FANDOM

O ataque dos feiticeiros
Tempada 4, episodio 13
Winx91.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 13 de maio do 2009
Data do trinque (EUA) 17 de xuño do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Ľattaco degli stregoni
Nome en inglés (EUA) The Wizards Attack!
Sucesión de episodios
anterior
Pai! Son unha fada!
seguinte
7: O número perfecto
Lista de episodios

O ataque dos feiticeiros é o episodio 13 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 91 en total. Estreouse o 13 de maio do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza nuns almacéns, onde Roxy laméntase polo seu can, Arthur. Os Feiticeiros do Círculo Negro queren o Círculo Branco, e atacan os Especialistas. As Winx non queren deixar os Especialistas, pero Sky di a Bloom que protexan Roxy e o Círculo Branco.

As Winx activan as ás Zoomix, e teletranspórtanse. Os Feiticeiros do Círculo Negro van buscar ás Winx, e Timmy pon un localizador a Anagan. Roxy está enfadada polo que lle pasou a Arthur, e Bloom queda con Roxy mentres as Winx buscan os Feiticeiros do Círculo Negro.

Timmy e Helia están a buscar Anagan, pero os dous Especialistas caen nunha trampa. Entón Flora salva os Especialistas, e logra atar Anagan. Pero Anagan escapa, e Timmy ata unha corda á perna de Anagan. Entón Anagan deixa caer Timmy dun edificio, e Tecna sálvao. Pero Tecna é derrotada.

Riven e Brandon buscan Duman, pero atópanse con Gantlos. Entón aparecen Musa e Stella, e deixan Gantlos inconsciente. Brandon fala con Stella, pero outro Brandon aparece e di que é Duman. O verdadeiro Brandon di que lamenta o de Mitzi e foi un malentendido. Stella perdóao, e o falso Brandon revela ser Duman.

Gantlos aparece, e ataca as dúas Winx e os dous Especialistas. Nun tren, Ogron está a loitar contra Layla e Sky, ata que aparece Nabu. Pero Ogron rompe a vara de Nabu, e Sky cae do tren. Nabu tamén cae do tren, pero Layla sálvao. Sky logran volver subir ao tren, e o tren chega a Gardenia.

Ogron loita contra Bloom cos seus propios poderes, e Bloom é derrotada. Entón Bloom di a Roxy que ela ten que ter o Círculo Branco, e Ogron di a Roxy que se renda. Ogron crea unha tormenta, e entón Roxy ten unha visión cunha fada chamada Morgana. Ela axúdaa a ter coraxe, e ataca Ogron.

Ogron empeza a destruílo todo, e entón Bloom usa o seu Believix para que a xente crea na maxia. Os Feiticeiros do Círculo Negro son derrotados porque os humanos cren nas fadas, e a xente aplaude ás Winx. E na aldea das Pixies, moitas flores nacen da Árbore da Vida. Ao final, as Winx celebran a súa vitoria no bar Frutti Music.

Curiosidades Editar

  • Esta é a última aparición das Pixies na tempada 4, e non volven aparecer ata a tempada 6.
  • Durante algunhas escenas do episodio, as puntas amarelas de Roxy no seu cabelo faltaban brevemente.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou