FANDOM

Nex
Especialista
Nex.png
Información persoal
Idade 21 anos (no comezo da tempada 6)
Planeta de orixe Andros
Habilidades Alabarda do vento
Cor do cabelo Azul-gris
Cor dos ollos Grises
Noiva Layla
Información na serie
Primeira aparición A escola voadora

Nex é un novo interese polo corazón de Layla que aparece na tempada 6. Aparece por primeira vez no episodio 3 da tempada 6 (A escola voadora). El é mostrado como alguén orgulloso, e Layla non lle gusta, principalmente por competir con Roy que é derrotado, pero ao longo da temporada Nex vai mudando, e fai Layla namorarse del. No episodio 16 (A invasión dos zombis) cando un pirata zombi vai atacalo, Layla atácao e cando un pirata zombi vai atacar Roy, Nex ataca o pirata zombi salvando Roy. Nun episodio da temporada, Nex e Layla fan un paseo que une aos dous.

Aparicións Editar

Tempada 6 Editar

No episodio 3 (A escola voadora) as Winx van a Linphea para ver o adestramento dos especialistas. Sky e Thoren están a loitar e Nex aproxímase a Layla e di que cando chegue, fará ao seu opoñente chorar como un bebé, e Roy ponse enfadado ao velo preto de Layla. Vai alí e di que quere ver o que el é capaz, entón os dous liberan as súas armas e loitan, pero Roy perde e sofre un gran impacto o que fai que Roy case encala no chan fortemente, pero Layla o salva. O adestrador reclama con Nex e Layla reclama con Nex que el só está a aprender a ser máis orgulloso.

Cando os Treants atacan Linphea, Nex, Thoren e os especialistas loitan contra eles mentres as Winx están a ir cara a Torre de Nubes e no episodio seguinte (O poder do Bloomix), el, as Winx e os especialistas están a adestrar xa que as Winx non ten os seus poderes para salvar Linphea e el, Thoren e os especialistas adestran xunto coas Winx. El fai o adestramento ben nunha pista de obstáculos feita por Layla polo seu Morphix. Ela di que el fixo o adestramento moito ben e Roy, con celos, examina a pista de obstáculos e cando estaba case a concluír, Nex fai que el caia e Layla o salva e ponse enfadado con Nex.

Despois el, Thoren, os especialistas e Bloom van para Torre de Nubes mentres as Winx loitan contra os Treants mesmo sen poderes e pronto despois cando Selina envía os basiliscos que converten en pedra gran parte dos habitantes de Linphea e nunha tentativa de defender Layla, Roy é petrificado por un basilisco e Nex preocúpase con Roy e vai até alí para afrontar o basilisco, mais é petrificado o que fai que Layla lle importe un pouco máis Nex. Despois Layla, Stella e Flora conseguen liberar Linphea dos basiliscos grazas aos seus Bloomix o que fai que os habitantes de Linphea volvan á normalidade, e Roy e Nex tamén volven á normalidade.

No episodio 7 (A biblioteca perdida), el é mostrado namorado de Layla e está a conversar con ela mas é interrompido por Roy que dá a Layla un par de patíns o que deixa Nex triste. No episodio 11 (Soños rotos) el, Layla e Roy apostan unha carreira de patíns e durante a carreira el e Layla divírtense e rin xuntos, o que fai que Roy quede triste. No episodio 15 (O misterio de Calavera) el, Thoren e os especialistas van á illa de Calavera para axudar ás Winx na súa busca pola esmeralda da fantasía. Despois cando Layla crea pranchas de Morphix para que eles vaian ata a caverna para atopar a esmeralda da fantasía, el provoca Timmy e Tecna na súa barca porque non é rápida e despois el e Layla divírtense tirando auga un no outro o que fai que Roy teña celos e despois Nex provoca novamente a Tecna e Timmy porque eles están a nadar na auga porque a súa barca foi destruída nunha pedra.

Aparencia Editar

Nex ten cabelo azul mariño claro con patillas e ollos grises. Ten a pel pálida e é máis ben musculoso.

Personalidade Editar

Nex parece ser un namorador xa que está a tentar saír con Layla. Tamén ten un pouco de mao xenio e tede a poñerse nervioso cando se mostra a alguén que sexa máis hábil tras el. E porque el se sente atraído por Layla, tende a ser un pouco celoso de Roy cando el a quere impresionar, e polo que ten un pouco de angustia na súa contra. A pesar disto, el sabe o que son as súas prioridades e demóstrase que é valente e cariñoso inclusive para Roy cando se viu afectado polos raios petrificantes.

Vestido Editar

Nex ten un uniforme vermello que ten unha joia con forma ovalada verde azulado no centro.

Habilidades Editar

Utiliza como arma un martelo amarelo e caqui escuro. El axítaa unha e outra vez creando ventos de grande alcance. Ten as mesmas habilidades de batalla de Sky e Brandon pero distintas.

Personaxes de Winx Club
Fadas Winx: BloomStellaFloraMusaLaylaTecnaRoxyDaphne
Especialistas: SkyBrandonRivenTimmyHeliaNabuRoyNexThoren
Inimigos: As TrixLord DarkarValtorOs Feiticeiros do Círculo NegroTritannusSelinaKalshara e BrafiliusMáis…
Outras personaxes aliadas das Winx: PixiesSelkiesAnimais máxicosMáis aliados…

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou