FANDOM

Desfai-praceres
Tempada 2, episodio 8
Winx34.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 12 de maio do 2005
Data do trinque (EUA) 29 de outubro do 2005
Nomes originais
Nome en italiano Il Guastafeste
Nome en inglés (EUA) Party Crasher
Sucesión de episodios
anterior
A pedra misteriosa
seguinte
O segredo do profesor Avalon
Lista de episodios

Desfai-praceres é o episodio 8 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 34 en total. Estreouse o 12 de maio do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Fonte Vermella, nunha festa de inauguración da escola. O profesor Avalon acompaña ás Winx ata a porta, e logo di que el ten que esperar na porta ata que chegue Codatorta. Tamén están convidadas as bruxas de Torre de Nubes, e as Trix chegan infiltradas con outro aspecto de bruxa para localizar o Códice.

Os Especialistas chegan, e Stella di que 26 mozos a saudaron, pero Brandon di que el leva 12 bruxas e 17 fadas: 29, máis que Stella. Sky propón a Bloom ir montar en cabalo, pero Bloom pensa en estar con Avalon, e vaise. Musa pregunta a Riven cal é a sorpresa.

As Winx chegan ao estadio, e un mozo está sentado nas bancadas. Timmy di que se chama Helia, e é sobriño do director Saladino. Helia ensina os seus debuxos que fixo, e Flora nota uns detalles que as outras fadas non os notaron. As Pixies notan que pode haber algo en Flora cara a Helia.

Bloom está a buscar a Avalon, e pregunta ás Trix se o viron, aínda que Bloom non sabe quen son. As Trix din que non o viron, e Bloom volve ao estadio. Codatorta di a todos que aínda que Fonte Vermella está en ruínas, a capacidade e o ánimo dos Especialistas segue inalterable.

Saladino usa a súa maxia e empeza a derrubarse a escola. Entón aparece un novo edificio flotante que consiste nunhas plataformas redondas sobre un alicerce que flota sobre o chan. Codatorta empeza o novo desfile. Nun lugar das ruínas do edificio antigo, Lord Darkar aparece nas sombras das Trix e di que enviará un monstro para distraer aos Especialistas e que as Trix poidan roubar o Códice.

Tecna está a xogar con Digit, e Timmy ponse triste. Musa e Layla están a falar de música e danza, cando unha das Trix pasa preto delas. Musa recoñece que é Darcy, e ela sae correndo. As dúas fadas ponse a perseguir a Darcy.

Tecna está a discutir con Digit porque a Pixie gañouna, e entón Tecna examina o programa e métese nun soño informático onde sae Timmy. Pero Digit di que teñen qur atoparse coas outras. Layla e Musa atopan Tecna, e din que viron Darcy. Tecna di que teñen que reunirse cos demais.

Lord Darkar envía o seu monstro a Fonte Vermella. No estadio, Sky e Riven están a combater, e gana Sky. Logo ten que loitar Brandon contra un especialista de último curso. Pero o monstro de Lord Darkar aparece, e ataca ao público.

As Winx transfórmanse, e Codatorta avisa aos demais especialistas. As Trix quítanse os disfraces e entran na sala do Códice. Un profesor di a Timmy que romperon uns cristais con maxia, xeo e raios, e Timmy recoñece ás Trix e ten que avisar Codatorta. O profesor informa a Saladino, e el sabe que buscan o Códice e o monstro é unha distracción.

As Winx atacan ao monstro, pero non poden controlalo. Entón aparece Helia e ata coas súas cordas ao monstro. Pero logo libérao, e as Winx cren que non é tan bo como crían. Os especialistas atacan ao monstro con cordas, como fixo Helia.

Os profesores tentan deter ás Trix, mentres as Winx e os Especialistas atacan ao monstro. Os gardas ponse a protexer o Códice, e as Trix ven que son demasiados gardas e vanse. Bloom está a falar con Avalon, e Sky empeza a ter celos. Entón Flora atopa un avión de papel, ela ábreo e ve que hai un debuxo dela feito por Helia.

No castelo de Lord Darkar, as Trix informan o Fénix que non puideron facer nada para recuperar o Códice, pero Lord Darkar di que cando menos llo esperen, volverán e roubarán o Códice agora que saben onde está.

Curiosidades Editar

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou