FANDOM

A elección de Layla
Tempada 3, episodio 6
Winx58.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 9 de febreiro do 2007
Data do trinque (EUA) 28 de novembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano La scelta di Aisha
Nome en inglés (EUA) Layla’s Choice
Sucesión de episodios
anterior
O mar do terror
seguinte
A compañía da luz
Lista de episodios

A elección de Layla é o episodio 6 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 58 en total. Estreouse o 9 de febreiro do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde Stella está preocupada polas outras Winx. Griselda aparece na porta e quere saber como están as Winx, e Stella transforma as Pixies nas Winx. Stella logra enganar Griselda.

As Winx non saben como romper o feitizo de Layla que a volveu cega. Musa ve que unha serea non foi afectada, e ela di que vén informar algo ás Winx.

Layla recoñece que é Tressa, e Layla di que Valtor a deixou cega. Tressa informa que Valtor destruíu o mundo submarino de Andros, as sereas foron transformadas e a súa nai, a raíña Ligea, está prisioneira.

As Winx transfórmanse cun feitizo de Layla para que poidan respirar baixa a auga. As Winx se mergullan na auga. En Alfea, Nova entra con Stella e informa que Stella non terá o título de raíña e terao Quimera.

En Solaria, Cassandra está a falar e o rei Radius non fala nada, e un home di a Cassandra que a verdadeira filla do rei é Stella e é princesa por nacemento, pero Cassandra di que se vaia. O rei Radius afirma o que di Cassandra cun feitizo.

Tressa informa que a cidade está baleira polo ataque, e entón as sereas transformadas veñen atacar as Winx. Stella quere ir a Solaria, e transforma as Pixies nas Winx e Piff nela mesma. Pero Piff escápase.

As Winx continúan a ser perseguidas polas sereas transformadas, mentres que as Winx buscan a Piff. Griselda atopouna antes, e dáse conta que as Winx non están e Stella e as Pixies enganárona.

As Winx continúan a nadar, e Flora e Tecna atopan un coral que está vivo. Entón o coral persegue as Winx, e as Winx entran nunha cova. Pero resulta ser a gorida dun monstro.

Alí Tressa atopa a coroa da raíña Ligea, e resulta que a raíña está nesa gorida. Pero o monstro esperta e sae a atacar ás Winx, e captura Layla. As Winx van buscar Layla, e atopan a raíña Ligea.

Tressa queda coa súa nai, mentres as Winx buscan Layla. Tressa logra liberar a súa nai, dálle a coroa e vólvese coas outras Winx mentres a súa nai sae da cova.

Lasya está a ser atacada polo monstro, cando Tressa vén e libera Layla do monstro. Entón as Winx e Tressa reúnense con Ligea, e a raíña Ligea di que o seu cetro pode devolver a súa vista xunto a un raio de sol.

O monstro volve, e as Winx logran que a cova se derrube atrapando o monstro. Pero o monstro escapa e captura a raíña Ligea, e férea. Entón teñen que subir á superficie para que o cetro a cure.

Bloom fai que todos suban á superficie, e usan o raio no cetro en Ligea. Pero só hai unha oportunidade, e Layla fixo que o raio fose usado en Ligea e non nela. Entón, polo sacrificio, Layla obtén o seu Enchantix.

Todas dan os parabéns a Layla porque ela conseguiu o Enchantix, a transformación final dunha fada, pero Layla di que aínda ten un problema: continúa a estar cega.

  • Stella recibe más noticias de Solaria.
  • As Winx coñecen a serea Tressa.
  • As Winx coñecen a raíña Ligea.
  • Grazas ao sacrificio de Layla para salvar a raíña Ligea, consegue o seu Enchantix.

Curiosidades Editar

  • Este episodio introduce Ligea, personaxe importante na tempada 5.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou