FANDOM

Alianza coas bruxas
Tempada 2, episodio 17
Winx43.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 14 de xuño do 2005
Data do trinque (EUA) 4 de febreiro do 2006
Nomes originais
Nome en italiano Gemellaggio con le Streghe
Nome en inglés (EUA) Twinning with the Witches
Sucesión de episodios
anterior
Hallowinx
seguinte
No corazón de Torre de Nubes
Lista de episodios

Alianza coas bruxas é o episodio 17 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 43 en total. Estreouse o 14 de xuño do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza no bosque, onde Bloom está preocupada. En Alfea, Faragonda propón a Griffin que vaian a Torre de Nubes as Winx para estar un tempo coas bruxas, aínda que Griffin di que as bruxas non queren traballar con fadas. Logo Faragonda chama as Winx e Mirta, e infórmaas que teñen que ir estudar un tempo a Torre de Nubes para protexer o códice. Faragonda di que as profesoras de Torre de Nubes as axudarán se as Trix atacaren.

As Winx chegan con Mirta a Torre de Nubes, e obsérvao Lucy. Esta vez as Pixies non van coas Winx, só Zing. Máis tarde, Musa lembra que as bruxas quixeron pegala. Cando cheguen á porta, as profesoras de Torre de Nubes preséntanse ás Winx, e din que Torre de Nubes é unha escola con raíces e ramas. Entón aparecen as Trix.

Griffin empeza a primeira clase, e as Winx quéixanse da opinión das bruxas. Flora propón traballar en grupos, e as outras rin, co que Griffin di que os membros do equipo poden traizoarse e por iso non hai grupos. Mirta vai á súa antiga habitación e atopa que Lucy non quere ser máis a súa amiga.

Nunha clase, Bloom di que se pode saír do edificio cando termine a clase. En Torre de Nubes, as Trix puideron entrar e Stormy di que como teñen o control da torre, poden dicir que lles traia o códice. As outras lle din que Griffin recuperou case todo o control da torre. E van buscar outros agochos. Fóra da habitación, ven a Mirta.

As Winx reuníronse coas bruxas, pero empeza unha discusión entre as bruxas e as Winx. Mirta chega, e quere pór fin á discusión. Bloom di que teñen que facer que Faragonda e Griffin se sentan orgullosas. Mentres tanto, as Trix ven que as Winx e as fadas están moi separadas.

Mirta e Lucy están a falar na súa habitación de recordos cando estaban xuntas, e elas dúas din que aínda que Mirta xa non sexa unha bruxa, poden ser amigas. No corredor, as Trix atópanse con Lucy, e esíxena que colabore con elas.

Nunha clase, a profesora está a facer unha clase de xuntar pensamentos escuros. Pero Mirta detecta que antes non había unha clase así, e está a facérllela só ás Winx. Entón a profesora pon un 10 a todas e a Mirta un 0.

Unha profesora está a explicar a Griffin cousas do códice, pero Griffin detecta que Lucy está a escoitar. Lucy sae correndo e ao final atópase coas Winx e Mirta. Entón decide contar a Mirta que as Trix chegaron e están a perseguir a Lucy. Bloom di que Mirta quede con Lucy e as Winx atopen ás Trix.

Stella discute coas Winx, e ao final vai buscar as Trix pola súa conta. Stella está no comedor, e Tecna está na biblioteca. Entón Tecna descobre que o Cócide está na biblioteca, pero as Trix aparecen e Icy conxela Tecna.

Mentres as Winx chegan a unha sala, as Trix tentan chegar até o Códice. Pero instalou un escudo, e deciden usar a forza. Bloom e Flora atopan a Tecna conxelada por Icy, e Bloom decide ir a por as Trix pola súa conta. Layla e Musa están a facer preguntas ás bruxas, e aparecen as Trix.

Musa e Layla transfórmanse, e as bruxas tamén loitan. Flora atopa Stella, mentres as Winx e as bruxas loitan contra as Trix. Entón as Trix aprovéitanse de controlar parte de Torre de Nubes e o edificio empeza a atacar ás Winx. As Trix vanse, mentres Stella tenta desconxelar Tecna.

Bloom é a primeira en atopar o Códice e transfórmase. Musa e Layla discuten contra as bruxas, ata que veñen Flora, Stella e Tecna e informan que é ese sitio que as volve nerviosas. As Trix atopan a Bloom e loitan contra ela, pero véncena. As fadas e as bruxas chegan, pero as Trix abren o corazón de Torre de Nubes e parece que alí hai alguén.

Curiosidades Editar

  • Musa lémbrase do seu mao momento coas bruxas no episodio 9 (Traizoados).
  • Stella continúa a ser unha má alumna, mesmo cando non está na súa propia escola. A ela non lle importa se fai erros nas súas clases de Torre de Nubes, e ela admite ter un mao rexistro permanente de calquera maneira.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou