FANDOM

Na cova das serpes
Tempada 3, episodio 17
Winx69.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 7 de marzo do 2007
Data do trinque (EUA) 13 de decembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano Nella tana del serpente
Nome en inglés (EUA) In The Snake’s Lair
Sucesión de episodios
anterior
A partir das cinzas
seguinte
A caixa de Valtor
Lista de episodios

Na cova das serpes é o episodio 17 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 69 en total. Estreouse o 7 de marzo do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde Bloom regresou de Pyros. Pero non hai ninguén, e só están as Pixies. Elas explican que as outras Winx foron á Dimensión Omega para buscar Tecna. Bloom fala con Faragonda, e ela explica que Maia é unha vella amiga dela.

Faragonda explica a Bloom que logrou o Enchantix só con forza de vontade, e é unha excepción á regra. Bloom ve unha nave de Fonte Vermella, e baixa Sky. El di que sente moito o que lle fixo a Bloom baixo o feitizo de Diaspro, e explica que quedou en Fonte Vermella por vixiar a escola de ataques de Valtor.

Sky e Bloom están a falar, ata que aparecen as Pixies, e din a Bloom que a misión á Dimensión Omega é perigosa, pero Bloom está disposta a ir con Sky. Na Dimensión Omega, os Especialistas están atrapados e sen armas, e os gardas son moi salvaxes. As Winx caeron nunha greta e unha serpe quere atacalas.

Sky e Bloom chegan á Dimensión Omega cunha nave, e teñen que baixar. Pero fai moito frío, e ademais óuvense ruídos. Bloom case cae, pero Sky logra salvala. Entón Bloom descobre que alguén está preto da parella, pero resulta ser Tecna.

Tecna explica que se transformou en Enchantix, e cos seus novos poderes e os seus coñecementos tecnolóxicos conseguiu sobrevivir na Dimensión Omega, e tamén fabricou unha arma e un comunicador. Pero a súa mensaxe puxo en alarma uns presos que lograron escapar, e organizáronse en bandas.

Tecna explica que capturaron Timmy, Helia e Brandon, co que Sky, Bloom e Tecna disponse a entrar na cova onde están capturados. Tecna transfórmase, e disponse a liberar os Especialistas pero un garda colle Tecna das mans. Entón Sky e Bloom deixan inconsciente ao garda.

Os catro especialistas enfrontaranse aos bandidos mentres Tecna e Bloom ponse a buscar ás Winx. Unha serpe sae dunha cova e lanza as dúas fadas por un precipicio. As outras Winx están esgotadas porque están a tentar manter a calor.

Tecna transfórmase, e Bloom cae inconsciente. Pero Tecna e Bloom conseguen baixar e reunirse coas outras Winx, e Musa usa o seu po de fada para curar Bloom. As Winx disponse a atacar o monstro.

As Winx atacan o monstro, pero non fai efecto. As Winx usan unha converxencia, pero o monstro continúa a atacar. Entón Bloom transfórmase, e as outras sorpréndense porque ela conseguiu o Enchantix.

Os Especialistas están rodeados polos gardas, mentres as Winx usan o seu po de fada coa converxencia e logran vencer o monstro. Pero o monstro é unha serpe branca que en realidade é a esencia da Dimensión Omega. E ademais, esta serpe só estaba durmida, e esperta. Bloom quere facer algo coa serpe.

Os Especialistas continúan a loitar contra os gardas, mentres Bloom leva a serpe á superficie, e fai que os gardas fuxan. Entón as dúas naves de Fonte Vermella coas Winx e os Especialistas volven a Magix.

As Winx celebran que o seu grupo volve estar unido, e Stella quere facer unha festa de pixamas. Na festa, Musa loita con almofadas con Stella, e Flora fala con Bloom de mozos.

  • Bloom volve de Pyros.
  • Bloom e Sky reconcílianse.
  • Bloom e Sky atopan Tecna.
  • Bloom, Sky e os outros salvan Tecna.
  • As Winx están xuntas de novo.

Curiosidades Editar

  • Este é o último episodio en que o vestido de Layla é azul e amarelo.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou