FANDOM

A sala do códice
Tempada 2, episodio 10
Winx36.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 19 de maio do 2005
Data do trinque (EUA) 12 de novembro do 2005
Nomes originais
Nome en italiano La cripta del codice
Nome en inglés (EUA) Crypt of the Codex
Sucesión de episodios
anterior
O segredo do profesor Avalon
seguinte
Loita contra o tempo
Lista de episodios

A sala do códice é o episodio 10 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 36 en total. Estreouse o 19 de maio do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Fonte Vermella, onde Sky chama Bloom, e ela informa que Avalon lle ensinou cousas do seu pasado, pero Sky di que Bloom xa non pregunta por el. Entón empezan a discutir por Avalon, e Bloom enfádase. Sky queda encerrado no ascensor, e chama Bloom pero ela segue enfadada.

Vai empezar unha clase de autodefensa. Stella cre que haberá un profesor atractivo, pero a profesora é Griselda e di que sen ela, as Winx non poderían facer nada contra as Trix. Mentres tanto, Lord Darkar informa que baixou a vixilancia en Fonte Vermella e é hora de atacar e roubar o Códice.

Griselda está a facer a clase, e Stella di que parecen estar no exército. Griselda di que Stella a ataque, pero Griselda neutraliza todos os ataques de Stella. Logo Griselda di que a ataquen todas as fadas, pero Griselda tamén neutraliza todos os ataques de todas as fadas. Griselda di que reserven as preguntas para a próxima clase.

Pola noite, Bloom non pode durmir. Flora pregunta que lle pasa, e Bloom di que lle pasa algo con Sky desde que veu Avalon. Mentres tanto, as Trix aparecen e atacan Fonte Vermella. Na escola, Sky tamén está preocupado, pero Brandon informa a Sky que apareceu unha bóla de enerxía e os dous alertan Codatorta que os atacan.

Bloom, para reconciliarse, vai a Fonte Vermella. No camiño, ela está a falar con Tecna dela e Timmy, cando se atopa que Fonte Vermella está a ser atacada. Na escola, Codatorta envía os Especialistas para defender Fonte Vermella, e saen en avións para afastar a bóla. Riven dáse conta que é unha distracción, e en realidade queren o Códice.

Codatorta envía aos Especialistas á cripta do Códice, e entón Bloom, Flora e Tecna veñen axudar. Pero as Trix entran na escola e van directas ao Códice. As Trix rompen o ascensor para que non veñan máis especialistas.

Os especialistas perseguen as Trix, e Timmy queda no computador co que Tecna ponse triste. As Trix atacan a Riven, e escápanse dos outros. Entón aparece Brandon co seu avión, pero as Trix tamén o atacan. Pero chegan as tres Winx e Sky. Bloom, Flora e Tecna transfórmanse.

As Trix evitan todos os ataques das fadas e os especialistas. Helia di que se ocupará dos outros e Sky, Bloom, Flora e Tecna diríxense á cripta. Stormy ataca a Flora, e ela di que continúen sen ela. Na cripta, os gardas empezan ver que neva, e aparecen as Trix e conxelan os gardas.

Sky, Bloom e Tecna están a chegar, e Sky non ten tempo para dicir ás fadas o que buscan as Trix. Na cripta, para obter o Códice hai unha balanza. Stormy ponse a destruíla, pero non serve e a balanza devolve o ataque. Icy di que teñen que equilibrar a balanza para abrir a porta e obter o Códice. Se non a equilibraren ben, activarase unha trampa letal.

Icy di que a opción máis lóxica sería a pedra, pero sería demasiado obvio. Entón deben pór a pluma. Darcy di a Icy que coloque ela, pero Icy dáse conta das súas intencións e ordena a Darcy que a poña ela. Entón aparece Sky e as fadas. Sky di ás Trix que se deteñan, pero elas atacan Sky, Bloom e Tecna. Entón aparece Timmy para loitar, e Stormy deixa fóra de combate ás fadas e Timmy. Logo Icy ataca a Sky, e todos quedan inconscientes.

Icy ve que a pluma non é tan adecuada, segue pensando e dáse conta que é o peso en forma de monxe. Pono, e ábrese unha escaleira no chan. As Trix baixan, e rouban a primeira cuarta parte do Códice. Unha Pixie ataca Icy, pero Darcy deixa á Pixie inconsciente e deciden saír de Fonte Vermella.

Timmy tenta deter ás Trix, mentres Bloom tenta que Sky esperte. Tecna di que Timmy ataque ás Trix, pero el queda pensando e non se atreve a atacar ás Trix e déixaas escapar. Tecna enfádase con el e vaise. Mentres tanto, Sky non esperta e Flora detecta que non ten pulso. Bloom non quere que morra, e dela sae un poder que resucita Sky. As outras non entenden como o fixo e nunca sentiran unha maxia tan poderosa. Sky esperta, e abraza Bloom.

  • Helia é inscrito en Fonte Vermella.
  • As Trix obteñen a primeira parte do Códice.
  • Bloom descobre os seus poderes de cura neste episodio.
  • A relación de Tecna e Timmy case se rompe.

Curiosidades Editar

  • Bloom usa por primeira vez a Chama da Vida, un feitizo de resurrección.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou