FANDOM

Butterflix
Tempada 7, episodio 3
Winx159.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 22 de setembro do 2015
Data do trinque (EUA) 17 de xaneiro do 2016
Nomes originais
Nome en italiano Butterflix
Nome en inglés (EUA) Butterflix
Sucesión de episodios
anterior
As mozas fadas crecen
seguinte
A primeira cor do universo
Lista de episodios

Butterflix é o episodio 3 da tempada 7 da serie Winx Club e o episodio 159 en total. Estreouse o 22 de setembro do 2015 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza no mesmo punto onde as Winx están no pasado de Alfea; as raparigas falan con Faragonda respecto á súa toupa que acaba de desaparecer durante o incidente e as Winx prometen que a axudarán a atopalo, no entanto Griselda avisa que era hora das clases de metamorfose de WizGiz e Faragonda vai á présa.

Durante as clases, WizGiz fala sobre a transformación animal, pero cando Faragonda chega accidentalmente transforma WizGiz nun caracol, logo rífaa dicindo que a ouviu dicir que ocuparía o posto como directora e que non a decepcione, e ten que ser como Kalshara (unha das estudantes que axudou ás Winx no episodio anterior) que mostra a súa transformación nunha aguia.

Bloom sospeita que era a mesma quen atacou no futuro a toupa, mentres tanto WizGiz dille a Faragonda que atope a súa toupa e retírase tamén Kalshara. Nos corredores Kalshara cóntalle que o Libro da Natureza pode servirlles de axuda.

Ao chegar, non atopa Mavila e colle o Libro da Natureza para atopar o animal máxico, unha vez que colleu o libro esquiva os animais que custodiaban a oficina e acode con Kalshara que estaba a falar telepaticamente mediante unha xoaniña con alguén dicindo que cedo se apoderará do poder dos animais máxicos. Despois dálle o libro ao cal atopa a localización do Bosque de Froitas.

Faragonda quere regresar o libro pero Kalshara dille que ela o fará. Mentres Faragonda vaise, Kalshara rompe unha páxina do libro onde está a localización da sala dos animais máxicos. As Winx atopan Faragonda quen lles avisa que atopou o local para buscar as toupas, e as raparigas sospeitan como atopou a localización.

Na sala Kalshara atopa un gran campo de poder e absórbeo, facendo que nun instante se converta nun tigre, sobre todo cos coñecementos de cada un dos animais máxicos. O seu obxectivo é atopar unhas toupas no bosque e despois colle o fragmento para levarllo a Brafilius.

Fóra varios animais afástanse da escola, mentres que Faragonda pensa que de novo xa o fixo polo que Mavila aparece moi sorprendida e di que atopou o Libro da Natureza no seu cuarto. Faragonda coméntalle que tentaba facelo mas Kalshara díxolle que regresaría o libro.

Mavila dúbida acerca da acción de Kalshara e as Winx observan que Kalshara transformada en aguia foxe. Entón as Winx, Mavila e Faragonda acoden ao bosque de froitas para poñer orde aos animais máxicos.

No bosque, Kalshara transforma Brafilius nun can humanoide e ordénalle que busque as toupas cos seus novos poderes, aínda que é infame non os colle, e son sorprendidos polas Winx, Mavila e Faragonda.

Kalshara fala con Faragonda porque colleu o poder salvaxe e pídelle que se xunte con ela, pero ela non quere. Máis tarde Brafilius convoca un xigante de rochas para coller as toupas, as Winx transfórmanse aínda que non teñen vantaxe e entón tentan atacalo, pero como é forte e as toupas están nas súas mans, é difícil. Por desgraza, o xigante afúndese e case lévase as toupas.

Brafilius ordénalle que vaia con el, pero atácao cun puño e enfadado pregunta por que o ataca. Kalshara chega con Mavila e tenta matala, no entanto Faragonda utiliza un feitizo que a converte nunha gata e Brafilius cólleo e vanse. As Winx entón decátanse que as toupas poden defenderse, entón utilizan os seus ataques para vencer o monstro de rochas mentres as toupas foxen do derrube.

Parecía que xa salvaron os animais, pero as gretas que quedaron do xigante transfórmanse en bolboretas e unhas auras de enerxía rodean as Winx sorprendendo Mavila e Faragonda. Foi entón cando obteñen a transformación Butterflix.

Mavila dá os parabéns ás Winx e sobre todo a Faragonda que actuou con gran valor e descúlpase pola maneira como a tratou, mentres tanto ela despídese da súa toupa e as Winx terán agora máis respostas dos animais máxicos. A directora explícalles que só quería que os animais máxicos vivisen en Alfea, pero co poder dos animais máxicos que sobrou usarao para borrar os recordos e así ninguén se poderá aproveitar dese poder. As Winx retíranse, pero antes Stella di que verá Faragonda máis tarde na súa inauguración do parque, cousa que a fada queda en dúbida.

Curiosidades Editar

  • Este episodio marca a aparición final da transformación Bloomix.
  • Revélase que Kalshara e Brafilius xa foron seres humanos antes que eles se transformaron en criaturas que cambian de forma.
  • Este episodio marca a primeira aparición da Sala dos animais máxicos.
  • Revélase que WizGiz xa era un profesor cando Faragonda, Kalshara e Griselda aínda eran estudantes de Alfea, tornándoo máis vello ca Faragonda.
  • Nunha escena, unha parte do vestido Bloomix de Layla falta.
  • Nunha escena, unha das pulseiras Butterflix de Layla é roxa en vez de azul-turquesa.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou