FANDOM

A fada madriña
Tempada 6, episodio 13
Winx143.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 31 de marzo do 2014
Data do trinque (EUA) 17 de maio do 2014
Nomes originais
Nome en italiano La fata madrina
Nome en inglés (EUA) The Fairy Godmother
Sucesión de episodios
anterior
Os fillos da noite
seguinte
Mythix
Lista de episodios

A fada madriña é o episodio 13 da tempada 6 da serie Winx Club e o episodio 143 en total. Estreouse o 31 de marzo do 2014 en Italia.

Argumento Editar

Para recuperarse da batalla dos vampiros, as Winx finalmente chegan para descansar e relaxarse un pouco na casa de Bloom. Mentres Mike, Vanessa, e as Pixies poñen a mesa, Bloom e as Winx están na cociña a facer unha pizza feita en casa, con resultados desordenados. A pizza termina de facerse, e cómena celebrando o regreso de Bloom ao equipo.

En Torre de Nubes, Selina fala con Acheron no Legendarium, que lle pregunta se ten a certeza do seu obxectivo real, e ela asegúralle que só ten que reunir máis enerxía de todas as escolas nas que as Trix tiñan estado a tomar o control.

Rapidamente Selina fecha o libro cando Stormy entra, dicíndolle que veña á oficina de Griffin. Icy e Darcy estaban a ver as Winx alí a través do Ollo de Griffin. Mentres as Trix están a burlarse do gozo das raparigas, Selina comeza a lembrar un pouco respecto aos seus tempos pasados con Bloom.

De novo na casa de Bloom, as Winx están a prepararse para viaxar ao Bosque das Flores da cidade Gardenia, coa esperanza de coñecer Eldora. Deixan as Pixies atrás, e chegan ao Bosque das Flores, onde seguen unha bolboreta que parece conducilas a algunha parte.

Daquela as raparigas atópanse nun prado florecido cheo de Lenushas, que despois voan como se estivesen vivas. Conducen as Winx a un prado pechado, o que leva directo á casa de Eldora como se ve no debuxo de Bloom cando era nena. Corren inmediatamente cara á casa, pero Stella cae nun río.

Unha anciá vén regar as súas flores. Ela resulta ser Eldora e Bloom vén reunirse con ela. Eldora sorpréndese ao ver Bloom de novo tras todos estes anos e ela convida Bloom e as Winx á súa casa. Eldora ofrece ás raparigas un pouco de té, que inmediatamente o seu cheiro é un pouco desagradable.

Stella distrae rapidamente Eldora xirando a súa atención. Mentres ela estaba distraída, as raparigas verten rapidamente o seu té na planta dos bonsais, provocando que crezan en grandes tamaños.

Os feitos están a ser espiados polas Trix. Selina vólvese prudente, xa que ela e Eldora teñen unha historia xuntas e non pode arriscarse a que as Trix descubran este feito, polo que en segredo desactiva o Ollo.

As Trix pensan que a casa de Eldora ten seguranza máxica para bloquear a espionaxe. Isto ofende ás Trix, de modo que deciden ir alí persoalmente. Antes de saír, Icy ordena a Selina convocar monstros adecuados para atacar o lugar.

Na cabana de Eldora, Bloom pregunta por Selina. Eldora queda triste ao ouvir o nome xa que a lembraba moi ben. As cousas mudaron drasticamente desde o momento en que ela e Bloom estiveron xuntas. Nalgúns recordos vese cando Bloom e Selina tiñan 6 anos de idade, e unha Eldora moito máis nova está a velas. Ela descubrira potencial máxico en ambas.

Avanza rápido ata a adolescencia de Selina onde Eldora tentou instruír Selina na maxia. As Winx sorpréndense que Selina estaba a adestrar para ser unha fada, a seguir, preguntan que pasara que a levou a converterse nunha bruxa. Eldora a seguir explica que unha vez foi a encargada da Biblioteca de Alexandría no Exipto, onde se atopou co Legendarium.

Eldora levou Selina con ela durante unha expedición á biblioteca onde Eldora le un texto do Legendarium. Elas sorprendéronse do seu poder cando un Espírito Hawk se materializou. En defensa, Eldora converteuno nun porco e Selina enviouno de novo cara ao libro.

A partir de aí, Eldora viaxou polo mundo buscando unha maneira de selar o Legendarium para sempre para evitar que os seus poderes arrasen o mundo. Foi entón cando as cousas tomaron un xiro para peor. O Legendarium foi levado á casa de Eldora para asegurarse de que non conseguiría atopalo.

Selina entón ouve unha voz na súa cabeza, Acheron, quen está a falar con ela coa promesa de obter un gran poder polo Legendarium se ela está de acordo en traballar para el. Acheron entón dá un pouco de poder a Selina, e convértea nunha bruxa das serpes.

Eldora chega e dille a Selina que non lea o Legendarium e advírtelle de Acheron como o feiticeiro que creou o libro e terminou preso nas súas páxinas. Unha noite, Selina tomou a súa decisión e prometeu a súa lealdade a Acheron. Ela roubou o Legendarium e fuxiu do Bosque das Flores.

Layla di que as Trix non coñecen esta información sobre Selina. Eldora está de acordo. Bloom pregúntalle Eldora se sabe dalgunha maneira para poder selar o Legendarium. Antes de que puidese responder, as Trix chegan por sorpresa e atácanas.

As Winx saen e prepáranse para loitar. A pesar das burlas das Trix, as Winx proceden a frear os seus ataques. Neste momento, Selina convoca os Espectros Ectoplasma no Bosque das Flores. As Winx tentan loitar contra eles, pero os espectros son intanxibles, facendo os seus ataques inútiles.

As Winx son case derrotadas pola inmortalidade do espectro, entón Eldora sae e usa os seus poderes porque ela era capaz de neutralizar os mitos do Legendarium. Ela convoca os espíritos das Lenusha que eliminan os espectros. Ao verse derrotadas, as Trix vanse.

Coa batalla terminada, Bloom volve facer a súa pregunta anterior sobre o selado do Legendarium. Eldora di que irán a outro local xa que as Trix saben onde está a súa casa. Ela suxire que teñen que ir buscar unha árbore de carballo para instalarse, e Bloom suxire con rapidez que poden ir á súa casa.

  • As Winx chegan ao Bosque das Flores.
  • As Winx atopan Eldora.
  • Eldora conta as Winx sobre o pasado de Acheron e de Selina.
  • Selina convoca os Espectros Ectoplasma para atacar as Winx.
  • Eldora invocou a maxia do Lenusha e derrotou os Espectros Ectoplasma.

Curiosidades Editar

  • Este é o primeiro episodio en que existen tres lendas que son contadas.
  • Esta é a última vez que a primeira abertura da tempada 6 vai ao ar, despois hai unha nova para o resto dos episodios da tempada 6 (como na tempada 5 a partir do episodio 13).
  • Este episodio foi ao ar nos EUA como parte da maratón de maxia online.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou