FANDOM

A bolboreta dourada
Tempada 7, episodio 24
Winx180.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 2 de outubro do 2015
Data do trinque (EUA) 27 de marzo do 2016
Nomes originais
Nome en italiano La farfalla dorata
Nome en inglés (EUA) The Golden Butterfly
Sucesión de episodios
anterior
O segredo de Alfea
seguinte
Nova harmonía máxica
Lista de episodios

A bolboreta dourada é o episodio 24 da tempada 7 da serie Winx Club e o episodio 180 en total. Estreouse o 2 de outubro do 2015 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza no Mini-Mundo Diamante, onde as Winx teñen que quitar a escuridade máxica e restaurar a luz. E as Trix tamén están no Mini-Mundo. Mentres tanto en Alfea, Faragonda e os profesores adestran as alumnas para a batalla, e Daphne di que chamou reforzos.

As Trix veñen, e as alumnas de Alfea lideradas por Roxy comezan a loitar contra as Trix e os seus animais máxicos. WizGiz transfórmase nun animal, pero é derrotado. As Trix están a gañar, pero unha nave de Fonte Vermella tamén vén axudarlles. Daphne saúda o seu marido Thoren.

Os Especialistas saltan da nave para loitar, e as Trix absorben enerxía de Brafilius para obteren máis forza, e parece que as Trix por agora son máis fortes. Mentres tanto, no Mini-Mundo Diamante, a luz do corazón de Alfea acaba, e Bloom di que irán pedir axuda á directora Mavila no pasado.

As Winx utilizan as súas Pedras das Lembranzas e viaxan ao pasado. No pasado, Mavila está a prepararse para lanzar un feitizo que borrará os recordos dos animais máxicos de Alfea, cando as Winx aparecen para falar con Mavila. Faragonda tamén chega.

Bloom presenta a Faragonda os animais máxicos das Winx, e Mavila di a Faragonda que acompañe as Winx ao Xardín Secreto, e as Winx van con Faragonda. No presente, os Especialistas están a loitar contra as Trix, e elas teñen máis poderes porque llos están a absorber a Brafilius.

As Trix atacan os Especialistas, e caen ao chan, pero antes Daphne sálvaos. Brafilius sen querer deixa caer a súa Pedra das Lembranzas, e di a Icy que esta pedra serve para viaxar ao pasado xunto coas outras pedras, que teñen as Winx. No pasado, Faragonda nova está a ensinarlles ás Winx o Xardín Secreto.

Stella di a Faragonda que non terá que dura cando for directora, e Bloom di que non ten que dicir nada a Faragonda do seu futuro e tenta facer que cale a boca, e enfádase. No Xardín Secreto, Stella continúa a falar demasiado. Faragonda continúa a ser infame no pasado.

Faragonda di que ninguén viu nunca a bolboreta dourada, pero pensa que está nun campo de flores de ouro. As Winx transfórmanse en Tynix para entrar no Mini-Mundo Flor. Neste Mini-Mundo, as Winx atópanse cuns animais moi alegres, e Flora decátase que a bolboreta dourada está durmida.

De súpeto aparecen as Trix, e as Winx sorpréndense porque están no pasado, e Brafilius mostra a súa Pedra das Lembranzas, e entón as Winx descobren que o can é Brafilius. As Trix atacan ás Winx cos seus poderes, e Bloom e Elas collen a bolboreta para estar segura. Pero Bloom e a bolboreta caen delas por un ataque de Icy, e termina o episodio.

  • Primeira aparición da bolboreta dourada.

Curiosidades Editar

  • Esta é a última aparición da directora Mavila.
  • Esta é a última aparición da secuencia de transformación Tynix.
  • A bolboreta dourada, só ten ás. Falta o insecto.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou