FANDOM

O último descubrimento
Tempada 5, episodio 25
Winx129.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 23 de abril do 2013
Data do trinque (EUA) 15 de setembro do 2013
Nomes originais
Nome en italiano Scontro epico
Nome en inglés (EUA) Battle for the Infinite Ocean
Sucesión de episodios
anterior
A alma do océano
seguinte
A caída de Tritannus
Lista de episodios

O último descubrimento é o episodio 25 da tempada 5 da serie Winx Club e o episodio 129 en total. Estreouse o 23 de abril do 2013 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde as Winx están a comer xunto ás outras fadas. A comida aparece na mesa, e as Winx empezan a comer. Layla di ás Winx que poderían bailar, e as Winx aceptan. Pero Flora está triste, e Krystal quere falar con ela sobre Helia.

Krystal pide perdón por meterse entre ela e Helia, e que ela e Helia son amigos, e Helia está namorado de Flora. As Winx empezan a bailar nunha sala de Alfea, e entón Layla imaxina Roy por un espello, e logo Stella imaxina os seus pais tamén polo espello. Tecna imaxina Timmy, e Musa imaxina as baleas cantantes.

Bloom imaxina Sky, pero Flora está triste. As Winx animan Flora, e Flora imaxina Helia. No Océano Infinito, Tritannus di a Icy que precisa dunha fada co Sirenix, e Icy suxire Layla. En Alfea, Layla recibe unha chamada de Nereus e Tressa e están a pedir axuda porque Tritannus os rodeou con mutantes.

As Winx transfórmanse, e entran no Océano Infinito. Pero non saben a maneira de atacar os mutantes sen facerlles dano. No Océano Infinito, as Winx chegan á columna da luz, pero hai un gran exército de mutantes. As Winx tentan pasar, e Tritannus di aos mutantes que rodeen Layla. Flora dá a Tressa a alma do océano, e Tressa convoca as Selkies.

As portas do Océano Infinito ábrense, e pasan as Selkies. Nereus di ás Selkies que defendan a columna da luz, e Tritannus ordena aos mutantes atacar. Empeza unha batalla das Winx e as Selkies contra os mutantes, e Layla acaba sendo rodeada polos mutantes e Tritannus.

Nereus vén defender Layla e loita contra Tritannus, e Icy ordena aos mutantes coller Layla. Nereus tenta defender Layla, pero é atacado por Tritannus e morre. Layla entra en rabia e ataca Tritannus. Entón a gardiá do Sirenix de Layla aparece e di a Layla que ten un desexo. Layla pide que Nereus viva, e Nereus volve á vida.

Tritannus e Icy aparecen e rodean Layla, e Tritannus co seu tridente rouba os poderes do Sirenix de Layla. Bloom pasa entre os mutantes para salvar Layla, e as outras Winx, as Selkies e Nereus seguen Bloom. Pero Tritannus lévase Layla, e disponse a activar o trono do emperador cos poderes de Layla.

  • Krystal pide desculpas a Flora por estar entre ela e Helia.
  • Flora e Helia finalmente reconcilianse.
  • Layla usa o seu desexo do Sirenix para que o seu primo Nereus volva á vida.
  • Tritannus captura Layla para absorber os seus poderes Sirenix para activar o trono do emperador.

Curiosidades Editar

  • Esta é a primeira aparición de sala de baile de Alfea e o seu espello máxico.
  • Con este episodio, todas as Selkies son vistas en 3D.
  • Esta é a primeira vez que aparece unha gardiá do Sirenix e a caixa do Sirenix en animación 3D.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou