FANDOM

Encontro co desastre
Tempada 1, episodio 5
Winx5.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 6 de febreiro do 2004
Data do trinque (EUA) 17 de xullo do 2004
Nomes originais
Nome en italiano Appuntamento al buio
Nome en inglés (EUA) Date with Disaster
Sucesión de episodios
anterior
O pantano da Lama Negra
seguinte
Misión en Torre de Nubes
Lista de episodios

Encontro co desastre é o episodio 5 da tempada 1 da serie Winx Club e o episodio 5 en total. Estreouse o 6 de febreiro do 2004 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza na cociña de Alfea onde están a facer a comida, e Bloom preferiría facelo con maxia que facelo manualmente. Entón aparece o profesor de cociña, que di que teñen que virar as tortillas que están a preparar. Ás outras sáelles ben, pero a tortilla de Bloom vai parar ao ventilador do teito. Flora vai apagalo, e o ventilador comeza a ir máis rápido. Cando Flora consegue desconectar o ventilador, a tortilla vai parar á cara do profesor. El enfádase e vaise. Entón aparece Stella, que informa que terá unha cita co príncipe Sky.

Na súa habitación, Stella non sabe o que se ten que pór. Bloom pregunta se estará Brandon, e Stella di que non virá “o seu servo”, e Bloom enfádase por isto. Entón Stella descobre que Bloom está namorada del. Entón abre unha caixa de xoias, e ponse o seu anel máxico de Solária. Tecna ve que hai algo raro na cita, cando Musa comeza a sentir o cheiro do asado que está a queimarse. Van á comida, e entón aparece Griselda. Flora aparece co extintor, e pola sorpresa cae e a fumareda do extintor vai parar á cara de Griselda. Ao final, todas volven ás súas habitacións cansadas. Entón Bloom e Musa insinúan que a Tecna lle gusta Timmy.

Ao día seguinte, as Winx ouven ruído na habitación de Stella. Abren a porta, e Stella di que todo vai ben. Bloom pregunta como foi a cita, e Stella enfádase, di que non pasou nada e fecha a porta. Na clase de WizGiz, todas están convertidas en cabazas. Cando tentan converter as súas carar ao seu estado natural, só unha rapariga segue coa cara de cabaza. WizGiz colle unha rata, e automaticamente volve ter cara humana polo susto. Cando saen de clase, as Winx descobren que Stella non saíu da súa habitación. Bloom vai vela, e descobre que todo está destrozado. Sae Stella, que quere con furia o seu anel. Cando Bloom quere calmala, Stella ataca Bloom e vaise.

Bloom cóntallo ás outras Winx restantes. As raparigas comezan a pescudar, e para isto van a Fonte Vermella. Alí, descobren que Sky non escribiu nada, e nin esa é a súa letra. Entón un can comeza a ladrar a Tecna, e Brandon consegue calmalo. Entón Codatorta chama aos Especialistas, e teñen que volver ao seu traballo. Entón as Winx van á cidade de Magix para buscar onde está o restaurante A Lagoa Negra. O holograma de Tecna non deteta en ningún sitio ese restaurante, e entón Bloom ensina ás outras raparigas que preguntando á xente poden atopalo.

Tras preguntar aos que poden, parece que se renden. Entón un home vén dicirlles onde está A Lagoa Negra, e desaparece. Pero nun canto, vese o home rindo maliciosamente. Cando as Winx chegan, Flora ve que a árbore que hai diante do restaurante non está vivo, e entón comeza a escurecerse todo. Ábrese a porta, e aparece o home de antes. Entón ven que todo é unha trampa, e aparece Stella outra vez con furia, que comeza a atacar ás outras.

Tecna transfórmase, e Bloom descobre que non é a verdadeira Stella. Entón Stella revela que é Darcy, e aparecen as Trix. As outras Winx transfórmanse, e o home resulta ser Knut. Entón revelan a verdadeira Stella atada. As Trix fanlle tomar unha decisión a Bloom: o anel ou a vida de Stella. As outras Winx queren loitar, pero Bloom toma a decisión de dar o anel ás Trix. Entón elas liberan Stella, e vanse co anel.

Tras a derrota, Bloom di que a loita non acabou, compárao co fútbol e di que as Trix marcaron un gol, pero o partido non acabou. As outras Winx non saben que é o fútbol, e Bloom ensínalles que teñen que coller unha bóla. Pero como non teñen ningunha bóla, collen unha lata do chan e Bloom lanza a lata como unha bóla. E así termina o episodio.

  • Bloom troca o anel de Stella coas Trix para salvar a vida desta.

Curiosidades Editar

  • Esta é a primeira vez que un membro do Winx Club é raptada (Stella).
  • Bloom tórnase a líder non oficial do Winx Club.
  • Neste episodio Bloom é máis vista con Flora.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou