FANDOM

A marca de Valtor
Tempada 3, episodio 2
Winx54.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 31 de xaneiro do 2007
Data do trinque (EUA) 15 de novembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano Il marchio di Valtor
Nome en inglés (EUA) The Valtor’s Mark
Sucesión de episodios
anterior
O baile de princesas
seguinte
A fada e a besta
Lista de episodios

A marca de Valtor é o episodio 2 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 54 en total. Estreouse o 31 de xaneiro do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza no portal de Andros, onde unhas rapazas están a afogarse no mar, ata que vén Layla e sálvaas. Vén un vehículo, e lévase as rapazas. Mentres tanto, unhas sereas transformadas queren atacar outras sen transformar, e logo vén Valtor e transforma as outras. As Trix din que axudarán Valtor.

Valtor di que ten que ir a Solaria porque a enerxía do sol do planeta fará máis forte a súa maxia. Bloom e as outras Winx están a facer bromas, e logo Stella leva Bloom ao seu planeta, Solaria. Alí atópase co seu pai, o rei Radius. Pero alguén os observa.

Stella e Bloom están a dar unha volta polo castelo, e Stella leva a Bloom a unha sala que hai representado en maquetas todo o Universo. Entón Bloom pensa que non renunciará a atopar aos seus pais. Máis tarde, Valtor chega e cóase no castelo. Valtor observa Quimera, que está a observar Stella.

A nai de Quimera di a Quimera que tamén detesta Stella, e Quimera sería a mellor princesa de Solaria. Ela é a Condesa Cassandra, e preséntase a Stella coa súa filla. Cando Stella ve Quimera, ela enfádase e empezan a pelexar. Quimera di que lle estragará a festa.

Ao día seguinte, Stella esperta a Bloom e di que é o día do seu baile. Máis tarde, Quimera lanza un feitizo sobre Stella pero ela pon un espello e o feitizo vólvese contra Quimera. Ela vai coa súa nai, e entón aparece Valtor. Primeiro el arranxa Quimera, e di que elas dúas dominarán todo o que quixeren en Solaria a cambio dun raio de sol. Elas aceptan.

Bloom atópase con Cassandra, Quimera e Valtor, pero sente algo estraño ao ver Valtor. Cassandra di aos gardas que se vaian, e Valtor absorbe a maxia do sol de Solaria e volve ter os poderes completos. Entón Valtor pon a súa marca en Cassandra e Quimera, e vaise.

Os Especialistas e as outras Winx chegan con Bloom e Stella, e informan que Layla tivo que irse. No baile, o rei Radius sae con Stella, e di que ten unha sorpresa para a súa filla. Pero a sorpresa é que el casará con Casandra e Quimera será a outra princesa e medio irmá de Stella. Entón Stella queda triste.

Stella di ás Winx que é o peor que podería facer o seu pai, e gustaríalle que el volvese coa súa nai. Brandon dá un agasallo para Stella, pero Stella está demasiado triste. O baile empeza, e entón Quimera convoca o poder de Valtor e lanza un feitizo sobre Stella que a converte nunha ra con forma humanoide.

Cassandra pon en transo ao rei Radius e di que ela non é a súa filla, e que el obedecerá todas as súas ordes. Entón o rei Radius di aos gardas que a leven aos alxubes, e entón as Winx ponse a defender Stella. De súpeto empeza a chover en Solaria, aínda que nunca chovera neste planeta.

Quimera di que atrapen os amigos de Stella por ser cómplices, e as Winx transfórmanse. Todos empezan a loitar, pero Bloom di aos Especialistas que volvan á nave. As Winx reúnense con Stella, e todas corren cara á torre. Pero os gardas din que alí quedaron atrapadas, e os gardas empezan a subir cun ascensor.

Os Especialistas volven á nave, e os gardas seguen ás Winx. Entón as Winx chegan á cima da torre, pero Stella cae da torre. As Winx lánzanse da torre para salvar Stella.

  • Bloom, Musa, Tecna e Flora coñecen o rei Radius.
  • Valtor continúa a súa misión en Andros.
  • Valtor aparece en Solaria.
  • Valtor pon a súa marca en Cassandra e Quimera.
  • O rei Radius anuncia a súa voda coa condesa Cassandra.
  • Quimera transforma Stella nun monstro.
  • Valtor e Bloom atópanse por primeira vez.
  • Cassandra enfeitiza o rei Radius.

Curiosidades Editar

  • Valtor ten unha sensación estraña cando ve Bloom. Descóbrese por que máis adiante na tempada.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou