FANDOM

Honra por riba de todo
Tempada 1, episodio 15
Winx15.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 1 de marzo do 2004
Data do trinque (EUA) 25 de setembro do 2004
Nomes originais
Nome en italiano Voci dal passato
Nome en inglés (EUA) Honor Above All
Sucesión de episodios
anterior
O segredo escuro de Bloom
seguinte
Feitizo xeado
Lista de episodios

Honra por riba de todo é o episodio 15 da tempada 1 da serie Winx Club e o episodio 15 en total. Estreouse o 1 de marzo do 2004 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza en Alfea, onde o profesor WizGiz informa que terán un exame sorpresa ao día seguinte. Todas as fadas enfádanse, xa que teñen que estar a estudar toda a noite. Entón óuvese que Bloom está a durmir na clase, e Flora a esperta. Todas rin, e nese momento Griselda leva Bloom á oficina de Faragonda.

Bloom explica que durante a noite non puido durmir ben polo soño de Daphne, e aínda que Griselda non cre nela, Faragonda di que convoque o consello. Nos corredores, WizGiz está a buscar algo, saca uns papeis para buscar e cáelle un. Bloom veo e quere devolverllo, pero WizGiz xa non está. Na súa habitación, Flora tenta converter Mirta á súa forma humana, sen éxito. Tras unha discusión, Bloom chega e di que ten as respostas do exame sorpresa.

Stella quere abrilo, pero as outras din que non o faga. Musa di que debería devolvelo, xa que terán moita tentación de abrilo. Despois di que quere ir á cama, pero Bloom xa está a durmir. Ela está a soñar que está nunha vivenda escura, e alguén quere dicirlle algo. Bloom é espertada por Griselda, que di que Faragonda quere vela. As outras Winx pensan que é polas respostas do exame.

Faragonda di que tivo unha reunión co consello asesor, e Bloom ao principio tamén pensa que é polo sobre. Pero Faragonda non sabe nada disto, e di que a voz pertence a Daphne, a gardiá da Chama do Dragón e vive no lago Rocha Luz. E entón aparecen no lago como imaxes, e entran nunha gruta. Alí aparece Daphne, que lle dá un baú. De volta á realidade na oficina da directora, Faragonda di a Bloom que o resto ten que descubrilo ela.

Na súa habitación, as Winx comezan a pórse nerviosas pola conversa de Bloom coa directora, pero Bloom di que só quería castigala por durmir na clase. Bloom vaise á súa habitación, preocupada por todo. Tamén lembra que hai tempo de Brandon non falou con ela, e Kiko suxire por sinais que Bloom chame a Brandon. Ela colle o seu móbil.

En Fonte Vermella, Brandon e Riven están a loitar como exercicio, e Codatorta fai que paren porque loitaban con moita ansiedade. En Alfea, Bloom ve que Brandon non responde. As Winx reúnense e Bloom decide esconder as respostas do seu exame na cociña, e se alguén tiver a tentación de ollar o exame ninguén o saberá. Musa di que se unha tiver unha nota máis alta será que o ollou. Stella decide colocalo cos nabos.

Pola noite, as Winx acércanse á cociña evitando facer ruído e pensando que van soas. Cando chegan, tentan evitar que as vexan, e todas ponse a dar voltas cando alguén abre a luz. Resulta que é Bloom, e Flora decide colocalo nun caixón. Entón Stella decide ir durmir. Bloom ve que na súa cama está a durmir outra persoa, pero resulta ser Kiko.

Ao día seguinte, todas están nerviosas polo exame. Cando entran na clase, atopan que todas as fadas están sucias. WizGiz entra, e di que todo saíu segundo o seu plan. Flora dá o sobre a WizGiz, e todas sorpréndense por isto. WizGiz vai abrir o sobre, e todas teñen medo menos as Winx, que din que está a pasar algo raro.

WizGiz explica que todas pensaron que tiñan as respostas do exame, pero era unha trampa. As que caeron na tentación ensuciáronse a cara, e suspenderon. As que teñen a cara sen manchas son as que resistiron, e por isto aprobaron coa nota máxima. Stella ponse moi contenta, e lanza WizGiz ao ar e cáese. Stella pídelle perdón polo golpe.

Griselda entra e dilles que haberá unha reunión de pais e profesores no auditorio, e Bloom preocúpase porque non sabe que farán os seus pais en Alfea, e ademais sempre odiaron as reunións de pais e profesores.

  • Bloom viaxa para un soño antigo en que ela se atopa con Daphne que lle dá un baúl a Bloom.

Curiosidades Editar

  • Neste episodio é revelado que Musa é moi boa nos estudos.
  • As Trix non aparecen neste episodio.
  • Ninguén se transforma neste episodio.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou