FANDOM

O espectáculo ten que continuar
Tempada 2, episodio 15
Winx41.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 2 de xuño do 2005
Data do trinque (EUA) 28 de xaneiro do 2006
Nomes originais
Nome en italiano Lo spettacolo continúa
Nome en inglés (EUA) The Show Must Go On!
Sucesión de episodios
anterior
Batalla no planeta Eraklyon
seguinte
Hallowinx
Lista de episodios

O espectáculo ten que continuar é o episodio 15 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 41 en total. Estreouse o 2 de xuño do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Fonte Vermella, onde Musa vai facer un concerto. Logo Musa vai pór flores á tumba da súa nai. No castelo de Lord Darkar, Stormy quere vingarse de Musa polo que lle fixo en Alfea co feitizo da choiva, e transfórmase nunha fada para infiltrarse no seu concerto.

En Fonte Vermella, Brandon está con dúas mozas, e logo vanse. Entón crúzase con Stormy, sen saber que é ela, pero Stormy ignora Brandon. En Alfea, Layla está a facer prácticas de baile, e logo aparece bailando en Fonte Vermella. Musa fai prácticas en Fonte Vermella e non sabe se o fará ben. Entón vén o seu pai, Ho-Boe. Stormy está a ollar todo.

Ho-Boe di que teñen que falar de algo en privado. El enfádase porque Musa se namorou de Riven, e di que a Musa non lle convén Riven. Logo di que non quere que Musa sexa cantante, polo que lle pasou á súa nai. Logo quere cambiar de escola a Musa. Ela ponse a chorar, e Layla vén consolala.

Musa explica a súa historia dos seus pais, e como Ho-Boe coñeceu a Wa-Nin, e logo naceu Musa. Un día Wa-Nin púxose enferma. Eles eran moi pobres, e como non tiñan diñeiro para médicos e medicamentos, Wa-Nin morreu. Entón Ho-Boe non quixo saber nada da música. Logo Musa di a Layla que ela quere ser a fada da música, e Layla di que faga un bo concerto.

O concerto empeza, e Musa aparece con Stella, aínda que Stella fai algúns erros. Logo aparece Brandon e Sky facendo a danza do lume. Brandon está a pensar en Stormy, e mentres tanto Stormy pretende humillar Musa. Codatorta di que vai saír Musa. Ela empeza a cantar bastante ben, e mentres tanto lémbrase da súa nai.

Mentres Musa canta, Stormy volve ao seu aspecto de bruxa e ataca Ho-Boe. Musa enfádase e transfórmase para loitar, pero Stormy di que se Musa a atacar poderá ferir os espectadores.

Musa di que todos canten xuntos. Ninguén entende que quere, pero Riven di a todos que canten como Musa dixo. Todos comezan a cantar. Stormy non sabe para que serve. Despois de cantar todos, Musa xunta o poder de todos os que cantan e ataca Stormy, e ela perde os seus poderes.

Unha vez que Stormy non ten poderes, Musa envía Stormy lonxe de Fonte Vermella. Riven axuda Ho-Boe a levantarse, e Musa ve que o seu pai cambiou de opinión con Riven e da música.

Ao final do episodio, en lugar de aparecer os créditos habituais da serie, aparece outro concerto con todas as seis Winx. Cada unha di unha frase, e todos comezan a bailar. Musa fai subir ao escenario a outras mozas, e todas comezan a bailar coas Winx.

  • Musa fai unha visita ao túmulo da súa nai.
  • Revélase que os pais de Musa actuaban en teatros.
  • Musa conta a historia da súa nai e o seu pai a Layla.
  • Riven axuda Musa a derrotar Stormy e coñece o pai de Musa, Ho-Boe.

Curiosidades Editar

  • Este é o segundo episodio en que Stormy aparece soa.
  • Bloom, Tecna e Flora fan unha participación especial.
  • Neste episodio aparecen moitos personaxes que fan unha participación especial pero non falan, como os profesores de Alfea.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou