FANDOM

A aldea das Pixies
Tempada 2, episodio 20
Winx46.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 23 de xuño do 2005
Data do trinque (EUA) 25 de febreiro do 2006
Nomes originais
Nome en italiano Il villaggio delle Pixies
Nome en inglés (EUA) Pixie Village
Sucesión de episodios
anterior
O espía nas sombras
seguinte
O poder Charmix
Lista de episodios

A aldea das Pixies é o episodio 20 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 46 en total. Estreouse o 23 de xuño do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde Faragonda chamou ás Winx. Ela informa que Lord Darkar cada vez ten máis poder e ten tres do catro partes do Códice. No bosque, Palladium está con Avalon a buscar flores. Eles dous divídense, unha flor ataca a Avalon e cae ao chan, aínda que sen saber por que, el ri.

Faragonda explica que mandará ás Winx de vacacións ás Terras Salvaxes. No bosque, Palladium atopa Avalon no chan inconsciente, e quere avisar alguén. Faragonda di ás Winx que nas Terras Salvaxes a enerxía máxica se anula e elas non poderán usar maxia, pero para compensar os Especialistas acompañarán ás Winx.

Livy, a Pixie mensaxeira, recibe a alerta de Palladium. Cando chega, Palladium explica que Avalon foi envelenado, e Livy di que hai unha flor que pode servir de antídoto na aldea das Pixies, pero Palladium di que Lord Darkar podería velos. Palladium di que como que o Fénix está a ollar ás Winx, ten que ir rápido á aldea e volver con el.

Pero Lord Darkar está a ollar Livy e di que o do veleno está planeado. Lord Darkar chama a Icy para que siga a Livy ata a aldea e roube o Códice. E entón Icy vai cara á aldea cuns monstros de Lord Darkar.

Os Especialistas chegan a Alfea, e as Winx entran na nave. Layla sente que as outras non se dan conta dela. Tecna atópase con Timmy e Musa con Riven, pero os mozos non fan moito caso nelas. Livy continúa a ir cara á aldea, e Icy está a seguila con monstros. Palladium disponse a levar Avalon cara a Alfea.

Timmy di a Brandon que hai outra nave, pero é unha ave. Sky pregunta se Bloom está ben, pero ela enfádase. Livy continúa a voar, pero chócase cunha rama e cae ao chan. Icy e Lord Darkar veno, e Icy ten que axudar á Pixie a espertar porque teñen que saber onde está o Códice.

Na cidade das Terras Salvaxes, as mozas están a comprar, e Sky está preocupado porque Bloom contestou enfadada. Musa pregunta a Riven sobre o seu vestido, pero Riven non fai moito caso. Livy continúa a voar, e Lord Darkar di que por fin terá a última parte do Códice.

Na aldea das Pixies, todas as Pixies alégranse da súa chegada. Livy busca a flor do antídoto, pero aparece Icy. Nas Terras Salvaxes, teñen que coller un teleférico para subir ata a cima da montaña. Pero algo pasa á corda. Na aldea, Icy ataca ás Pixies, e quere o Códice. Na montaña, os Especialistas e as Winx empezan a esquiar.

Na aldea, Icy continúa a atacar as Pixies e conxela toda a aldea e as Pixies. Entón Icy di aos monstros que esnaquicen a aldea. Entón a Pixie que se encarga da aldea decide dar o Códice a Icy, pero Livy cólleo e foxe. Icy ponse a perseguir Livy.

Na montaña, Sky di a Riven que hai un oso, pero non é certo e Riven párase. Entón Riven di a Sky que diante hai unha árbore e Sky non llo cre, pero é verdade e chócase. Na aldea, Icy continúa a perseguir Livy e achégase. Sky e Riven continúan a competer para ver quen vai primeiro, e atópanse con Layla que chegou antes.

Livy e Icy chegan ata Grutas Profundas, e a princesa Amentia esixe respostas. Flora di aos outros que se fará de noite pronto. Brandon cre que Bloom se comporta dunha maneira estraña, e di que podería ser por Avalon. Livy di á princesa Amentia que Icy quere roubarlle o Códice, e Amentia di a Icy que saia da súa cidade.

Os Especialistas e as Winx están a baixar co teleférico, pero de súpeto párase. Timmy atopa que o cable está a piques de romperse. As Winx non se poden transformar nas Terras Salvaxes. Palladium tenta buscar un antídoto el mesmo porque Livy non volveu.

As Winx e os Especialistas empezan a pórse nerviosos, pero Bloom di que teñen que manter a calma e pensar xuntos. Icy empeza a loitar contra Amentia, e Palladium non atopa nada. Bloom di que todos se quiten os abrigos para facer unha corda. Icy continúa a loitar contra Amentia, pero aparecen Darcy e Stormy.

Amentia di aos gardas que ataquen as Trix. As Winx e os Especialistas fixeron un paracaídas, e xusto cando o teleférico se cae, elas saen voando. As Trix rouban o Códice, pero Amentia di que se vingará delas. Palladium logra curar Avalon.

O equipo cae no xeo, e entón Bloom recoñece que perdera a fe no equipo, e entón Bloom obtén un novo poder: o Charmix. As Trix traen a Lord Darkar o Códice, e o Fénix di que agora é máis forte que nunca.

  • As Winx teñen vacacións a partir deste episodio.
  • Lord Darkar envía unha misión para Icy para roubar a última parte do Códice.
  • Bloom recibe o seu Charmix.
  • Lord Darkar ten todas as catro partes do Códice.

Curiosidades Editar

  • Excepto cando Darcy e Stormy axudan Icy, esta era a misión de Icy soa.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou