FANDOM

O día da xustiza
Tempada 4, episodio 24
Winx102.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 9 de novembro do 2009
Data do trinque (EUA) 22 de xullo do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Il giorno della giustizia
Nome en inglés (EUA) The Day of Justice
Sucesión de episodios
anterior
Bloom contra Nébula
seguinte
O segredo de Morgana
Lista de episodios

O día da xustiza é o episodio 24 da tempada 4 da serie Winx Club e o episodio 102 en total. Estreouse o 9 de novembro do 2009 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza na tenda Amor e Peluches, onde Bloom e Stella preparan os animais para que coiden da tenda. Un repartidor de pizzas trae 7 pizzas, e ninguén sabe quen as pediu. Resulta que as encargou Kiko para os animais.

Os Especialistas veñen á tenda coas Winx, porque a misión é perigosa. Layla está preocupada, e di a Nabu que cando acabaren a misión vivirán tranquilos na Terra. As Winx abren un portal para ir á cova de Sibylla.

Na cova de Sibylla, os Feiticeiros do Círculo Negro atopan os Especialistas e cren que as Winx non confían neles. Gantlos trae Duman, que está moi enfermo. Nabu quere curar Duman cos seus poderes, aínda que é case imposible. Bloom dá a Ogron o Círculo Negro, para entregalo a Morgana.

Sibylla lembra ás Winx que o don negro só se poderá usar unha vez, e as Winx usan as ás Zoomix para ir a Tir Nan Og. Roxy usa o Círculo Branco para abrir a porta ás fadas da Terra, e aparece o castelo de Morgana. Entón uns paxaros atacan o equipo, pero Roxy logra que deixen de atacar.

Nébula aparece, e di que Morgana está a esperalos. En Gardenia, os Especialistas non saben que facer con Duman, e Duman segue incontrolado. Nabu deixa aos outros Especialistas que coiden de Duman mentres el tenta algo. En Tir Nan Og, Nébula lembra aos Feiticeiros o que fixeron, ata que aparece Morgana.

Ogron quere dar a Morgana o Círculo Negro, pero Morgana di que o gardará nun cofre. As fadas lévanse os Feiticeiros, e Morgana di que antes Nébula era a fada da paz. Roxy ensina a Morgana unha foto do seu pai, Klaus, e Morgana queda parada ollando a foto. Nébula vén, e di que o xuízo está a piques de realizarse.

Nabu atopa que a enfermidade de Duman está dentro del, e entón Duman ataca Nabu e cólleo. Riven segue a Duman, mentres Sky avisa os outros. Riven lanza a Nabu a súa vara, e Nabu empeza a caer. Riven salva Nabu, e Duman quere loitar contra os Especialistas. Duman revela que cando Morgana tocar o Círculo Negro, as fadas serán destruídas.

Os Especialistas teñen que avisar ás Winx, pero Duman loita contra Nabu, e Nabu logra derrotar Duman e desaparece. En Tir Nan Og, as fadas preparan o xuízo. Ogron di a Morgana que acepte o Círculo, e entón os Feiticeiros do Círculo Negro revelan o seu plan. Os Feiticeiros empezan a atacar ás fadas, e o Círculo Negro activou un portal a un lugar descoñecido.

Roxy leva Morgana a un lugar seguro, e as Winx encárganse do ataque dos Feiticeiros. Ogron quere atacar Roxy, e Nabu interponse. As Winx atacan os Feiticeiros, e Nabu quere pechar o portal. Layla di a Nabu que non o faga, pero Nabu quere facelo coa súa vara porque cre que a vara poderá pechar o portal.

Nabu logra pechar o portal, pero absorbeu a súa enerxía. Entón Nabu morre, e Bloom di que teñen que usar o don negro. As fadas etéreas envían o don negro, pero Ogron cólleo e úsao para renacer unha flor. Ogron vaise, e Layla non pode facer nada. Morgana di a Layla que se encargará del ata que volva espertar.

Nébula di a Morgana que se non se rendese, isto non pasaría. Nébula ofrece a Layla unirse a ela e continuar a vinganza, e Layla está de acordo. As Winx queren que Layla non vaia con Nébula, pero Layla di que quere vingarse dos que mataron Nabu e deixará ás Winx para unirse a Nébula e acabar cos Feiticeiros do Círculo Negro.

  • Duman revela o plano dos Feiticeiros do Círculo Negro de destruír todas as fadas.
  • Duman é derrotado e desaparece nunha batalla contra os Especialistas.
  • Nabu morre cando tenta fechar o portal, a pesar das advertencias de Layla.
  • O don negro é usado nunha flor por Ogron.
  • Layla deixa as Winx e xúntase a Nébula para vingar a morte de Nabu.

Curiosidades Editar

  • Nunha escena, a barriga de Roxy estaba cuberta.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou