FANDOM

A proba de Bloom
Tempada 1, episodio 10
Winx10.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 18 de febreiro do 2004
Data do trinque (EUA) 21 de agosto do 2004
Nomes originais
Nome en italiano La fiamma del drago
Nome en inglés (EUA) Bloom Tested
Sucesión de episodios
anterior
Traizoados
seguinte
O monstro e o salgueiro
Lista de episodios

A proba de Bloom é o episodio 10 da tempada 1 da serie Winx Club e o episodio 10 en total. Estreouse o 18 de febreiro do 2004 en Italia.

Argumento Editar

No principio do episodio Bloom lanza unha moeda nunha fonte, e olla para a auga. Alí ve de novo Daphne, pero chámalle a atención Stella dicindo que non está a escoitar. Musa di que o profesor Palladium levará as súas alumnas ao novo simulador de Alfea. Flora ten medo do simulador, e Tecna dille que non pode pasar nada alí. Stella presume, e as outras Winx dinlle que cale.

En Torre de Nubes, as Trix queren saber máis de Bloom, e conxuran os seus obxectos máxicos para examinar Bloom. Knut pregunta por que están a buscar ese fogo, e comeza a dicir tolerías. En Alfea, Palladium ensina o simulador, dicindo que crea hologramas para simular calquera local ou situación. Stella di un comentario, pero acaba mal para ela. Palladium di que simularán o seu exame final.

Na cámara de control, Palladium explica que poden ver todo o que pasa. Di que poderán escoller dúas opcións: usar maxia para combater os feitizos dunhas bruxas, ou salvar un medio ambiente que foi danado.

En Fonte Vermella, Bloom e Brandon saen por primeira vez xunto ao can de Brandon, e Bloom explica o problema do exame. Mentres tanto, Riven está a espiar a parella e comunica a Darcy que Bloom irá ao simulador. Ela aparece no simulador pola noite, e comeza a manipular o computador.

Ao día seguinte comeza o exame, e Faragonda está a observar todo. Ninguén quere ser a primeira, e por tanto, Palladium elixe Bloom. Ela di que elixiu salvar un medio ambiente, e quere que estea o máis desolado posíbel. Entón Palladium di que simulará Domino, o local máis triste da dimensión máxica. Bloom chega á simulación de Domino, e ela ten frío polo clima. Faragonda sorpréndese por elixir Domino.

Bloom abre a mochila e sae Kiko, que entrara nela antes. Bloom deixa que estea, e tira unhas sementes para crear plantas. Entón aparecen as Trix, que atacan Bloom. Ela transfórmase e loita contra as Trix, aínda que sabe que son hologramas. As verdadeiras Trix están a controlar os hologramas mediante monicreques delas, e cos seus obxectos máxicos. E tamén están a analizar Bloom.

Bloom continúa a loitar, e case é derrotada. Entón atacan Kiko, e lánzano ao río de lava. Con isto, Bloom desencadea o poder da Chama do Dragón, que é o que querían as Trix. E así descobren que realmente é Bloom quen ten este poder tan poderoso da dimensión máxica.

Mentres tanto, todo o simulador sae fóra de control, e Palladium apenas pode facer nada. Bloom está moi débil porque esgotou o seu poder, e comeza a ver moitas copias de Kiko. Pero ao final atopa o verdadeiro Kiko, e descobre que se salvou.

Palladium vese obrigado a usar maxia, e poden sacar Bloom e Kiko do simulador. Palladium di que adiará os exames porque Bloom esnaquizou sen querer o computador. Stella di a todas de broma que grazas a Bloom foi adiado este exame, e lanzan a rapariga no ar como un líder. Faragonda viuno todo, e está satisfeita con Bloom.

  • Bloom e Brandon (Sky) teñen o seu primeiro encontro como parella.
  • Bloom fai un novo feitizo e salva Kiko.
  • Bloom aproba o exame do simulador.

Curiosidades Editar

  • Timmy e Sky non aparecen neste episodio.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou