FANDOM

O Fénix é revelado
Tempada 2, episodio 26
Winx52.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 14 de xullo do 2005
Data do trinque (EUA) 11 de marzo do 2006
Nomes originais
Nome en italiano Le ceneri della Fenice
Nome en inglés (EUA) The Phoenix Revealed
Sucesión de episodios
anterior
Fronte a fronte co inimigo
seguinte
O baile de princesas
Lista de episodios

O Fénix é revelado é o episodio 26 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 52 en total. Estreouse o 14 de xullo do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza no castelo de Lord Darkar, onde as Winx van buscar Lord Darkar e Dark Bloom, e os profesores quedan a loitar contra Kerbog. Os Especialistas están a loitar contra uns monstros, e Sky di aos outros que volvan. Timmy detecta unha nave de Fonte Vermella, coa que viñeron os profesores.

Lord Darkar e Dark Bloom prepáranse, mentres as Winx continúan a loitar contra os monstros. Tecna sepárase do resto, e activa o seu Charmix. Mentres tanto, as Trix fusiónanse nunha criatura chamada Megatrix. Musa e Flora quedan a loitar co seu Charmix, e Stella e Layla continúan a buscar Lord Darkar.

Stella e Layla atópanse cunhas Pixies que poden abrir a porta a Realix con copias do Códice. Tecna reúnese cos Especialistas. Helia envía un paxaro de papel para saber onde están os outros. Para ir a Realix, as Pixies con Stella e Layla teñen que resolver un enigma cunhas cartas de cores, pero Stella resólveo rapidamente por estética.

A entrada é inestable, pero Layla e Stella deciden entrar e atópanse con Lord Darkar e Dark Bloom. Layla e Stella fan unha converxencia, pero non serve. Logo activan o seu Charmix para atacar Lord Darkar e parece que o derrotan, pero o Fénix lanza unha substancia pegañenta para deixar atrapadas ás dúas fadas.

Os Especialistas e as outras Winx chegan, pero Lord Darkar tamén os ataca. Os profesores atacan Kerbog, e Faragonda e Griffin fan un feitizo sobre Codatorta para facelo máis forte e rápido, e el devolve a Kerbog ao seu aspecto de paxaro, e Faragonda e Griffin destrúeno.

Dark Bloom continúa a facer o feitizo, e Lord Darkar ataca Flora e Musa. Riven colócase no medio para salvar Musa. Megatrix aparece, e ataca Lord Darkar. Dark Bloom continúa a facer o feitizo, e Lord Darkar xúntase a ela. Sky tenta falar con Dark Bloom, e empeza a dicirlle que a ama. Pero Sky cae ao chan.

Cando parece que Lord Darkar gañará, Bloom empeza a lembrar as súas aventuras con Sky e de súpeto Bloom usa a súa poder de cura nela e no resto do equipo, e Bloom esperta. Entón veñen os profesores, e todos atacan Lord Darkar. As Winx deciden combinar o Charmix e a converxencia.

Lord Darkar ataca, e entón as profesoras fan unha barreira. As Winx activan os seus Charmix, e logo fan a converxencia. Con este poder, destrúen Lord Darkar, pero todo derrúbase e teñen que volver ás naves. As Trix quedan no castelo.

As fadas e os Especialistas están a facer unha festa pola súa vitoria, e Layla leva Riven con Musa. Mentres tanto, Flora está con Helia e el está a escribir algo. Sky busca Bloom, e ela di que o ouviu cando estaba en transo. E Sky e Bloom bícanse. Entón Timmy chama aos outros para facer unha foto, pero todas quedan tapadas por alguén.

  • Kerbog, o paxaro de Lord Darkar, é derrotado e destruído.
  • Icy, Darcy e Stormy fusiónanse en Megatrix.
  • Dark Bloom usa todo o seu poder.
  • Sky axuda Bloom a romper o feitizo de Lord Darkar.
  • Lord Darkar é derrotado e destruído.

Curiosidades Editar

  • Neste episodio desaparecen Lord Darkar e Dark Bloom.
  • Neste episodio desaparece o Gloomix porque é un poder da dimensión Realmix.
  • Este é o último episodio da tempada 2.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou