FANDOM

A canción de Musa
Tempada 4, episodio 10
Winx88.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 6 de maio do 2009
Data do trinque (EUA) 3 de xuño do 2012
Nomes originais
Nome en italiano La canzone di Musa
Nome en inglés (EUA) Musa’s Song
Sucesión de episodios
anterior
Nébula
seguinte
Winx Club para sempre
Lista de episodios

A canción de Musa é o episodio 10 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 88 en total. Estreouse o 6 de maio do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza na casa de Roxy, onde ela está preocupada polo que lle pasou co Círculo Branco e Nébula. Roxy non quere ser unha fada, e as Bloom e Flora din que sempre poderá contar con elas.

As Winx reúnense e pensan na súa loita contra os Feiticeiros do Círculo Negro, e que co poder Believix poden convencer á xente que a maxia existe. Tecna di que axudarán as persoas con problemas, e Bloom colócase o Círculo Branco como anel. Bloom converte un animal nun dobre dela para que coide da tenda.

Roxy atópase as Winx, e elas din que farán que a xente crea nas fadas. Roxy acompañaraas. Musa non pode ir porque ten unha audición con Jason Queen, e irá con Riven. Nunha tenda, Riven, Sky e Nabu queren comprar roupa con pedras preciosas, pero só aceptan diñeiro. Riven vaise á cita con Musa.

Dúas raparigas están a pelexarse por un vestido, e Tecna usa a súa maxia para que deixen de pelexarse. Cando se acougan, Tecna di que é unha fada, pero non a cren. Un home está a discutir con alguén por teléfono, e Stella fai que se relaxe. Stella di que é unha fada, pero o home vaise. E Gantlos está a ollalas.

Riven está con Musa, e ten celos de Jason. Os dous chegan ao edificio onde farán a audición, e aparece Jason. Riven ponse celoso. Mentres tanto, as Winx pensan que se equivocan en facer que os humanos crean na maxia, e Roxy di que teñen que establecer unha conexión co corazón da xente.

Tecna atopa unha emerxencia, e as Winx transfórmanse para axudar. As Winx usan as ás Zoomix de teletransporte, e van ata o lugar da emerxencia. Musa empeza a gravar unha canción, mentres as Winx entran nun incendio que hai nunha casa.

As Winx salvan unha familia, pero unha nena queda atrapada. Layla fai que a nena non teña medo, e devólvea cos seus pais. A familia baixa pola xanela. Na rúa, a nena di que foi maxia de fadas. As Winx descobren que non é un incendio normal, e entón aparecen os Feiticeiros do Círculo Negro. Resulta que eles causaron o incendio.

Bloom loita contra Ogron, mentres as outras Winx loitan contra Duman, Gantlos e Anagan. Entón Bloom atopa que hai unha persoa que pide axuda, e logran derrotar os Feiticeiros. Pero Bloom descobre que é o seu pai adoptivo, Mike, quen está atrapado. Bloom sálvao. Mentres tanto, Jason di que Musa o fixo moi ben, e Riven vaise enfadado.

Os humanos dan as grazas ás Winx, e empezan a crer na maxia e as fadas. Riven di que Musa podía facelo mellor, e Musa di que está farta porque el a critica sempre. Musa ponse triste, e Jason di que cre nela. Musa di que está mellor con Jason, porque se sente protexida.

As Winx chegan á súa casa, pero as mascotas esnaquizaron todo e ataron Kiko. As Winx limpan todo, e entón vén Musa chorando. Ela explica que rompeu con Riven, porque el estragou un día importante para ela. Musa di que agora está segura que todo terminou entre Riven e ela.

Curiosidades Editar

  • Esta é a terceira vez que Riven e Musa rompen a súa relación na serie, e esta vez é totalmente.
  • Kiko envólvese nun triángulo amoroso con Milly o coello e Ginger o can, que loitan para chamar a atención del.
  • Aínda que Musa non está coas Winx, ela aparece na secuencia de transformación.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou