FANDOM

No último momento
Tempada 3, episodio 19
Winx71.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 12 de marzo do 2007
Data do trinque (EUA) 15 de decembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano Alľultimo minuto
Nome en inglés (EUA) At The Last Moment
Sucesión de episodios
anterior
A caixa de Valtor
seguinte
As Pixies atacan
Lista de episodios

No último momento é o episodio 19 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 71 en total. Estreouse o 12 de marzo do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Solaria, onde Cassandra e Quimera falan de que serán as máis poderosas do planeta. O rei Radius atopa que as súas pombas están atrapadas, e Cassandra di que ten que renunciar a cousas se van casar. Tamén fala que Stella deixou o seu pai só contra os dragóns.

En Alfea, as Winx teñen unha clase de baile, e Stella empeza a presumir ata que cae. Tecna recibe unha noticia, e pásaa á habitación das Winx. Resulta que en Solaria haberá unha voda entre o rei Radius e a condesa Cassandra, e esta voda estará moi protexida. Stella quere impedir a voda, e as Winx axudarana.

Valtor e as Trix están a comer, e Stormy crea unha tormenta que fai que a Valtor cáianselle as cousas roubadas do seu cofre. Logo di que coñece Ophir, e se non fóra por el, non terían o cofre de Agador.

As Winx preguntan a Nova sobre a voda en Solaria, e ela di que haberá un espectáculo con artistas de circo. Stella quere coarse na festa, e Layla di que se poderían coar como bailarinas. Entón Nova ten unha idea mellor.

Resulta que para coarse na festa, teñen que facerse pasar por uns motoristas acróbatas, e os Especialistas axudan a montar nunha moto. Os Especialistas e as Winx soben nunhas motos, e Musa está enfadada con Riven. Flora di que continúen a adestrar.

Cando conducen as Winx, elas non o fan moi ben. Musa segue enfadada con Riven porque el pon en dúbida todo o que ela di, e Layla suxire que deberían deixar a súa relación. En Fonte Vermella, os Especialistas están a falar de raparigas. Helia está a escribir unha carta, e Riven lea. Entón Helia di que se Riven seguir así, perderá Musa.

Layla e Musa están a falar de mozos, e Musa fala de Ophir. Layla di que está prometida con Nabu aínda que non o ama, e van durmir. Ao día seguinte, Quimera está no palacio e está contenta porque é o día cando ela e a súa nai lograrán obter o trono de verdade.

Os Especialistas están a probarse roupas, e non atopan unha adecuada. Entón aparecen as Pixies, e Amore di que hai outro problema á parte da roupa: Riven e Musa. As Winx están nas motos, e veñen os Especialistas que din que as Winx o fixeron ben. Daquela os Especialistas dan un agasallo ás Winx, e son os traxes.

Bloom recoñece o estilo das Pixies nos traxes, e Riven tenta falar con Musa pero ela di a Riven que a moto en realidade si tiña un problema, e ensina unha peza da moto. En Solaria, Cassandra e Quimera están a preparar a voda.

As Winx e os Especialistas empezan a misión, e os Especialistas loitan contra os gardas do autobús dos acróbatas motoristas de verdade. Os Especialistas logran deixar inconsciente aos gardas, pero saen os acróbatas. Ao final os acróbatas loitan e escapan, pero as Winx logran capturalos e rouban as súas motos.

As Winx logran pasar o control de gardas, mentres Stella olla o seu pai. O mestre de cerimonias quere saber se as Winx saben en verdade facer acrobacias. Layla empeza a facer acrobacias pola súa conta, e faio bastante ben.

A voda empeza, e as Winx deciden actuar e revelan quen son. Stella atopa que o seu pai ten a marca de Valtor, e decide ensinar a todos os convidados a marca do rei Radius. Stella transfórmase, e a condesa Cassandra ordena aos gardas que deteñan ás Winx.

As Winx transfórmanse, e uns paxes danse conta que o rei Radius está baixo un feitizo de Cassandra, pero Cassandra deixa inconsciente aos paxes e foxe co rei Radius. Stella ponse a loitar contra Quimera, e Stella logra vencela. Entón vai buscar o seu pai.

Stella asusta Cassandra, e ela cáese ao chan. Entón Stella di ao seu pai que a lembre, e entón usa o seu po de fada para romper o feitizo sobre o seu pai. As Winx ponse contentas, e o rei Radius di que estará agradecida das Winx. Cassandra e Quimera están detidas.

O rei Radius deixa libres ás pombas, e Stella di a Bloom que algún día tamén abrazará os seus pais. Entón veñen os acróbatas de verdade, e as Winx din que deberían marcharse. O rei Radius di ás Winx que as cubrirá.

  • As Winx aprenden a montar nunha motocicleta.
  • Stella derrota Quimera e Cassandra.
  • Stella libera o seu pai do control de Cassandra.
  • Quimera e Cassandra son arrestadas.

Curiosidades Editar

  • Esta é a terceira vez que Musa e Riven teñen problemas na súa relación.
  • Na última escena deste episodio pode verse Layla transformada, mentres as outras non. E nesa mesma escena, Musa desaparece.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou