FANDOM

Bloom contra Nébula
Tempada 4, episodio 23
Winx101.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 6 de novembro do 2009
Data do trinque (EUA) 22 de xullo do 2012
Nomes originais
Nome en italiano La proba di Bloom
Nome en inglés (EUA) Bloom’s Trial
Sucesión de episodios
anterior
A torre xeada
seguinte
O día da xustiza
Lista de episodios

Bloom contra Nébula é o episodio 23 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 101 en total. Estreouse o 6 de novembro do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza na nave de xeo de Aurora, onde Nébula capturou as Winx. Roxy está a morrer de frío, e Bloom empeza a enfrontarse contra Nébula. Bloom fai unha aposta con Nébula: loitará contra ela, e se Bloom gañar, Nébula liberaraas. Nébula crea unha gaiola de xeo ao redor das Winx.

A nave de Aurora chega sobre Gardenia, e detense. Bloom dáse conta que Morgana protexe Roxy, e se cadra teñen algunha conexión. Roxy esperta, pero o xeo empeza a tremer. Morgana aparece, e saca Roxy do bloque de xeo. Morgana di a Roxy que deixe as Winx, pero Roxy négase. Roxy quere que Morgana deixe a vinganza, e entón aparece Nébula.

Nébula di a Morgana que non escoite as Winx e teñen que vingarse dos Feiticeiros do Círculo Negro, e Morgana di que a loita de Nébula contra Bloom é xusta, e teñen que facela. Bloom empeza a loitar contra Nébula, e Bloom ao principio parece derrotada, pero logo levántase e continúa a loitar.

Bloom e Nébula continúan a loitar, pero Nébula empeza a perder o control. Nébula empeza a lanzar bloques grandes de xeo sobre Gardenia, pero Bloom detén a caída do xeo. Bloom logra derrotar Nébula, pero queda esgotada e cáese. E Roxy salva Bloom da caída. Morgana entende que Bloom gañou, e libera as Winx.

Nébula segue descontrolada, e Morgana di a Nébula que se deteña. Aurora conxela Nébula, e di que teñen que cumprir a súa palabra. Morgana di que parará a súa vinganza contra os humanos, e Nébula enfádase con Morgana. Ao final, Morgana di que ela xulgará os Feiticeiros do Círculo Negro e terán un xuízo xusto, e ten que ser Ogron quen lle entregue o Círculo Negro.

Morgana crea un portal para que as Winx volvan a Gardenia, e entón aparecen as fadas etéreas, que dan ás Winx un novo don: o don negro, que pode salvar unha persoa da morte. Pero só poderán salvar unha persoa. Na cova de Sibylla, as Winx falan cos Feiticeiros do Círculo Negro e din que Ogron ten que dar o Círculo Negro a Morgana.

No bar Frutti Music, as Winx están a facer un concerto. Cando acaban, as Winx falan cos Especialistas sobre a súa última misión. Layla está preocupada, e Nabu di a Layla que volveu dunha misión e agora todos estarán ben. O episodio acaba con que cada unha das Winx están na praia de Gardenia cos seus noivos.

  • Bloom loita contra Nébula, e Nébula é derrotada.
  • Morgana e as fadas da Terra deixan a campaña de vinganza.
  • As fadas etéreas dan ás Winx o último don do destino: o don negro, que poderá usarse para salvar alguén da morte, mais só poderá usarse unha vez.
  • As Winx descobren que existe unha conexión entre Roxy e Morgana.

Curiosidades Editar

  • Brandon se cadra propuxo a Stella casar, mostrándolle un anel cando están na praia ao final do episodio.
  • Este un dos poucos momentos en que Bloom fai unha acción soa por instinto.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou