FANDOM

Batalla no planeta Eraklyon
Tempada 2, episodio 14
Winx40.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 2 de xuño do 2005
Data do trinque (EUA) 28 de xaneiro do 2006
Nomes originais
Nome en italiano Battaglia sul pianeta Eraklyon
Nome en inglés (EUA) Battle on Planet Eraklyon
Sucesión de episodios
anterior
As Pixies invisibles
seguinte
O espectáculo ten que continuar
Lista de episodios

Batalla no planeta Eraklyon é o episodio 14 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 40 en total. Estreouse o 2 de xuño do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde unhas fadas están a discutir. Musa pasa camiñando entre as dúas fadas, e elas esquécense da discusión. En Eraklyon, un home informa a uns Ninjas sobre o secuestro de Diaspro, e esperan a chegada de Sky. Nunhas covas, Diaspro está atada e atópase cos Ninjas.

Nunha clase de Palladium, Bloom fixo un feitizo que provoca que chova só sobre ela, e Palladium informa que os feitizos de choiva foron os primeiros na historia da maxia. As Pixies enfádanse polo comportamento das Winx cara a Palladium.

Cando acaba a clase, Bloom está preocupada por algo, e entón vén Sky e informa que el e Brandon teñen que irse ao seu planeta, Eraklyon, por un problema. As Winx queren ir, e aínda que Sky di que este planeta pode ser perigoso, acepta que Bloom e Flora os acompañe. Unha Pixie segue aos catro cunha corda.

No auditorio de Alfea, Musa ten que organizar un concerto. Layla ensina a Musa a bailar. No espazo, Sky di que a misión non irá moi ben. Cando chegan ao planeta, o pai de Sky di ao seu fillo que Diaspro foi secuestrada por un grupo de Ninjas, e o secuestrador piden un rescate que arruinaría o reino. Sky quere ir rescatala sexa como for.

As dúas Winx están a buscar unha flor, pero teletranspórtase cando a tocan. En Alfea, Musa atopa uns feitizos e Palladium di que é maxia negra. Musa cre que poderían aparecer as Trix. En Eraklyon, aparecen uns Ninjas. Eles din que non foron eles os que secuestraron a Diaspro, e foi un chamado Yoshinoiya e un equipo especial de Ninjas.

Sky explica que Yoshinoiya sempre vai tras Sky e o seu trono, e por iso Sky e Brandon cambiaron os seus nomes. Entón unha pluma aparece e ataca ao equipo. As dúas Winx deciden facer un feitizo de localización. Empezan a camiñar, e entón volven ser atacados. Logran protexerse, e entón aparecen uns Ninjas diferentes do resto que din os seus nomes.

En Alfea, Stormy está a pronunciar unhas palabras cando Musa tenta detela. En Eraklyon, as dúas Winx transfórmanse. Pero os Ninjas deixan inconscientes ao catro. En Alfea, Musa transfórmase e empeza a facer unha danza de choiva, pero Stormy atácaa.

En Eraklyon, os Ninjas informan a Diaspro que venceron a Sky. Mentres tanto os catro están encerrados, e as Pixies queren axudar. En Alfea, Musa continúa a facer o feitozo da choiva. En Eraklyon, os catro escaparon, pero localizan a Diaspro. Flora di que usará a flor teletransportadora e dúas persoas da mesma altura e peso cambiarán de lugar.

En Alfea, Musa continúa a cantar, e Stormy ri. En Eraklyon, un Ninja vai pór un casco a Diaspro, pero nese momento é intercambiada con Bloom. Diaspro escapa e explica a Flora que ela sempre quixo casar cun príncipe. Bloom tamén logra escapar aínda que é perseguida polos Ninjas.

Musa fixo que a maxia de Stormy desapareza, e entón Musa ataca Stormy. Entón as xanelas de Alfea ilumínanse e os profesores ollan o que pasa, e Stormy vaise. En Eraklyon, os Ninjas acurralaron aos catro. Pero eles capturan unha nota de Yoshinoiya, co que os Ninjas se pasan ao lado de Sky e as Winx.

Os Ninjas e os catro reúnense con Flora e Diaspro, e volven co rei. Pero o rei di que non poden quedar neste planeta porque poden volver ser enganados. Fóra do palacio, os Ninjas están a confundirse, e entón Bloom di que a Terra foi invadida, co que os Ninjas van cara á Terra. Ao final, o rei queda contento con Bloom.

  • Diaspro é secuestrada.
  • Sky presenta Bloom aos seus pais.
  • Musa é convidada para un concerto en Fonte Vermella.

Curiosidades Editar

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou