FANDOM

Leccións de maxia
Tempada 4, episodio 15
Winx93.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 16 de outubro do 2009
Data do trinque (EUA) 24 de xuño do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Lezioni di magia
Nome en inglés (EUA) Magic Lessons
Sucesión de episodios
anterior
7: O número perfecto
seguinte
Un mundo virtual
Lista de episodios

Leccións de maxia é o episodio 15 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 93 en total. Estreouse o 16 de outubro do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza cuns programas de televisión sobre as Winx, e logo Duman rompe un escaparate. Duman baixa aos sumidoiros, e alí informa a Ogron que os humanos están a crer nas fadas. Ogron di que sería mellor que os humanos odien as fadas.

Stella entra na tenda, e hai xente a facer preguntas ás Winx. Musa está triste porque a Jason Queen só lle importa a súa voz. Brandon fala con Stella e fan bromas sobre Mitzi. Mentres tanto, Mitzi quere estar con Brandon e está con rabia de Stella.

Mitzi e as súas amigas entran na tenda, pero Stella está con Brandon. Os Feiticeiros do Círculo Negro aparecen nunha rúa e din a Mitzi que se ela odiar ás Winx, ten que ir con elas.

Roxy entra na tenda, e pide ás Winx ir pasear. Os Feiticeiros do Círculo Negro propoñen a Mitzi ser máis fortes que as Winx, e convértenas en bruxas.

As Winx reúnense cos Especialistas no bar Frutti Music, toman unhas bebidas e logo as Winx e os animais van ao parque a cear sobre a herba.

Bloom ensina a Roxy a usar a maxia, mentres os Feiticeiros do Círculo Negro tamén ensinan a Mitzi a usar a maxia. Mitzi e as súas amigas empezan a facer desfeitas na cidade, e a xente entra en pánico.

Bloom descobre Mitzi asustando á xente, e as Winx transfórmanse. A xente asústase, mentres as Winx loitan contra Mitzi e as súas amigas.

Bloom decide usar o corazón da xente co seu Believix, e con isto o poder de Mitzi e as súas amigas diminúe, e acaban perdendo os seus poderes. Entón Mitzi e as súas amigas caen ao chan, desorientadas.

Na voda de Jason Queen, el casa coa súa noiva, e as Winx están alí. As Winx e os demais invitados están felices, menos Musa. No banquete, Jason fala con Musa, pero ela está triste. Jason di a Musa que sempre poden ser amigos, e ao final Musa decide cantar.

Curiosidades Editar

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou