FANDOM

As Winx nunha trampa
Tempada 7, episodio 10
Winx166.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 25 de setembro do 2015
Data do trinque (EUA) 7 de febreiro do 2016
Nomes originais
Nome en italiano Winx in trappola
Nome en inglés (EUA) Winx Trapped!
Sucesión de episodios
anterior
O gato máxico
seguinte
Misión na selva
Lista de episodios

As Winx nunha trampa é o episodio 10 da tempada 7 da serie Winx Club e o episodio 166 en total. Estreouse o 25 de setembro do 2015 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza con Kalshara que está enfadada porque Brafilius deixou escapar ao plumagato, antes de verificar co seu diamante escuro se era o animal coa primeira cor do universo.

En Alfea, mentres tanto, as Winx e os especialistas organizan unha festa de benvida para Critty, o animal máxico de Musa. Pero os animais crean caos. Nex ten que calmar Squonk para que non inunde todo de bágoas, e Helia decide facer unha competición de Origami con Critty. Gaña Helia, e Critty enfádase. Ao final, os animais arruínan os preparatorios da festa.

As Winx chegan e atopan todo feito un desastre, e enfádanse cos especialistas porque non saben coidar dos animais. Entón vén Roxy e tamén se sorprende polo desastre, pero lles informa que o resto das Winx atoparán o seu animal máxico.

Pola noite, tras infiltrarse en Alfea, Kalshara entra e secuestra Critty. Só Squonk e Amarok ven Kalshara, pero cando Amarok lle tenta contar a Flora o que aconteceu, non lle presta atención. Só cando Musa se decata que Critty se foi, as Winx ven Kalshara a fuxir, transfórmanse e séguena.

Kalshara chega ao seu agocho e Brafilius finalmente pode comprobar se Critty é o animal que buscan. Ao non ser o animal que buscan, eles encarcérano. Critty toma contacto telepático con Musa e móstralles o camiño. No camiño a través dun sistema de condutos subterráneos atópanse con outro animal máxico: unha fénix amarela brillante, Shiny. Stella queda totalmente fascinada pola ave e pérdese.

As Winx atópanse de novo con Kalshara e son atacadas polos animais, quen están baixo a súa influencia. A ave de Stella tamén se ve afectada pola influencia e atácaa. Ela consegue tomar o impacto da ave e enlázase con ela. Xuntas únense ao resto das Winx.

Stella e Shiny enlázanse para terminar co ataque dos animais. Stella utiliza o seu poder Butterflix para liberar todos os animais, e todos son liberados e deciden atacar xuntos a Kalshara e Brafilius. Entón Kalshara destrúe a súa gruta e enterra todo. Pero conseguen atopar a saída e fuxir.

De volta en Alfea, finalmente realízase a festa, xunto con todos os animais máxicos liberados, e termina o episodio.

  • Kalshara secuestra Critty, pero Musa recupéraa ao final do episodio.
  • Shiny faise o animal máxico de Stella.

Curiosidades Editar

  • En italiano, durante a danza Butterflix, Bloom non ri; mentres en inglés, si ri.
  • Nunha escena, Flora aparece coas ás púrpura.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou