FANDOM

Andros.jpg

Andros.

O palacio de Andros.jpg

O palacio de Andros.

Andros é o planeta natal de Layla. É un planeta que é predominantemente é cuberto con auga amarela con illas boscosas, como a illa de Nabu. A Illa Natros, contén un volcán, a illa de guanaco tamén é de orixe volcánica, a illa de negro, moi volcánica. Hai piratas nestas illas. Hai tamén as ruínas dos edificios por enriba e por debaixo da auga, que nunca foron explicados. É gobernado polo rei Teredor e a raíña Niobe, que son os pais de Layla.

Características Editar

Andros ten un portal entre as súas mareas e a Dimensión Omega, e foi construído e selado hai moito tempo. Valtor coa axuda das Trix abriu este portal para escapar deixando a porta aberta. O portal aberto permitiu que os criminais sexan libres dos casquetes e causou estragos e caos en Andros, e a situación levaría á destrución do planeta, pero Tecna tivo que sacrficarse e pechar o portal da Dimensión Omega dende o interior.

Hai tamén un vinclo máxico entre os mares e océanos doutros planetas na dimensión máxica. Na tempada 3, Layla nadou no océano de Magix e foi a Andros. Layla e Tressa dixeron que a profundidade do océano non chega ao fin e non ten fondo calquera.

Hai unha criatura lendaria chamada Kraken, vive no fondo do océano de Andros e foi enviada por Valtor para coidar Ligea non escapar.

Sociedade Editar

Hai dúas razas dominantes: sereas e humanos (humanoides). Ambas as razas son dirigadas por unha monarquía con sereas claramente matriarcais. As sereas convertéronse en monstros cando Valtor puxo un feitizo escuro sobre elas e gañou o seu control. Os humanoides existentes están na superficie do planeta. A familia de Layla é o clan dominante, e Nabu é doutra familia tamén importante.

Lugares
AlfeaFonte VermellaTorre de NubesMagixTerraDominoAndrosOcéano Infinito

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou