FANDOM

O animal máxico de Tecna
Tempada 7, episodio 12
Winx168.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 26 de setembro do 2015
Data do trinque (EUA) 14 de febreiro do 2016
Nomes originais
Nome en italiano Ľanimale fatato di Tecna
Nome en inglés (EUA) A Fairy Animal For Tecna
Sucesión de episodios
anterior
Misión na selva
seguinte
O segredo do unicornio
Lista de episodios

O animal máxico de Tecna é o episodio 12 da tempada 7 da serie Winx Club e o episodio 168 en total. Estreouse o 26 de setembro do 2015 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza en Alfea pola noite, onde Roxy lle pide aos animais máxicos das Winx que se reúnan. Ela quere coñecer mellor aos animais para descubrir o segredo do poder dos animais, o cal procura Kalshara. No entanto, falta Critty e Roxy vai buscala.

Mentres ela se vai, os animais quedan e destrúen accidentalmente os globos tecno-máxicos de Roxy e asustan os animais de Roxy. As Winx espertan, e están a tomar o almorzo. Roxy vén buscar Critty, e ouve ruído na súa habitación. Ela vai ver o que está a acontecer, e atopa que un globo tecno-máxico está roto, e sen el non funcionan os demais.

Tecna di a Roxy que o arranxará, pero teñen que ir cos seus pais. Xunto coas Winx, viaxan a Zenith. Ao chegar, as Winx están na cidade, e chegan a casa de Tecna. Un robot aparece na porta, e resulta que Timmy se atopa reunido con Electronio e Magnethia, quen están a reparar un robot. Tecna di que precisan da súa axuda.

Mentres tanto, Kalshara segue coa súa procura do animal coa primeira cor do universo e envía Brafilius ao pasado tecno-máxico do corazón de Zenith, o local onde naceu a tecno-maxia, porque nese tempo aínda había animais no planeta. Brafilius viaxa ao pasado e atópase cos tecno-esquíos, os animais máxicos que manteñen en movemento o corazón.

Brafilius colle unha dos esquíos do corazón e verifica se é o animal que busca. Pero os tecno-esquíos non son o animal que busca. Entón Brafilius tenta matar o esquío, pero o esquío deféndese e róuballe a pedra a Brafilius. A pedra acaba dentro dun cano, e Brafilius nun cano distinto, e non pode facer nada.

No presente, o robot que estaban a reparar os pais de Tecna e Timmy enlouquece. E non só el, senón o resto do equipo tecno-máxico de Zenith. As Pedras das Lembranzas das Winx ilumínanse e tamén viaxan o tempo cara ao corazón tecno-máxico, para saber o que aconteceu no pasado e saber por que os robots se estragaron.

No pasado, Brafilius quitou un dos animais do corazón e por tanto perdeu estabilidade. As Winx atopan Brafilius, e din que todo foi culpa súa. As Winx transfórmanse, e os tecno-esquilos e Tecna cos seus poderes Butterflix consegue fundirse co corazón e estabilizalo de novo. Despois féchase o cinto cos tecno-esquilos.

Brafilius consegue coller a súa pedra e desaparece de volta ao futuro. Flitter enlázase con Tecna, e as Winx tamén van cara ao futuro, con Flitter. De volta no presente, os pais de Tecna din a Stella que non usarán ningún robot para arranxar todo. E ao final, Flitter pode reparar os globos tecno-máxicos.

  • Flitter faise o animal máxico de Tecna.

Curiosidades Editar

  • Nunha escena, Tecna é vista coas ás rosa en vez de púrpura.
  • Nunha escena, Stella é vista con ás púrpura en vez de rosa.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou