FANDOM

O Fénix das sombras
Tempada 2, episodio 1
Winx27.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 19 de abril do 2005
Data do trinque (EUA) 10 de setembro do 2005
Nomes originais
Nome en italiano La fenice ďombra
Nome en inglés (EUA) The Shadow Phoenix
Sucesión de episodios
anterior
A caída das bruxas
seguinte
O regreso das Trix
Lista de episodios

O Fénix das sombras é o episodio 1 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 27 en total. Estreouse o 19 de abril do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza nun castelo, onde unha moza está a escalar este castelo. Entón ela chega até unhas pequenas criaturas, que están a falar de escapar deste castelo. A moza métese dentro, e as criaturas ao principio teñen medo ata que descobren que é a moza que apareceu antes, e parece que as criaturas a coñecen.

A moza pregunta por Piff, que resulta ser unha destas criaturas con forma de bebé, e revela que a moza e o bebé están enlazados. A moza decide escapar coas criaturas, e a moza revela ser unha fada. As criaturas pequenas conseguen saír do campo de forza, e a moza di que un Fénix lle absorbeu case toda a súa enerxía.

Revélase que as criaturas se chaman “Pixies”, e entón revélase a aparencia do Fénix, que di que non escaparán del. E envía uns monstros para deter á fada e as Pixies. Logo di que a moza pode morrer, pero quere que as Pixies sigan vivas.

As Pixies empezan a analizar a zona, e a moza di xa falarán logo. Entón aparece un monstro, que ataca á fada. Empezan a correr, pero atópanse co Fénix e di que quere as Pixies. Entón a moza négase, e o Fénix captura ás Pixies e ataca á fada. Ela protéxese cun campo de forza, pero o Fénix captúraa e lánzaa ao baleiro. Logo di que ninguén sobrevive a unha caída desta altura.

En Alfea, as Winx están a preparar unha festa. Bloom vai con Flora, que está con flores. Stella tenta elixir a mellor roupa, e pide axuda a Bloom. Pero Bloom non sabe que dicir, e vaise. Entón ve un cabalo de mar pequeno e voador, e Bloom tenta chegar a el.

Perseguindo a ese cabalo, métese nunha zona que nunca estivo. Atopa unha porta na parede, e atopa unha nova biblioteca chamada “Sección Secreta de Alfea”. Alí, Concorda, a Pixie responsable deste lugar, explica quen son as Pixies e que fan, e que algunhas fadas se poden enlazar coas Pixies. Logo explica que os animais pequenos se chaman “Pixiemascotas”.

Na festa, as Winx preguntan onde está Bloom, cando ela chega. Stella arranxa o vestido a Bloom, cando ouven un ruído. Resulta que veñen os Especialistas. Sky vai con Bloom e Brandon vai con Stella, e tamén está Riven. Timmy chega nunha nave diferente.

Faragonda empeza a festa e fai subir Bloom ao escenario. Pero ela di que todas as Winx subirán ao escenario. A directora arranxa o que destruíron as Trix co Exército da Escuridade anteriormente, e entón ela di que empezou un novo ano en Alfea.

O Fénix quere saber onde está a aldea das Pixies porque alí hai algo chamado “Códice”, e as Pixies non queren. O Fénix ataca ás Pixies. Bloom está a falar con Sky, e el quere saber que viu Bloom. Mentres tanto, Stella está a contar cousas. Os mozos din que teñen que volver a Fonte Vermella.

Cando os mozos se foron, Flora detecta algo nas árbores. Bloom vai con Flora, e atopa a fada que apareceu co Fénix e queda desmaiada xusto ao chegar a Alfea. Tecna analízaa, e di que está esgotada. Stella deixa caer algo dela, e Bloom recoñece que é unha Pixie. As outras non entenden nada.

  • Primeira aparición de Layla.
  • Layla vai ao castelo do Fénix para salvar as Pixies.
  • O principal inimigo desta temporada, Lord Darkar, é revelado.
  • Os poderes de Layla son revelados.
  • As Winx comezan un novo ano escolar.
  • Layla vén a Alfea con Piff.

Curiosidades Editar

  • Aparece por primeira vez a Sección Secreta de Alfea.
  • Ninguén das Winx se transforma neste episodio.
  • Riven viste unha camisa coa bandeira do Reino Unido, da Terra.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou