FANDOM

O espello da verdade
Tempada 3, episodio 4
Winx56.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 5 de febreiro do 2007
Data do trinque (EUA) 17 de novembro do 2011
Nomes originais
Nome en italiano Lo specchio della verità
Nome en inglés (EUA) The Mirror of Truth
Sucesión de episodios
anterior
A fada e a besta
seguinte
O mar do terror
Lista de episodios

O espello da verdade é o episodio 4 da tempada 3 da serie Winx Club e o episodio 56 en total. Estreouse o 5 de febreiro do 2007 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza con que a nave onde van as Winx e os Especialistas está a ser atacada por grifóns. As Winx transfórmanse, e loitan contra os grifóns. Derrotan algúns, e logran liberar a nave. Pero aparece un grifón máis grande. Entón Musa fai que o monstro se afaste da nave, e as outras Winx atacan os grifóns que quedan.

Por unha turbulencia ábrese a porta da nave e cáese Stella, pero ela logra agarrarse. Cando case cae, vén Brandon e sálvaa. Unha vez na cova, saen da nave. Empezan a camiñar, e logo atopan uns cristais e uns seres que lles falan.

Bloom pide axuda a estes seres, e Stella vén para que vexan o problema. Os seres din que Stella ten que atopar o Espello da Verdade atopándose ela mesma. Entón Stella empeza a camiñar e pasa a outra sala, e sepárase do grupo. Atopa o espello, pero non funciona e Stella segue igual.

Stella está triste, e Brandon revela que sabe o aspecto que ten porque o feitizo que lanzou Flora non era permanente, e todas as Winx din cousas boas de Stella a parte da súa beleza.

A Stella cáelle unha bágoa sobre o espello, e Brandon dá a Stella un agasallo que resulta ser un espello. Stella abraza a Brandon e cáelle outra bágoa, co que Stella volve á súa aparencia humana. Os seres din que o feitizo se rompeu por amor.

Un novo curso empeza en Alfea e Griselda está a pasar a lista, aínda que a escola é un caos. Unha rapariga séntese soa e as Pixies van con ela. As Winx están a facer bromas e explicando cousas das novas fadas, e Layla segue triste por algo. Flora explica a Bloom que en Andros houberon problemas.

Musa está a camiñar, e atopa unha moza tocando música. Ela preséntase como a princesa Galatea de Melodía, e Musa di que tamén é de Melodía. Stella atópase cunha moza chamada Nova que tamén é de Solaria, e ela explica cousas do seu planeta.

Entre outras cousas, Nova di que a Condesa Cassandra se comporta como reina e o rei Radius ten un papel secundario. E Quimera converteuse na moza máis popular de Solaria. Stella di que alguén enfeitizou o seu pai. Flora tenta falar con Layla, pero ela segue triste e non quere falar.

Faragonda dá a benvida ás novas alumnas, e explica que o obxectivo do terceiro ano é conseguir o Enchantix, que é a transformación definitiva que leva poderes de facerse pequenas e o po de fada. Pero para lograr este nivel de fada teñen que salvar alguén do seu planeta. Pero Bloom non ten ninguén para salvar, porque Domino foi destruído.

As Winx propoñen a Layla ir de compras, pero Layla non quere. Ao final explica que o seu planeta corre perigo por un ser chamado Valtor, e escapou da Dimensión Omega por un portal. Tamén transformou as sereas gardiás do portal en monstros.

Layla di que Valtor ten axuda de alguén, e Andros declarou o estado de alerta no planeta. Bloom proponse a axudar e salvar Andros e evitar que aconteza unha traxedia parecida ao que aconteceu en Domino.

  • Nova chega a Alfea.
  • Nova informa Stella do que aconteceu en Solaria.
  • Galatea chega a Alfea e fai amizade con Musa.
  • Layla conta ás Winx o que aconteceu con Valtor.

Curiosidades Editar

  • Cando Bloom e Tecna están a voar, unha das luvas de Bloom era vermella e despois azul.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou