FANDOM

A torre vermella
Tempada 3, episodio 21
Winx73.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 16 de marzo do 2007
Data do trinque (EUA) 19 de decembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano La torre rossa
Nome en inglés (EUA) The Red Tower
Sucesión de episodios
anterior
As Pixies atacan
seguinte
O labirinto de cristal
Lista de episodios

A torre vermella é o episodio 21 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 73 en total. Estreouse o 16 de marzo do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde Bloom está a adestrarse coas outras Winx. As Pixies chegan, e Bloom explica que para derrotar Valtor, poden probar con Bloom xa que os seus poderes proceden da Chama do Dragón.

Na habitación de Layla, a nai de Layla di á súa filla que ten que aceptar a tradición de casar con Nabu, pero Layla non quere. Tecna chega e di que atopou unha maneira de derrotar a Chama do Dragón e Valtor.

Tecna abre un libro, e informa que se creou unha forza contraria á Chama do Dragón, gardada nas Estrelas de Auga. Tecna explica que os antigos magos reuniron as estrelas de auga e sacáronas da dimensión normal, pero agora están no Reino de Ouro da Torre Vermella.

Unha nave de Fonte Vermella chega a Alfea cos Especialistas, e levan ás Winx cara á Torre Vermella. No espazo, Timmy di que onde debería estar a Torre Vermella, hai un enorme baleiro, e sairán dos límites do Universo.

Layla ve unha sombra que pasa preto dela. Layla lanza Morphix, e atopa Ophir. El vólvese invisible, pero Layla logra coller Ophir e ponlle unhas esposas. Layla di a Ophir que camiñe amodo, e lévao coas outras Winx e os Especialistas.

As Winx preguntan que fai nesta nave, e Ophir di que quería ir cara á Torre Vermella a practicar a súa invisibilidade. As Winx non lle cren, e pensan que traballa para Valtor. Timmy di que agora é o momento de mandar unha videomensaxe a Magix.

Flora empeza a gravar, e aparece Musa pondo as esposas a Ophir. Cando acaban, Timmy advirte que sairán fóra do Universo. Layla di a Ophir que se meta dentro dun cárcere da nave, pero Layla queda atrapada dentro do cárcere con Ophir.

Ophir empeza a falar de cousas de Andros, e Layla ao principio ponse feliz porque a Ophir gústalle a mesma canción que a Layla, pero logo Layla pregunta a Ophir que facía el en Andros. Entón veñen turbulencias, e a nave cae nun planeta.

En Fonte Vermella, Helia está na súa habitación e ve a videomensaxe. Riven está con el, e ao ver a videomensaxe cre que Musa estaba a bicar Ophir. Entón, Riven sae coa súa moto cara á Torre Vermella, a buscar Ophir.

No planeta onde aterraron, as Pixies din que están a sentir o camiño cara á Torre Vermella. Entón uns monstros atacan Digit e Sky, pero Layla colle un dos monstros. Resulta que os monstros só son o ollo dun monstro enorme, e as Winx transfórmanse.

As Winx atacan o monstro, pero o monstro captura Layla. Entón Ophir quítase as esposas e salva a Layla. Pero o monstro continúa a atacar, e entón as Pixies distraen ao monstro para facer un nó cos seus ollos, e as Winx destrúen o monstro.

Layla dáse conta que Ophir podía quitarse as esposas antes, e pide a Layla que llas volva poñer. Timmy está con Piff tentando arranxar a nave, cando atopa Riven. El pregunta por Ophir, e di a Piff que o leve coas outras Winx para falar con Ophir.

As Pixies non poden seguir porque non poden achegarse á Torre Vermella, e teñen que volver á aldea Pixie. As Winx chegan á Torre Vermella, e abren a porta. Alí hai unhas letras, pero veñen uns gardas que atacan Sky e as Winx. Ophir pide que se libere, e ataca un dos gardas.

Outros gardas están a atacar Bloom, cando Layla e Ophir veñen salvar Bloom. Ophir ponse a loitar contra os gardas, e logo vai con Musa. Pero aparece Riven, e di a Ophir que deixe Musa ao chan.

  • Riven pensa que Musa bicou Ophir (Nabu).
  • As Winx van na misión de encontrar as estrelas de auga.
  • Layla e Ophir crean un lazo.
  • As Winx e os Especialistas chegan á Torre Vermella.
  • As Pixies volven á súa aldea.
  • Riven e Ophir loitan.

Curiosidades Editar

  • Cando Layla estaba a ser perseguida polos centauros, o esquema de cores da súa roupa Enchantix brevemente é alterado de novo a azul, amarelo e maxenta.
  • Cando Riven estaba a pilotar a súa moto cara ás Winx, aos especialistas e ás Pixies, Piff non estaba presente con el.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou