FANDOM

Fadas Sirenix
Tempada 5, episodio 13
Winx117.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 2 de novembro do 2012
Data do trinque (EUA) 25 de novembro do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Le fate Sirenix
Nome en inglés (EUA) Sirenix
Sucesión de episodios
anterior
Proba de coraxe
seguinte
O trono do emperador
Lista de episodios

Fadas Sirenix é o episodio 13 da tempada 5 da serie Winx Club e o episodio 117 en total. Estreouse o 2 de novembro do 2012 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza no simulador de Alfea, onde as Winx están a ser adestradas polos profesores de Alfea. As Winx empezan a xuntar a súa maxia coa do océano, pero Bloom non pode. Bloom explica que está a pensar en Daphne. Na cova de Daphne, ela di que os seus poderes os protexe a fonte do Sirenix no lago Rocha Luz.

Tritannus di que destruirá a fonte do Sirenix e arrincará os seus poderes, e dará a Icy os poderes do Sirenix. Darcy e Stormy pensan que elas non conseguirán nada. En Alfea, as Winx explican que teñen as tres xemas pero non teñen o Sirenix, e só falta un día. O libro do Sirenix aparece e di que teñen que atopar a fonte do Sirenix.

As Winx volven á Sección Secreta de Alfea, e non atopan nada. No océano, a Selkie de Magix atopa que Tritannus entrou no lago Rocha Luz. Tritannus localiza a fonte do Sirenix e destrúea, co que todo empeza a ensuciarse, e un monstro de petróleo vixía que non entre ninguén.

As Selkies empezan a atacar a Tritannus, mentres as Winx están a buscar como obter o Sirenix. Bloom descobre que aínda falta unha proba para obter o Sirenix, e a súa gardiá di que teñen que ir ao lugar onde empezaron a súa procura. O iate das Winx van cara ao lago Rocha Luz, pero atopan que o lago está a secarse. As Winx transfórmanse.

As Winx entran na auga, e atopan que as Selkies non están con elas. As Winx atopan o monstro de petróleo, e empeza a atacar as Winx. Bloom ve que Tritannus está a loitar contra as Selkies, e comunícallelo ás outras Winx. Stella e Layla van con Bloom para axudar ás Selkies.

Flora, Musa e Tecna loitan contra o monstro, mentres Bloom, Layla e Stella loitan contra Tritannus. Bloom logra deter Tritannus, pero teñen que salvar o lago. Tritannus reúnese coas Trix, rouba a Daphne os seus poderes do Sirenix e dállos ás Trix. As Trix obteñen un Sirenix escuro.

As Winx unen a súa maxia co océano e coas Selkies, e fan unha converxencia Harmonix, co que logran salvar o lago e volve á vida. As gardiás do Sirenix aparecen e crean un portal onde sae Omnia, a gardiá suprema do Sirenix. Ela di ás Winx que entren no Océano Infinito, e obteñen o Sirenix.

No Océano Infinito, as Winx están contentas por obter o Sirenix. Omnia di que sempre poderán estar no Océano Infinito co Sirenix, e cada unha das Winx terán un desexo. Tamén advirte ás Winx que Tritannus tamén entrou no Océano Infinito e as Trix teñen un Sirenix escuro.

Tritannus, as Trix, os mutantes e Daphne entran no Océano Infinito. Daphne di a Tritannus que as Winx evitarán que cause danos, pero Tritannus di a Daphne que destruirá todo o que viñer no seu camiño. Tritannus di que tamén porá unha trampa ás Winx cando as atopar.

  • As Winx abren o portal do Océano Infinito e gañan o Sirenix.
  • As Trix reciben tamén unha versión escura do Sirenix chamada Sirenix Escuro.
  • Tritannus ten máis mutantes do que tivo nunca.
  • O poder Sirenix de Daphne é absorbido por Tritannus e el entrégallelo ás Trix.

Curiosidades Editar

  • Esta é a primeira vez que as Winx, as Trix e Tritannus son mostrados en 3D na serie.
  • Comezando con este episodio, hai unha nova secuencia de abertura. Esta usa animación en 3D xeradas por computador en vez de animación 2D feita con debuxos a man, e inclúe escenas da transformación Sirenix en 3D e das Winx no Océano Infinito.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou