FANDOM

A compañía da luz
Tempada 3, episodio 7
Winx59.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 12 de febreiro do 2007
Data do trinque (EUA) 29 de novembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano La compagnia della luce
Nome en inglés (EUA) The Company of The Light
Sucesión de episodios
anterior
A elección de Layla
seguinte
Un adversario desleal
Lista de episodios

A compañía da luz é o episodio 7 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 59 en total. Estreouse o 12 de febreiro do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza nun planeta de tranquilidade, onde unha parella chega para pasar as súas vacacións. Pero unha nube cobre o ceo do planeta, e aparecen as Trix e Valtor. Os habitantes quedan asustados.

En Alfea, as Winx chegan, e Griselda vén rifalas por latar ás clases. Pero Bloom di que non é o momento porque Layla precisa de axuda. As Winx van con Faragonda.

Stella chega coas outras Winx, e Faragonda explica que Layla sufriu un feitizo de cegueira de Valtor, pero tamén conseguiu o Enchantix, a transformación de fada definitiva.

Faragonda di a Layla que co seu po de fada das súas ás pode curar a súa vista. Layla usa o po de fada e rompe este feitizo, co que volve ver. Pero Griselda di que teñen un castigo pendente na biblioteca.

Sky vén ver Bloom, e explícalle que o reino de Eraklyon celebrará os seus 1000 anos de existencia e quere anunciar o seu noivado. Bloom quere ir, pero está o castigo de Griselda.

As Trix tentan falar con Valtor sobre os poderes que conseguiron ultimamente en varios planetas, pero el só está a pensar en Bloom. Valtor di que a estivo a observar e ten unha idea coa festa de Eraklyon.

Faragonda crea unha cúpula máxica en Alfea e informa o ataque de Valtor, e que Alfea acabará sendo o seu obxectivo polos seus segredos, e por iso ninguén poderá entrar nin saír da escola sen un permiso de Griselda.

Griselda di ás Winx que teñen que ordenar unha montaña de libros da biblioteca. E resulta que son libros de sortilexios, e algúns poden converterse en monstros. Stella quere usar a maxia dos libros para que axuden ás Winx.

Stella abre un libro, e entón sae un monstro del. As Winx transfórmanse, e usan converxencias para protexer os libros. Pero o monstro continúa a atacar. Flora colle o monstro e Bloom fai que volva ao libro.

En Eraklyon, Diaspro está enfadada pola relación entre Sky e Bloom. Valtor aparece e di que quere axudar Diaspro para superar Bloom, e dálle un frasco para que o use en Sky. Logo desaparece.

As Winx están a pensar na festa. Bloom non sabe que facer, e as outras Winx ensinan a Bloom a ser unha princesa. Entón Tecna di que atrasaron a limpeza, e Bloom di que poderán acabar a limpeza a tempo para a festa.

Faragonda e Griselda din ás Winx que o fixeron ben, pero Faragonda di a Bloom que antes que ela vaia a Eraklyon, quere contarlle unha cousa.

Ela di que Valtor foi creado por unha faísca do Dragón que caeu na escuridade, e a Compañía da Luz que foi fundada polos pais de Bloom loitaron contra Valtor. Bloom quere saber se os seus pais seguen vivos, e di que Valtor o sabe.

  • As Winx descobren o Po de Fada da transformación Enchantix, que pode romper feitizos escuros.
  • Layla rompe o feitizo de Valtor nela co seu Po de Fada e consegue ver de novo.
  • Bloom é convidado por Sky a unha festa en Eraklyon.
  • Valtor e as Trix atacan Espero.
  • Faragonda crea unha barreira protectora en Alfea.
  • Diaspro aparece de novo como antagonista.
  • Bloom sabe máis sobre os seus pais biolóxicos.
  • Bloom descobre que Faragonda, Griffin e Saladino formaban parte da Compañía da Luz, xuntamente co rei Oritel e a raíña Marion.

Curiosidades Editar

  • Primeira aparición do Po de Fada.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou