FANDOM

A inspiración do Sirenix
Tempada 6, episodio 1
Winx131.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 6 de xaneiro do 2014
Data do trinque (EUA) 29 de setembro do 2013
Nomes originais
Nome en italiano Ľispirazione del Sirenix
Nome en inglés (EUA) Inspiration of Sirenix
Sucesión de episodios
anterior
A caída de Tritannus
seguinte
O Legendarium
Lista de episodios

A inspiración do Sirenix é o episodio 1 da tempada 6 da serie Winx Club e o episodio 131 en total. Estreouse o 6 de xaneiro do 2014 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza nun océano, onde as Trix están a nadar nos mares cristalinos de Domino a planear o seu próximo movemento para derrotar as Winx, especialmente Daphne. Icy leva Darcy e Stormy ata unha caverna que ten algo que elas poderían usar.

No castelo de Domino, Bloom ten o almorzo cos seus pais biolóxicos, Oritel e Marion, e están a planear a festa para o agardado retorno de Daphne á vida. Falando dos cales, Daphne bate á porta e cae, e é axudada por Bloom. Ela levántase e accidentalmente esbarra na cadeira antes de sentarse. É evidente que Daphne non se acostumou ao seu corpo físico, pasando case 20 anos como un espírito sen corpo insubstancial transparente e foi libremente capaz de pasar por todas as cousas sólidas.

Mentres Bloom e os seus pais falan con Daphne sobre a súa festa, Daphne séntese un pouco estraña, sentindo que o seu renacemento destruíu unha parte dela. Ela rapidamente sae despois de bater na mesa e a cadeira, e ten dificultade para abrir e fechar a porta. De volta ao océano, as Trix chegan ata unha caverna do mar, onde está localizada a Besta das Profundidades. As Trix usarán os seus poderes para controlala e enviala a Domino.

No castelo, Bloom irá falar coa súa irmá máis vella, que está triste. Daphne sentiu que perdeu os seus poderes de ninfa desde que adquiriu o seu corpo físico e sólido, e sentiu que ela pode non ser capaz de vivir de acordo coa súa responsabilidade como gardiá de Domino. Bloom tenta tranquilizala de que Daphne aínda ten todos os seus poderes do Sirenix. Foi entón que os Especialistas chegan coas outras Winx nunha nave.

Bloom vai atopalos, feliz de ver Sky. Cando eles estaban a piques de ter un momento, Daphne vén e cae en dirección ao grupo. Ela tenta recuperar o equilibrio, pero comicamente pisa no pé de Riven, envolve Brandon na súa propia capa, e bate no estómago de Timmy antes de caer ao chan. Outro incidente acontece cando Bloom suxeitou accidentalmente co seu pé a roupa de Daphne cando ela estaba a saír, facéndoa bater contra as Winx. Stella inmediatamente di que é hora dun cambio.

Na habitación de Daphne, as Winx tentan readaptar Daphne ao seu corpo sólido de novo. Musa comeza a facer música mentres Layla tenta ensinala a bailar. Mentres Daphne baila, Tecna dá a Daphne un novo móbil duna cor violeta brillante, e Stella fai un novo vestido e peiteado para Daphne. Despois disto, as Winx van cara á sala principal do castelo para a festa dos seus pais.

Na hora da festa, os nobres de Domino e a xente de todo o planeta reuníronse para recibir Daphne de volta ao castelo. Desgraciadamente, as Trix invaden a festa e liberan a Besta das Profundidades para coller Daphne. As Winx e os Especialistas tentan loitar contra o monstro, pero nada funciona. Todo o mundo rapidamente entra no palacio mentres o monstro queda fóra temporalmente.

Daphne comeza a chorar porque se sentiu inútil e di que foi incapaz de facer calquera cousa. Ela di a Bloom e aos outros que a Besta das Profundidades non se pode derrotar, só pode controlarse. As Winx, axiña, convocan as súas gardiás do Sirenix para axudalas, e elas din que a “Inspiración do Sirenix” será capaz de restaurar a auto-confianza de Daphne e a súa forza total e os seus poderes como unha fada Sirenix, e que a localización é a “fonte”.

Tecna deduce que a fonte é no Lago Rocha Luz, onde conseguiron o Sirenix. Elas rapidamente van cara ao lago, sen saber que as Trix están a seguir secretamente as Winx. No Lago Rocha Luz, as Winx entran na cova onde obtiveron os seus poderes e comezan a buscar a “Inspiración do Sirenix”. As Winx divídense para buscar mellor.

Todas as Winx veñen cunha man chea de nada e outra cousa de ningunha, pero cren que poden atopalo xuntas. Foi entón que as Winx entenden que a “fonte” non é un obxecto senón elas mesmas, e que son a “Inspiración do Sirenix”. Elas rapidamente saen, pero quedan bloqueadas polas Trix. Sen querer perder tempo loitando coas tres bruxas, as Winx fan unha converxencia para derrotar as Trix.

En Domino, o monstro está lentamente a romper as portas. Daphne retírase para a varanda para sacrificarse para salvar a todos. Bloom e as Winx chegan a tempo de detela e usan a converxencia para dar auto-confianza a Daphne. O monstro, axiña, tira Stella, Flora, Musa, Tecna e Layla ao chan antes de coller Bloom.

Daphne atopa a súa irmá e as súas amigas en perigo, e entón consegue transformarse na súa forma Sirenix. Transformada, Daphne facilmente asume o control da besta e ordena que deixe Bloom e despois que volva para onde ela veu, ordenándolle que non volva ameazar Domino e o seu pobo. A festa do retorno de Daphne á vida comeza de novo, e axiña, as Winx comezan a voar no ceo de Domino.

  • Daphne transfórmase en Sirenix por primeira vez.
  • Daphne usa os seus poderes do Sirenix.

Curiosidades Editar

  • A pesar que o tridente de Tritannus foi destruído, as Trix aínda teñen o Sirenix Negro.
  • Roy converteuse nun Especialista.
  • As Winx fan varias referencias á tempada anterior.
  • A escena final, onde as Winx están a voar ao redor nas súas formas Sirenix e cantan unha canción, é semellante ao episodio 5 da tempada 5 (A lila máxica), onde voaron en torno a Gardenia nas súas formas Believix.
  • Na escena en que Bloom está a levar Daphne dentro do castelo, ela está co cabelo colorado fóra da auga.
  • É neste episodio que as Gardiás do Sirenix aparecen nunha última vez.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou