FANDOM

A torre xeada
Tempada 4, episodio 22
Winx100.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 6 de novembro do 2009
Data do trinque (EUA) 15 de xullo do 2012
Nomes originais
Nome en italiano La torre gelata
Nome en inglés (EUA) The Frozen Tower
Sucesión de episodios
anterior
A cova de Sibylla
seguinte
Bloom contra Nébula
Lista de episodios

A torre xeada é o episodio 22 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 100 en total. Estreouse o 6 de novembro do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza no espazo, onde unha nave feita de xeo chega á Terra. Morgana fala coa fada do xeo, Aurora, sobre lanzar outro ataque. Morgana di a Aurora que non toquen Roxy, e Aurora empeza a conxelar toda a Terra cos seus poderes.

En Gardenia, as Winx empezan a ter frío, pero ignórano. As Winx e os Especialistas están a falar sobre o concerto das Winx, e o seu contrato. Entón aparece Nébula, e informa que Morgana quere que lle entreguen os Feiticeiros do Círculo Negro ou a fada Aurora conxelará toda a Terra.

Na cova de Sibylla, tentan curar Duman da súa enfermidade, pero el revela algo do Círculo Negro e que lles van poñer unha trampa. Os Feiticeiros do Círculo Negro din que teñen que esperar. As Winx e os Especialistas falan do que teñen que facer con Aurora, e as Winx empezan a misión de deter Aurora.

As Winx falan con Faragonda sobre os Feiticeiros do Círculo Negro e a súa rendición, e Faragonda di que o que fixeren terá que ser decisión delas. As Winx transfórmanse, e activan as ás Zoomix para teletransportarse. As Winx chegan a un mar que foi conxelado, e atopan un barco que foi atrapado.

As Winx entran no barco atrapado no xeo, e descobren que uns homes están a ser atacados por monstros feitos de xeo. As Winx logran destruír os monstros, e liberan o barco. Tecna arranxa a radio do barco para que veñan rescatalos, e Bloom dá unhas esferas de lume para que se quenten.

As Winx chegan á nave xeada de Aurora, e atopan uns monstros de xeo e uns osos polares. Roxy fai que os osos polares ataquen os monstros, e as Winx activan o Lovix para destruír os monstros. As Winx entran na nave de xeo, pero parece que están a dar voltas.

Unhas fadas de Aurora empezan a atacar ás Winx, e elas usan os seus novos poderes do Lovix. As Winx danse conta que os monstros e as fadas se retiraron moi pronto porque as levaron a unha trampa. Roxy ouve Morgana a dicir que ninguén a ferirá, e Roxy usa isto para que as fadas e os monstros non as ataquen.

As Winx usan a converxencia co Lovix, e logran escapar. Entón atopan Aurora, e ela di que ten unha bóla co poder de conxelar o Universo. Ela di que se a deixaren marchar, salvará a Terra. Resulta que é unha trampa, e Aurora atrapa as Winx. Roxy empeza a conxelarse, e podería morrer de frío. Nébula di que terían que reconsiderar a oferta de Morgana.

  • As Winx gañan a súa transformación Lovix.
  • A Terra comeza a conxelarse.

Curiosidades Editar

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou