FANDOM

Asedio ás bruxas
Tempada 1, episodio 24
Winx24.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 22 de marzo do 2004
Data do trinque (EUA) 27 de novembro do 2004
Nomes originais
Nome en italiano Il mistero del lago
Nome en inglés (EUA) The Witches’ Siege
Sucesión de episodios
anterior
Loita de poderes
seguinte
O desafío final
Lista de episodios

Asedio ás bruxas é o episodio 24 da tempada 1 da serie Winx Club e o episodio 24 en total. Estreouse o 22 de marzo do 2004 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza nun bosque de Magix, onde Sky e Bloom están perdidos. Sky tenta arranxar o vehículo no que ían, pero non pode e deciden ir á cidade. En Alfea, Faragonda di que gañaron unha batalla, pero a guerra non acabou. Codatorta di que podería haber unha gran catástrofe.

Flora, Tecna e Musa veñen informar dunha distorsión temporal, e aparecen as bruxas coa directora Griffin e o equipo, menos Bloom e Sky. Stella vai coas outras Winx e Brandon e Riven cos Especialistas, e Stella di que non sabe que lle pasou a Bloom e Sky.

Bloom e Sky están a chegar á cidade, e Bloom preocúpase polo que poida haber na cidade, e porque non ten poderes. Sky anímaa, di que veña con el e que na cidade atoparán axuda. Bloom ouve un ruído, e resulta ser un ollo espía que informa as Trix que as bruxas conseguiron escapar menos a parella. Icy di que non lle importa Bloom agora.

Faragonda, Saladino, Griffin e Codatorta están reunidos falando da situación en que se atopan. Entón o Exército da Escuridade aparece e ataca Alfea. As Winx transfórmanse e destrúen algúns os monstros, pero aparecen máis. No bosque, Bloom e Sky están a falar, e como xa é de noite, deciden durmir. Bloom estivo a piques de dicir a Sky algo, pero non o fai.

Os Especialistas loitan contra os monstros, e cando destrúen algúns, estes volven formarse. Parece que as Trix reforzaron aos monstros. Timmy dispara ás mantas voadoras, pero as mantas lánzano ao chan e é salvado por Tecna. Griffin e Faragonda xuntan as súas forzas e destrúen bastantes monstros, pero volven formarse.

Sky esperta a Bloom e continúan andando, e entón Bloom ouve outra vez unha voz. En Alfea, os directores están reunidos, e Griffin decide enfrontarse directamente ás Trix. Fóra, Stella está a falar con Brandon sobre que Brandon non é un príncipe, e entón aparecen as outras Winx. Pero Stella crea e lanza unha almofada a Musa para que cale. Logo preocúpanse por Bloom.

Faragonda chama a todas as fadas e todos os especialistas, e din que teñen que combinar os seus poderes, xa que as Trix non coñecen o poder da unidade. No bosque, Bloom di que ten que ir ao lago Rocha Luz, e que ten que ir soa. Sky di que si en dúas horas Bloom non aparecer, el irá buscala.

A batalla volve empezar, e un monstro destrúe unha das torres de Alfea. As Winx xúntanse e destrúen algúns monstros, pero volven formarse. Entón Faragonda e Griffin di a todos que combinen os seus poderes, e despois de facer isto, os monstros acaban destruídos.

En Torre de Nubes, as Trix deciden pórse ao mando do Exército da Escuridade e ir elas mesmas ao campo de batalla. Para poder gañar, din que usarán o poder da Chama do Dragón. Na cidade de Magix, Sky atópase que toda a poboación foi convertida en estatuas e non hai ninguén vivo. No lago Rocha Luz, Bloom se mergulla para buscar a Daphne.

  • As bruxas boas xuntan as súas forzas cos especialistas e coas fadas para derrotar o Exército da Escuridade.
  • Bloom ouve a voz de Daphne e deixa Sky para atender a súa irmá.
  • As Winx defenden Alfea.
  • As Trix deciden actuar na guerra persoalmente.

Curiosidades Editar

  • A poboación da cidade de Magix foron convertidos nunha forma semellante ao soño de Tecna do episodio 16 (Feitizo xeado).

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou