FANDOM

Misión de rescate
Tempada 2, episodio 3
Winx29.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 26 de abril do 2005
Data do trinque (EUA) 24 de setembro do 2005
Nomes originais
Nome en italiano Missione di salvataggio
Nome en inglés (EUA) Rescue Mission
Sucesión de episodios
anterior
O regreso das Trix
seguinte
A princesa Amentia
Lista de episodios

Misión de rescate é o episodio 3 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 29 en total. Estreouse o 26 de abril do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde Layla está na enfermaría e ve a Piff que está fóra. Sae da enfermaría e atópase con Knut. Pero aparece Faragonda, e di que visitou o seu pai cando era moi pequena. Entón lembra outra vez que Piff está fóra, e Layla séguea. A Pixie entra na clase de WizGiz, e Layla consegue atrapala.

Layla vai con Faragonda e explícalle todo. Ela di que teñen que atopar a entrada subterránea e liberar ás Pixies. Entón Faragonda reúne ás Winx e dálles a misión de rescatar ás Pixies. Stella alégrase porque se perderá clases. Logo di a Faragonda de por que non van os profesores, e di que as fadas e as Pixies sempre foron aliadas e por iso teñen que ir elas.

Faragonda di que só irán dous: Bloom e Stella. As outras Winx enfádanse, porque tamén queren ir. Para responder, Faragonda pon a proba Musa e Flora e converte a sala nunha simulación da cova que teñen que ir. Resulta que a maxia de Flora non funciona porque non hai plantas, e a de Musa causa un terremoto polo eco.

Layla despídese de Piff, e Faragonda dá unhas sementes máxicas para situacións extremas. As tres fadas serán acompañadas polos Especialistas. Sky vai con Bloom e Brandon con Stella, e Layla ten que ir con Riven e pon a Musa celosa. Timmy tamén chega. Layla discute un pouco con Riven sobre quen conduce, e o equipo deixa Alfea.

Os Especialistas informan de todo o que teñen, e Layla informa que o inimigo está en dirección contraria. Unha vez deron a volta, chegan á cova. A nave métese dentro, pero teñen que saltar porque Timmy non pode aterrar. Stella perde a súa maquillaxe por un barranco. Timmy e Riven vólvense a Fonte Vermella, e mentres tanto Tecna perde o sinal desde Alfea.

Stella transfórmase para iluminar o lugar, pero aparecen monstros. Hai unha porta, pero non se pode abrir porque absorbe a maxia de Stella. Os monstros atacan ao equipo. Layla e Bloom transfórmanse, aínda que Bloom non sabía que Layla era unha fada. As tres fadas loitan contra os monstros, e só son destruídos polo ataque de Stella.

Os Especialistas logran abrir a porta, pero os monstros veñen. Sky pecha a porta, pero para que os monstros non veñan, Layla pon un pegamento máxico. Pero con todo isto, Layla esgota a súa enerxía. O equipo empeza a camiñar, pero Bloom e Stella empezan a caerse porque estiveron transformadas moito tempo.

Layla atopa que o camiño está cortado, e todos os camiños acaban nun precipicio. Brandon é atacado por monstros, e Bloom e Stella queren transformarse pero non poden. Layla queda pegada por unha substancia pegañenta dos monstros, e Brandon sen querer rompe a plataforma onde estaba e cae ao baleiro. Stella, para salvalo, tamén salta ao baleiro.

Curiosidades Editar

  • Bloom, Layla e Stella xuntan os seus poderes.
  • Layla encontra Knut no corredor, mentres tenta encontrar Piff. Ela asústase ao ver un ogro na escola.
  • Faragonda escolle só Layla, Stella e Bloom para a misión porque:
    • Layla: ela coñece esta área.
    • Stella: ela ten a maxia da luz, que é eficaz contra a sombra dos monstros.
    • Bloom: ela posúe a Chama do Dragón, que fai dela a forza motriz.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou