FANDOM

A voda de Brandon
Tempada 2, episodio 6
Winx32.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 5 de maio do 2005
Data do trinque (EUA) 15 de outubro do 2005
Nomes originais
Nome en italiano Il matrimonio di Brandon
Nome en inglés (EUA) Runaway Groom
Sucesión de episodios
anterior
A unión máxica
seguinte
A pedra misteriosa
Lista de episodios

A voda de Brandon é o episodio 6 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 32 en total. Estreouse o 5 de maio do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza nos túneles de Grutas Profundas, onde Stella e o seu equipo están a buscar Brandon. Pero Stella quere seguir sexa como for, e segue enfadada.

Na cidade, Brandon está a esperar a que os outros cheguen pronto. Os gardas deixan a Brandon coa princesa Amentia, pero antes informan que haberá un atraso na voda. Brandon alégrase, pero Amentia quere a perfección.

O equipo pasa por unha zona onde hai uns cristais que se iluminan, e Stella localiza a cidade. Pero están polo outro lado. Un garda está a facer vixilancia, e Layla dá a Sky unha pedra para pasar. Stella cae, e Sky fai pasar ao equipo a unha casa.

Cando o garda vaise, todos saen da casa e as Pixies van metidas nunhas cuncas que están a voar. Unha muller descobre que son as súas cuncas, e as Pixies escapan e logran atoparse cos outros.

Un garda deixa inconsciente a Sky, e Bloom ataca ao garda. Pero veñen máis, e teñen que correr. Amore separouse do resto, e atopa Sponzus que di que a súa amada non lle quere. Logo explica que está namorada da princesa Amentia. Entón, Amore dá unhas flores a Sponzus.

A voda empeza, e Brandon non puido avisar a ninguén para escapar. Escribiu unha carta ao rei de Eraklyon, pero non a recibiron. Entón vén a nai de Amentia e raíña de Grutas Profundas, e di a Brandon que ten que subir 107 chanzos antes de casar.

Amore leva a Sponzus á voda, para colocar a súa flor no ramo de Amentia. Mentres tanto, Brandon está a subir os 107 chanzos e ouve outros prisioneiros que van casar con damas da corte e tampouco queren.

Na voda, sae a princesa Amentia e o rei de Grutas Profundas. Brandon segue pensando no que lle pasará, mentres os outros son perseguidos por gardas.

Stella, Bloom, Layla e Sky seguen correndo, e os gardas chaman un monstro. Mentres tanto, Brandon ouve que os outros chegaron. Pero foron capturados polos gardas. Brandon non sabe como escapar. Entón Amentia recibe as flores, e Layla recoñece unha das flores. Entón Amentia rexeita Brandon, e namórase de Sponzus, co que cancela a voda de Brandon.

O equipo, enteiro, volve coa nave a Magix. Riven pregunta de quen son unhas botellas, e Brandon explícalle que Sponzus llelas deu porque se sentía mal. Entón aparecen Sponzus e Amentia xuntos, e Sponzus está a gozar.

  • Sponsus e Amentia casan.
  • Brandon é rescatado.
  • O equipo volve a Magix.

Curiosidades Editar

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou