FANDOM

A caída das bruxas
Tempada 1, episodio 26
Winx26.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 26 de marzo do 2004
Data do trinque (EUA) 11 de decembro do 2004
Nomes originais
Nome en italiano Battaglia finale
Nome en inglés (EUA) The Witches’ Downfall
Sucesión de episodios
anterior
O desafío final
seguinte
O Fénix das sombras
Lista de episodios

A caída das bruxas é o episodio 26 da tempada 1 da serie Winx Club e o episodio 26 en total. Estreouse o 26 de marzo do 2004 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza en Alfea, onde as fadas e os especialistas prepáranse para a batalla. Entón, o Exército da Escuridade coas Trix chegan a Alfea, e empezan a atacar. Faragonda e Griffin fan unha barreira para protexer Alfea do ataque, pero as Trix rómpena e continúan a atacar.

O ataque das fadas e os especialistas parece que é inútil contra as Trix, pero entón aparece Bloom e os seus poderes da Chama do Dragón. Sky tamén volve. As Trix non entenden o que pasa. Bloom ataca Icy, pero ela evita o ataque. Entón todas as Winx únense a Bloom, e comeza unha batalla entre as Trix e as Winx.

O Exército da Escuridade continúa a atacar, mentres Sky e Riven falan do que aconteceu na cidade de Magix. E Brandon axuda Sky e Riven no ataque. Mentres tanto, Bloom e Icy continúan a loitar no ceo de Magix, e as outras Trix loitan contra as outras Winx.

A batalla en Alfea está a ser cada vez máis intensa. As fadas, os especialistas e o tres directores están a loitar contra o Exército da Escuridade. Logo aparece Fonte Vermella destruído, e máis tarde a cidade de Magix. No ceo de Magix, Icy conxela Bloom. E Darcy e Stormy loitan contra as outras Winx.

Un tornado absorbe as Winx, pero as mozas logran que o tornado ataque Darcy e Stormy. Entón Faragonda e Griffin encerran Darcy e Stormy nunha bóla, co que desaparecen algúns monstros do Exército da Escuridade. No bosque de Magix, Bloom consegue liberarse do iceberg e ataca Icy, co que o resto de monstros tamén desaparecen.

Stella vai con Brandon, Tecna con Timmy e Musa con Riven. Entón sae unha luz no ceo, e sae Bloom con Icy inconsciente. Sky achégase a Bloom e os dous bícanse. Na cidade de Magix, todos os habitantes volven á vida. O sol volve saír en toda a dimensión máxica.

Griffin decide que ela e as súas alumnas bruxas teñen que volver a Torre de Nubes, aínda que será difícil que todas as cousas volvan á normalidade. Griffin tamén di que as Trix serán enviadas á prisión que hai no lago Rocha Luz. Knut quere dicir algo a Faragonda, e non se atreve pero logo dio: quere quedar en Alfea. Faragonda e Griffin aceptan.

As Winx din que haberá unha festa. Mirta dille a Lucy que quede con ela en Alfea, pero Lucy non quere. Flora vaise con Mirta. Griffin e Faragonda despídense, e Griffin vaise coas bruxas por un portal cara a Torre de Nubes. As Trix aparecen detidas para seren enviadas á prisión que hai no lago Rocha Luz. Stella di adeus, e entón Peppe vaise con Icy e deixa Kiko.

Pola noite, Faragonda anuncia que haberá unha festa para lembrar a súa vitoria. Logo di que cambiará o concepto de Fada Moderna, e agora esta transformación chamarase “Winx”. Na festa, todos están a celebrar a vitoria. Faragonda di a Saladino que beba unha cervexa, aínda que el non o fixo nunca.

Stella di que vai celebrar “Brandon e Stella”, e di que Brandon non é un príncipe pero a ela non lle importa. Flora di que volverán celebrar algo con Tecna e Timmy. Entón aparecen as ninfas de auga que deixan a escola. Bloom segue preocupada porque continúa a pensar no seu pasado e os seus pais biolóxicos, e Sky di que a apoiará en todo.

  • Bloom e Sky chegan á batalla final.
  • Bloom loita contra Icy.
  • Stella, Flora, Tecna e Musa loitan cara a cara contra Darcy e Stormy.
  • Stella, Flora, Tecna e Musa gañan Darcy e Stormy.
  • Bloom gaña Icy.
  • Bloom e Sky bícanse.
  • A cidade de Magix é revivida.
  • Griffin e as súas alumnas bruxas volven a Torre de Nubes.
  • Saladino e os especialistas volven a Fonte Vermella e restaurarán a escola.
  • Knut queda en Alfea como asistente.
  • Mirta irá estudar en Alfea.
  • Icy, Darcy e Stormy son enviadas ao lago Rocha Luz e Peppe vai con Icy.
  • Esta é a última aparición de Peppe e das ninfas.
  • Stella e Brandon comezan a ser unha parella.
  • Bloom e Sky comezan a ser unha parella.
  • Tecna e Timmy comezan a ser unha parella.

Curiosidades Editar

  • Neste episodio revélase que Kiko pasou a barreira máxica porque ten poderes, e que el é un animal que ten unha relación coa natureza, e é por iso polo que nunha escena aparece el a voar con Peppe.
  • Este é o último episodio da tempada 1.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou