FANDOM

O espía nas sombras
Tempada 2, episodio 19
Winx45.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 21 de xuño do 2005
Data do trinque (EUA) 18 de febreiro do 2006
Nomes originais
Nome en italiano La spia nelľombra
Nome en inglés (EUA) The Spy in the Shadows
Sucesión de episodios
anterior
No corazón de Torre de Nubes
seguinte
A aldea das Pixies
Lista de episodios

O espía nas sombras é o episodio 19 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 45 en total. Estreouse o 21 de xuño do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza nos bosques, e Avalon está a adestrar Bloom. Ela explica que está preocupada polo que poidan facer as Trix e Lord Darkar. Bloom di que é a única que sabe onde está a “Sección Secreta de Alfea”, e Avalon di que non debe dicir a ninguén onde está e gardar o segredo, nin a el mesmo.

En Alfea, Timmy pregunta por Tecna, pero ela está enfadada e non quere falar con el porque non loitou contra as Trix. Avalon di a Bloom que buque no seu pasado e reviva o poder da Chama do Dragón. As Winx están na porta, e Avalon di que queden fóra. Avalon comeza a viaxe máxica con Bloom.

Bloom atópase na Terra, pero Avalon condúcea a Domino e ve o aspecto dos seus pais biolóxicos e o Dragón. Pero ve algo escuro, e volta. Bloom explica ás outras Winx o que viu. Ao final as Winx vanse, e Bloom decide probar os seus poderes máximos. Bloom transfórmase, pero aparece unha versión escura dela.

Timmy chega á habitación de Bloom, pero Bloom pon a Timmy do revés e colócalle pés en lugar de mans. Lockette non sabe o que lle pasa a Bloom, e Bloom coloca a Timmy nun vaso de flores. Entón aparece Layla e Musa, e Lockette di que lle pasa algo a Bloom e que é sobre aquela viaxe.

Bloom non sabe o que aconteceu e sentiuse como se estivese posuída, e Avalon di que buscará un feitizo especial que reverta o que fixo antes con Avalon. Timmy vólvese a Fonte Vermella. Avalon di a Stella que coide de Bloom. Stella propón un cambio na aparencia de Bloom, e todas as Winx comezan a examinar roupas novas.

Na habitación das Winx, de súpeto Bloom transfórmase e aparece outra vez a súa versión escura. Entón deixa ás Winx e vaise. Lockette vénse con ela e di que espere o profesor Avalon, pero Bloom vai directa cara á “Sección Secreta de Alfea”. Lord Darkar di que ten Bloom completamente baixo o seu control.

A Pixie da “Sección Secreta de Alfea” pregunta que quere Bloom, pero ela di que busca o Códice e quere devolverllo a Lord Darkar. Entón a Pixie converte a Bloom en pequena, pero Bloom seguirá destruíndo cousas porque sabe que o Códice repelerá a súa maxia.

Bloom mete a Pixie nunha gaiola de fogo e obriga ao cabalo de mar Pixie que se non lle dá o Códice, ela acabará coa Pixie. O cabalo de mar vai buscar o Códice, pero tenta fuxir con el. Tras unha persecución, entra nun libro, pero Bloom tamén entra e rouba o Códice.

As Winx chegan, e tentan falar con Bloom pero domínaa a maxia de Lord Darkar. Entón Lockette bica Bloom porque pode romper o seu feitizo, e a verdadeira Bloom volta durante uns momentos pero volve estar posuída e agora leva un vestido escuro.

As Winx non saben que poden facer, e atacan Bloom pero ela ataca ás Winx e dá o Códice a un paxaro de Lord Darkar. Avalon chega, e Bloom ataca ao profesor pero Avalon lanza un feitizo que libera Bloom do feitizo do virus das sombras. Bloom esperta, e Avalon explica que coa súa variña máxica non volverá ser posuída de novo.

Bloom está moi preocupada porque deixou que roubasen o Códice, e Avalon di que dirán a Faragonda que alguén roubou o Códice. Bloom di que ten que recuperalo, e as Winx din que todas axudarana. Entón a Pixie di que ordenen todos os libros. Ao final, Lord Darkar di que só falta unha parte do Códice, que está na Aldea das Pixies.

  • Bloom é infectada polo virus das sombras.
  • Dark Bloom é vista por primeira vez.
  • Dark Bloom rouba o Códice de Alfea para Lord Darkar.

Curiosidades Editar

  • Este é un dos poucos episodios que Lockette ten un papel máis importante.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou