FANDOM

No corazón de Torre de Nubes
Tempada 2, episodio 18
Winx44.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 16 de xuño do 2005
Data do trinque (EUA) 11 de febreiro do 2006
Nomes originais
Nome en italiano Nel cuore di Torrenuvola
Nome en inglés (EUA) In the Heart of Cloudtower
Sucesión de episodios
anterior
Alianza coas bruxas
seguinte
O espía nas sombras
Lista de episodios

No corazón de Torre de Nubes é o episodio 18 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 44 en total. Estreouse o 16 de xuño do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Torre de Nubes, onde están na sala do Códice. Pero onde debería estar o Códice, aparece Griffin. As Trix sorpréndese, e Griffin di que en lugar de ser a sala do Códice, é o seu balneario persoal. As Trix vanse, e logo Griffin devolve a vista a Bloom e as Winx vanse á súa habitación. Stella fai algúns comentarios inoportunos.

As Trix están a pensar nunha maneira de roubar o Códice. Pola noite, Layla ve que Musa quedouse durmida. Ao día seguinte, Griffin revela que Torre de Nubes está viva e as Trix controlan parte do castelo, e tamén poden cruzar as paredes.

Griffin dá ás Winx unhas moedas que detectarán se as Trix fan un feitizo para controlar a torre, e tamén di que cunhas palabras máxicas aparecerán uns altofalantes onde poderán falar a distancia. Pero as Trix van controlando todos os movementos das Winx.

A moeda de Flora ilumínase, pero é Griffin. As Winx seguen buscando. Tecna tenta conectarse ao computador de Torre de Nubes, pero vén alguén. Mentres tanto, Griffin di que debe retomar o control enteiro da torre, e puxo a cada fada co seu peor parella.

A moeda de Mirta ilumínase. Parece que vén Griffin, pero é Darcy. Na biblioteca, Tecna segue conectada, e están a facer cambios á moeda. Stella e Musa chegan ao comedor e discuten, pero a moeda de Stella cae ao chan e ilumínase. As outras dúas non se dan conta.

Flora e Layla están tamén a buscar, e tentan contactar con Mirta pero non responde. Tecna detecta co computador que as Trix capturaron a Musa e Stella no comedor. As Trix deixan Stella e Musa atrapadas entre a parede, e vanse. A moeda de Flora ilumínase. Bloom contacta con Layla, e informa á situación.

As bruxas están a correr e o castelo de Torre de Nubes está a moverse, e atrapan entre as paredes algunhas fadas. Griffin continúa a tentar recuperar o control. Entón Tecna descobre que as Trix veñen cara á sala, e Bloom e Tecna transfórmanse.

Flora e Layla ouven uns ruídos, e deciden axudar a Bloom. Mentres tanto, as Trix loitan contra Bloom e Tecna. Elas logran escapar, pero as Trix son máis rápidas. Entón Griffin axuda ás fadas porque recuperou o control do edificio. Griffin libera todas as Winx e xúntanse.

As Trix fan un feitizo sobre Torre de Nubes que converten o edificio nun monstro, e o tres descobren que hai unha sala diferente, que é a do Códice. Entón aparece unha Pixie que protexe o Códice, e veñen as Winx. Bloom decide que fagan unha converxencia máxica.

As Winx empezan a converxencia, pero fallan e as Trix deixan inconsciente á Pixie e rouban o Códice. As Winx vanse de Torre de Nubes tristes, e Griffin di que agora Lord Darkar é máis forte. O edificio de Torre de Nubes volve á normalidade.

  • As Winx fallan cunha converxencia.
  • As Trix obtén a segunda parte do Códice.

Curiosidades Editar

  • Neste episodio Zing usa un vestido de alieníxena, de Jack Sparrow de Piratas do Caribe e de Doc Holiday en Tombstone.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou