FANDOM

A lila máxica
Tempada 5, episodio 5
Winx109.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 22 de outubro do 2012
Data do trinque (EUA) 26 de agosto do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Il magico Lilo
Nome en inglés (EUA) The Lilo
Sucesión de episodios
anterior
O libro do Sirenix
seguinte
O poder do Harmonix
Lista de episodios

A lila máxica é o episodio 5 da tempada 5 da serie Winx Club e o episodio 109 en total. Estreouse o 22 de outubro do 2012 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Torre de Nubes, onde as Trix buscan poder para derrotar as Winx. Mentres tanto, as Winx están a ser adestradas por Palladium. Flora adéstrase, e ao principio faio ben pero logo falla. Griselda vén porque Faragonda quere falar coas Winx.

Faragonda explica ás Winx que unha planta máxica, a lila máxica, florecerá na Terra por primeira vez en séculos. Faragonda di que a planta é moi poderosa, e as Winx teñen que atopala e plantala antes que caia en mans das Trix. Pero as Trix óuveno todo, e conxuran os seus obxectos máxicos especiais para saber onde está a lila máxica.

En Gardenia a irmá de Mitzi, Macy, ten a lila máxica. Mitzi ten que coidar da súa irmá máis nova todo o día, e non lle dá importancia á lila máxica. Mitzi di que levará Macy ao parque para que plante a lila máxica, pero antes fará unhas compras. As Winx aparecen na Terra, e están en Gardenia porque foi onde conseguiron o Believix.

Flora atopa a lila máxica na tenda da nai adoptiva de Bloom, Vanessa, pero en realidade está na moto de Mitzi. As Trix aparecen en Gardenia cos seus obxectos máxicos, e empezan a buscar a lila máxica. As Trix atopan as Winx, e escóndense. As Winx falan con Vanessa, mentres que as Trix planean seguir as Winx e atopar a lila máxica.

Vanessa explica que é o día de plantar diferentes plantas no parque de Gardenia, e Flora indica ás outras Winx a localización da lila máxica. As Winx empezan a seguir a lila máxica, mentres as Trix seguen as Winx. Mitzi fala cunhas amigas e logo continúa a conducir a súa moto.

Mitzi e Macy entran no centro comercial para facer compras, e as Winx tamén entran. Bloom estráñase porque están no centro comercial e todas as plantas son de plástico, pero Flora sabe que a lila máxica está alí. As Winx atopan Mitzi, e descobren que a súa irmá pequena ten a lila máxica. Entón aparecen as Trix.

Icy ordena a Macy que lle dea a lila máxica, pero Macy négase. Darcy e Stormy veñen roubarlle a lila máxica, e Macy sae correndo. As Trix empezan a voar e séguena, e as Winx transfórmanse. Macy escóndese, pero as Trix atopan Macy. Entón as Winx aparecen, e Macy logra escapar na moto de Mitzi.

As Winx empezan a atacar ás Trix, pero as Trix son máis fortes. Darcy e Stormy quedan a loitar contra as Winx, e Icy persegue Macy para roubar a lila máxica. Darcy crea clons dela, pero as Winx non saben cal é a verdadeira. Stormy crea un tornado que lanza raios ás Winx, e Flora é ferida. Entón Flora ve que Icy está a perseguir Macy. No parque de Gardenia, Mizti e Macy chegan coa moto.

Mitzi di a Macy que plante a lila máxica, e entón Macy dá a lila máxica a Vanessa. Icy tenta coller a lila máxica, pero Flora ataca Icy. No centro comercial, Darcy e Stormy deciden que xa fixeron suficiente distracción e vanse con Icy. No parque de Gardenia, Flora loita contra Icy, e Macy tenta escapar. Pero Darcy e Stormy collen Macy.

As outras Winx aparecen, pero Darcy e Stormy colleron Macy. Entón Macy lanza a lila máxica ao chan. As Winx atacan as Trix, e Darcy e Stormy deixan de aguantar Macy e ela empeza a caer. Pero Flora evita que Macy chegue ao chan.

A lila máxica cae ao chan, pero entón empeza a florecer. Unhas persoas veñen ver a lila máxica. As Trix empezan a absorber o poder da lila máxica, e fanse máis fortes cás Winx. As Winx son derrotadas, pero os humanos empezan a dicir que cren nas Winx. E cunha converxencia Believix logran derrotar as Trix.

Os humanos felicitan ás Winx, e as Winx dan as grazas á xente por crer nelas. A lila máxica empeza a florecer, e as Winx empezan a voar sobre o ceo de Gardenia facendo un arco iris das súas cores. Toda a xente empeza a saudar as Winx, e ao final as Winx volven cara a Magix para encargarse do Sirenix.

  • Faragonda fala ás Winx da lila máxica.
  • A lila máxica florece por primeira vez despois de séculos en Gardenia, na Terra.

Curiosidades Editar

  • Torre de Nubes aparece de novo dende a tempada 3.
  • Os obxectos máxicos especiais das Trix fan a súa última aparición.
  • Este episodio foi producido orixinalmente como o quinto episodio, mais máis tarde foi escollido nalgúns países para ser o episodio de estrea da tempada 5.
  • Este é un episodio especial, como o episodio 10 desta tempada, Nadal en Alfea.
  • Aínda que Mitzi nunca encontrou as Trix antes deste episodio, ela parece ser unha fan das Trix.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou