FANDOM

Na Idade Media
Tempada 7, episodio 8
Winx164.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 24 de setembro do 2015
Data do trinque (EUA) 31 de xaneiro do 2016
Nomes originais
Nome en italiano Ritorno al medioevo
Nome en inglés (EUA) Back In The Middle Ages
Sucesión de episodios
anterior
Coidado co lobo
seguinte
O gato máxico
Lista de episodios

Na Idade Media é o episodio 8 da tempada 7 da serie Winx Club e o episodio 164 en total. Estreouse o 24 de setembro do 2015 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza en Alfea, onde Flora e Layla tentan que Squonk e Amarok se fagan amigos. Ao principio parece que teñen éxito, pero despois Squonk ve os dentes de Amarok e asústase. Helia e Nex din que os animais máxicos non deberían estar en Alfea, e Nex fai chorar Squonk. E Amarok comeza a esnaquizar todo. Os especialistas tampouco axudan. As Winx reúnense, porque Roxy quere falar con elas.

Na vivenda de Roxy, ela coméntalles que durante a Idade Media, na Terra existía un animal chamado plumagato. Elas pensan que pode ser o animal coa primeira cor do universo, e entón as Winx deciden activar as súas Pedras das Lembranzas e con elas viaxan ao pasado da Italia, durante a Idade Media.

Unha vez alí, atopan carteis de “Búscase” en calquera lugar, coa imaxe do plumagato. O gato aparece e sae correndo porque está a ser perseguido por tres soldados, pero eles pérdeno. As raparigas, que están escondidas, queren salvar o plumagato. Entón as Winx transfórmanse nas súas formas Butterflix, e comezan a buscar o gato. Cando o gato chega ata unha emboscada, tenta asustar os soldados.

O capitán decide capturar o gato, pero el lanza petiscos aos soldados. Entón as Winx atópanse aos soldados, e eles sorpréndense por ver fadas. Eles coméntanlle que hai un decreto, que di que todos os seres máxicos están a ser buscados para ser encarcerados. En consecuencia, tamén inclúe as raparigas, pero os soldados asústanse e foxen. O plumagato desaparece e as raparigas continúan a buscalo.

Mentres tanto no presente, na gruta de Kalshara, Brafilius ve que a súa Pedra das Lembranzas se ilumina, e Kalshara di que se iluminou porque as Winx viaxaron ao pasado, e el tentará seguilas, pero no vórtice do tempo perde a cadeira de brazos que o levará ao pasado, entón el utiliza o seu chapeu para volver á cadeira de brazos e viaxa ao pasado.

Na Idade Media, Musa na súa procura atópase con Orlando, un trobador e o seu equipo de teatro. Eles están a planear un espectáculo con seis fadas, pero carecen de persoal suficiente e non saben como realizar a peza. Entón os soldados veñen falar con eles, e un do equipo preséntase. Pero os soldados din que hai criaturas máxicas e eles teñen que abandonar o bosque. Musa está a escoitalo.

Os soldados falan do gato, dicindo que é perigoso. Os trobadores propoñen aos soldados unirse ao seu equipo, pero o capitán négase e deciden volver á aldea. Cando os soldados vanse, Orlando di que o gato non é perigoso porque o coñece, e Musa tamén se decata que Orlando ten información do plumagato: cando Orlando era neno, el sempre viña verlle cando cantaba a súa canción.

Musa regresa coas Winx, e infórmalles que atopou a persoa que lles axudará. As Winx, nas súas formas normais, irán falar co equipo de teatro. Mentres tanto, os trobadores están a ensaiar a súa obra de teatro, pero o seu burro cómese o guión. Agora non saben o que poden facer, pero entón as Winx veñen axudarlles. Orlando fala con Musa, e di que as axudará co que quixeren. Pero o líder do equipo di que elas terán que colaborar na súa obra. As Winx aceptan, e van en dirección á aldea.

  • Critty coñece Musa.

Curiosidades Editar

  • Este tempo as Winx non poden facer maxia diante das persoas xa que a maxia era moi confundida coa ciencia, nesa época.
  • Nunha escena pódese ver Critty con ollos negros en vez de verdes.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou