FANDOM

Fronte a fronte co inimigo
Tempada 2, episodio 25
Winx51.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 12 de xullo do 2005
Data do trinque (EUA) 11 de marzo do 2006
Nomes originais
Nome en italiano Faccia a faccia con il nemico
Nome en inglés (EUA) Face to Face with The Enemy
Sucesión de episodios
anterior
Prisioneira de Darkar
seguinte
O Fénix é revelado
Lista de episodios

Fronte a fronte co inimigo é o episodio 25 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 51 en total. Estreouse o 12 de xullo do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Grutas Profundas, onde Amentia está co triturador e ela cos seus gardas loitan contra os monstros de Lord Darkar. Mentres tanto, a nave cos Especialistas e as Winx chegan ao castelo de Lord Darkar. Pero veñen monstros para atacar á nave.

Lord Darkar disponse a activar o Códice con Dark Bloom, e as Trix entran e informan que as Winx están a vir. Entón Lord Darkar di que as Trix ataquen co seu exército, e as Trix quéixanse de que son elas quen fai o traballo sucio.

Mentres tanto, os Especialistas saen e empezan a destruír monstros. As Trix aparecen e crean unha burbulla para pór baixo o seu control todos os monstros, e atacar a nave. Entón as Trix xa non teñen poder porque llo cederon aos monstros, e están esgotadas.

As Pixies están asustadas polos recordos deste lugar, e os Especialistas aínda continúan a voar. As Trix séntense débiles, e Lockette axuda o equipo a atopar unha entrada ao castelo.

Lord Darkar prepárase para abrir a entrada con Dark Bloom, e entón chegan as Trix e din a Lord Darkar que el xa non presta atención nelas, e non contou con elas nos seus plans.

As Trix din a Lord Darkar que tamén queren parte do poder, pero Lord Darkar di que xa non son importantes e envía ás Trix ao baleiro. Amentia e o seu exército continúan a loitar contra os monstros, e os Especialistas tamén. Lord Darkar fai que o seu paxaro se converta nun monstro enorme para que as Winx non o interrompan.

Os Especialistas teñen que volver á nave principal, polos monstros. Dark Bloom coloca o Códice para abrir a porta dimensional, e Lord Darkar activa a chave da porta. Helia remolca a nave de Sky, e Lord Darkar abre a porta. Amentia non pode máis, e o seu exército vaise correndo.

Brandon di que necesitarán un plan, e as Winx din que tamén poden actuar. Entón as Winx transfórmanse e activan os seus Charmix. Entón todas xuntas fan unha converxencia máxica e logran derrotar aos monstros. Mentres tanto, Faragonda está a falar con Saladino para axudar ás Winx e os Especialistas.

Flora di a Helia que sente non dicirlle antes o que sente por el, pero Helia colle e bica Flora. Musa cre que Riven é demasiado serio como para facer despedidas, pero Riven abraza a Musa. Layla di a Sky que non se preocupe por Bloom, e entón Timmy di que empecen a atacar.

A entrada dimensional está aberta, e Lord Darkar e Dark Bloom entran a Realix. As Winx e as Pixies entraron no castelo, pero o monstro de Lord Darkar chega e tenta atacar as Winx, e o monstro parece invencible. Entón aparecen Faragonda, Griffin e Codatorta, pero o monstro continúa a atacar.

  • Icy, Darcy e Stormy combinan o seu Gloomix.
  • Lord Darkar substitúe as Trix por Dark Bloom.
  • Darkar e Dark Bloom entran na dimensión Realix.
  • Flora e Helia bícanse.

Curiosidades Editar

  • Neste episodio Bloom só aparece como Dark Bloom, a súa versión escura.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou