FANDOM

A cova de Sibylla
Tempada 4, episodio 21
Winx99.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 2 de novembro do 2009
Data do trinque (EUA) 15 de xullo do 2012
Nomes originais
Nome en italiano La caverna di Sibylla
Nome en inglés (EUA) Sibylla’s Cave
Sucesión de episodios
anterior
Os dons do destino
seguinte
A torre xeada
Lista de episodios

A cova de Sibylla é o episodio 21 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 99 en total. Estreouse o 2 de novembro do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza no bar Frutti Music, onde as Winx están cos Especialistas. Andy e a súa banda chegan, e entón Musa recibe unha chamada de Jason Queen. E Riven está celoso. No auditorio de Jason Queen, el di ás Winx que farán un concurso no bar Frutti Music.

Andy ensina ás Winx como facer música e facer un gran espectáculo, e fan unha proba. Entón veñen ao bar os Feiticeiros do Círculo Negro, que parecen débiles. Eles din que viñeron renderse, e queren que elas as protexan das fadas vingativas e Morgana.

Na tenda de Amor e Peluches, as Winx non cren no que din os Feiticeiros do Círculo Negro. E os Feiticeiros, para poder demostrar o que din, dan o Círculo Negro ás Winx para dalo a Morgana. As Winx consultan o libro das fadas, e atopan a fada da xustiza, Sibylla, que agora está en Italia.

Os Feiticeiros do Círculo Negro din que Sibylla ten o mesmo odio cara a eles como as outras fadas, e as Winx din que Sibylla nunca rexeita xente que veña con boa fe. Os Feiticeiros do Círculo Negro din que as Winx teñen que pasar unhas probas, e as Winx transfórmanse e usan as ás Zoomix para teletransportarse.

Preto da cova de Sibylla, as Winx atopan as fadas que serven a Sibylla, e defenden o acceso á cova. Como que ven os Feiticeiros, empezan a tirar pedras. As Winx logran chegar á cova de Sibylla, e entran cos Feiticeiros. Roxy ve algo na auga, e resulta ser un monstro que persegue ás Winx. Layla case cae, pero é salvada por Bloom.

No bar Frutti Music, Klaus pregunta polas Winx, e Andy di que están a ensaiar. Os Especialistas non saben se chegarán ao concerto. E veñen uns homes que cren que van gañar. Roxy ten unha visión con Morgana, e ela di que comete un gran erro confiando nos Feiticeiros do Círculo Negro. Entón aparecen as fadas vingativas.

As Winx transfórmanse, e loitan contra as fadas. Entón ábrese unha porta. No bar Frutti Music, Riven pide a Nabu que faga un feitizo para gañar tempo, e empezan a cantar os Especialistas.

Na cova de Sibylla, ela aparece e pregunta por que protexen os Feiticeiros do Círculo Negro. As Winx din que pediron protección, e Sibylla di que fixeron o correcto, e que ninguén debe ter vinganza. Entón aparecen as fadas etéreas, e din que en realidade non usaron o don do corazón.

Sibylla di que se encargará dos Feiticeiros do Círculo Negro, e as Winx teñen que volver a Gardenia. No bar Frutti Music, as Winx sorpréndense porque están a cantar os Especialistas, e eles din que o fixeron para gañar tempo. As Winx comezan a cantar. Cando acaban Andy di que as gañadoras son as Winx, e Jason Queen dá ás Winx un contrato de gravación.

Curiosidades Editar

  • Nunha escena, unha peza da parte superior do Believix de Layla faltaba.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou