra
Nome en inglés (EUA) The Last Fairy on Earth
Sucesión de episodios
anterior
A árbore da vida
seguinte
Amor e Peluches
Lista de episodios

A última fada da Terra é o episodio 3 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 81 en total. Estreouse o 20 de abril do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Gardenia, onde as Winx chegan á casa dos pais adoptivos de Bloom. Vanessa abre a porta, e entran as Winx. Bloom alégrase de ver os seus pais adoptivos, e as Winx explican que teñen que atopar unha fada na Terra que non sabe nada dos seus poderes, e facer que os humanos crean na maxia.

As Winx instálanse na casa, e Mike explica a Vanessa que as Winx están a interromper a súa vida. Bloom e Flora escóitanos, e dinllo ás outras. As Winx teñen que comportarse como humanas sen usar a maxia. Elas empezan a buscar traballo, pero non as aceptan en ningún sitio. E un home obsérvaas.

No parque, Tecna recibe unha chamada dos Especialistas, que preguntan ás Winx como vai a procura da fada da Terra, e si atoparon os Feiticeiros do Círculo Negro. Sky di que se verán máis pronto do que pensan, e Riven di que teñen que acabar a mensaxe.

O home que observou ás Winx, vén preguntar ás Winx si queren traballo nunha tenda de xoguetes. Elas cóntano a Mike e Vanessa. Na tenda de xoguetes, Flora atopa uns xoguetes defectuosos, e dá vida a estes peluches con ás.

Logo Flora di ás outras Winx que precisarán de alguén que os queira, ata que aparece o dono da tenda. Bloom teletranspórtaos á súa casa. O dono chega para felicitar ás Winx polo seu traballo.

Na casa de Mike e Vanessa, os peluches están a voar. As Winx tentan que paren de voar, e Mitzi escoita o son dos peluches. Bloom explica aos seus pais que poderían abrir unha tenda cos peluches, e axudaría a que os humanos crean na maxia. Vanessa quere axudar ás Winx, aínda que Mike ten alerxia aos peluches.

Un home ensina ás Winx un apartamento onde poden colocar a tenda. As Winx empezan a preparar a tenda, e Bloom di que darán os animais a quen os quixer xunto ás cousas necesarias dos animais. Cada unha das Winx terá unha misión cos animais, para manter a tenda. E a tenda chamarase “Amor e Peluches”.

A xente non quere pasar, pero unha rapariga de pelo rosa cun can comeza a ollar a tenda. Stella pecha a xanela, pero a rapariga fai algo coa man e lanza unha enerxía que tira as Winx ao chan. Tecna di que é unha enerxía parecida á dos Feiticeiros do Círculo Negro, e as Winx deciden investigalo e transfórmanse.

Os peluches empezan a estragar a tenda con Kiko, e todo se enche de burbullas. As Winx sepáranse, e están a voar. Os humanos comezan a ollar as Winx.

Sen darse conta, as Winx seguen á rapariga do pelo rosa, pero nunha ponte creen que uns homes son os Feiticeiros do Círculo Negro, pero danse conta que non son eles e vanse voando. As Winx réndense da procura, e entón atopan que a súa tenda está esnaquizada.

  • As Winx comezan a tenda “Amor e Peluches”.
  • Roxy e Arthur son introducidos neste episodio.
  • As Winx chegan ata Gardenia para encontrar a última fada da Terra.
  • Musa comeza a ter o cabelo solto.

Curiosidades Editar

  • Aínda que Roxy foi introducida neste episodio, o seu nome non foi mencionado ata o episodio seguinte.
  • Cando os animais envorcaron as burbullas, había algúns animais nas burbullas que eran dobres.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou