FANDOM

O invernadoiro secreto
Tempada 6, episodio 10
Winx140.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 10 de marzo do 2014
Data do trinque (EUA) 17 de maio do 2014
Nomes originais
Nome en italiano La serra di Alfea
Nome en inglés (EUA) The Secret Greenhouse
Sucesión de episodios
anterior
O santuario do dragón verde
seguinte
Soños rotos
Lista de episodios

O invernadoiro secreto é o episodio 10 da tempada 6 da serie Winx Club e o episodio 140 en total. Estreouse o 10 de marzo do 2014 en Italia.

Argumento Editar

O episodio comeza no planeta Zaltor, onde as Trix están a atacar unha escola de Artes Psíquicas de Zaltor, e poñen aos estudantes baixo o seu control atacando o cristal da escola. Reciben unha mensaxe de Selina, que ofrece un plano para sacar Bloom do equipo.

En Alfea, os Especialistas e os Paladinos estaban a adestrar nunha carreira de obstáculos. Eles terminan o seu adestramento e deciden ir ver as raparigas. Riven decide quedar atrás, e Kiko quere facer unha batalla para xogar con el, que termina en humillación.

Coas Winx, Flora está a pensar aínda na flor de Eldora, e Bloom suxire ir ver Palladium tras a súa clase de pocións. As Pixies non poden entrar, pero entran no seu laboratorio cun feitizo para ver o que está a acontecer.

Durante a clase, Palladium comeza a súa clase sobre pocións e utiliza a súa lección para restaurar ás tres estudantes de primeiro curso que foran convertidos en sapos polas Trix algúns episodios atrás. El enfádase cando as Pixies accidentalmente fan unha desorde na mesa xunto a el e dilles que teñen que irse.

Palladium retoma a súa conferencia sobre como facer antídotos de metamorfose, que Roxy ten un interese. El entón dille a Roxy que use a súa maxia dos animais e amplíe a poción que mesturou para utilizala en Griffin, quen volve á súa forma humana.

Griffin case cae inconsciente, pero suxéitana e ela insiste en ver Faragonda rapidamente. Layla crea unha táboa para levala á enfermería para recuperarse. Palladium vai cunhas alumnas á enfermería. Flora entón pregúntalle rapidamente a Palladium sobre a flor de Eldora e se podería identificala. Por desgraza, nin sequera el pode, pero se sorprende ao escoitar o nome de Eldora.

Palladium revela que Eldora é unha fada que hai tempo vivía en Alfea e ensinaba maxia de flores no invernadoiro da escola. Flora sorpréndese ao saber que hai un invernadoiro na escola sen o seu coñecemento. Palladium di que cando Eldora se foi, o local foi fechado e abandonado. Flora emocionada corre ao invernadoiro, e é seguida polas outras.

En Torre de Nubes, Selina proponse ir a Alfea. Darcy e Stormy pensan que as podería traizoar, pero Icy di que a observará todo o tempo. Mentres tanto, as Winx prepáranse para dirixirse ao invernadoiro, pero se reúnen cos especialistas, menos Riven. Musa pregunta onde está Riven, e Timmy responde que el quedou para adestrar máis, e dixo que el a saúde da súa parte. Musa parece decepcionada. Bloom está feliz en ver Sky de novo, pero por sorpresa, de súpeto aparece Selina en Alfea.

Bloom presenta Selina aos outros, dicindo que é a súa amiga da infancia cando estaba en Gardenia, despois Bloom pregunta por que estaba no Exipto. Selina di que tamén busca Eldora porque era a súa fada madriña, e debido á súa conexión con ela e a súa maxia, as Trix tentaron secuestrala (isto último é falso para que non descubran os seus plans).

Bloom asegúralle que estará a salvo con eles. Sky, no entanto, sospeita algo da rapariga, e pregúntalle como sabe onde atoparía Bloom, e ela responde que era o seu “instinto de fada”. Ela ofrece a súa axuda para atopar Eldora, e as raparigas aceptan. Os mozos despídense, e Sky nota algo raro en Selina.

Chegan ao invernadoiro de Alfea, que Flora abre. Antes de entrar, Tecna para Selina, sinalando que só os estudantes de Alfea e profesores poden entrar, e os outros teñen que pedirllo a Faragonda. Selina di que non hai tempo para isto, e Bloom acepta entrar con ela.

Despois Stella dá unhas roupas apropiadas para as raparigas, que entran nun enorme bosque exótico. Flora despois saca a flor de Eldora, onde Bloom pregunta se Selina a recoñece. Ela responde que non, pero a resposta pode atoparse no invernadoiro.

Todas deciden separarse para atopar unha flor. Mentres as Winx buscan a flor, Selina coloca un feitizo de veleno nunhas rosas sen que ninguén a vexa. Unha vez Flora vai cheirar as rosas, inmediatamente cae feble ao chan, envelenada.

Bloom sorpréndese ao descubrir que Flora foi envelenada, e non sabe que facer xa que Flora é a única que podería neutralizar os velenos florais. Selina pregúntalle se hai un laboratorio de pocións no invernadoiro, e Stella pregúntalle como o sabe. Ela contéstalle que aprendeu maxia floral de Eldora, de modo que sabe como neutralizar o veleno.

Bloom e Selina buscan o laboratorio de pocións. Layla suxire preguntar a Palladium. E en segredo, Selina transforma unha serie de plantas converténdoas en monstros enormes que atacan Stella, Musa, Tecna e Layla. As catro transfórmanse para loitar contra os monstros e protexen Flora.

Bloom e Selina atopan o laboratorio de pocións, pero un monstro vexetal rompe a xanela e vén atacalas. Bloom transfórmase para loitar contra o monstro e di a Selina que faga un antídoto. Selina sorrí porque todo vai de acordo ao seu plan.

Selina fai un veleno letal e dállo a Bloom dicindo que é un antídoto. Ela di Bloom que ten que darse présa para darllo a Flora, mentres ela encargarase do monstro. Unha vez que Bloom vai, Selina simplemente fai volver o monstro ao seu estado anterior. As Trix observan todo dende Torre de Nubes e impresiónanse pola trampa.

Na enfermería de Alfea, Griffin dille a Faragonda e Palladium que as Trix teñen Torre de Nubes baixo o seu control e queren conquistar todas as escolas da Dimensión Máxica. Faragonda asegúralle a Griffin que as pararán sexa como for.

Sky despois entra e pregúntalle Faragonda sobre o paradoiro das Winx, e fala da amiga de Bloom, Selina. Griffin rapidamente explícalles que Selina é unha aliada das Trix. O instinto de Sky demostrou ser correcto e rapidamente vai buscar Bloom e as outras para advertirlles antes de que sexa demasiado tarde.

Stella, Musa, Tecna e Layla continúan a loitar contra os monstros ata que chega Bloom. Dilles que irá axudar Flora e daralle o antídoto mentres as outras loitarán contra aos monstros. Bloom vén e cando está a piques de dar a poción a Flora, un proxectil de Helia destrúe a poción, á súa confusión.

Ela levanta a vista para ver aos Especialistas, os Paladinos e Palladium no invernadoiro. Sky dille a Bloom que a poción que ela case dá a Flora non era ningún antídoto. Bloom está confundida porque lla deu Selina, e Palladium sinala que en realidade era un veleno mortal. Atemorizada, dáse conta de que tiña estado a piques de matar accidentalmente Flora. Palladium ofrece rapidamente a Flora un antídoto real.

Os mozos axudan ás outras mozas cos monstros, e Flora levántase e fai que os monstros volvan á normalidade. Todas se alegran, pero Flora nota a sensación que Bloom non está ben. Na porta de Alfea, Bloom cúlpase a si mesma polo que acontecera, porque ela confiaba en Selina, e case conseguiu que as súas amigas morresen.

Daphne e as outras tentan asegurarlle a Bloom que non podía saber que fora enganada, pero Bloom insiste en que ten que saír por un tempo. As raparigas quedan tristes ao ver Bloom irse. Sky atópase con Bloom e tamén tenta tranquilizala, pero ela di que probabelmente non crerá máis nela mesma. Co corazón oprimido, Bloom deixa Alfea e vaise cara á Terra.

  • Griffin, Carol, Evie e Lori están de volta á súa forma orixinal grazas a Roxy e Palladium.
  • As Winx (excepto Bloom) satisfán Selina por primeira vez.
  • Bloom case envelena Flora co veleno que Selina lle deu.
  • Bloom decide volver a Gardenia.

Curiosidades Editar

  • Esta é a terceira vez que Bloom sae do Winx Club.
  • Esta é a primeira vez que Bloom case matou Flora, excluíndo de atacar as Winx no episodio 19 da tempada 2 (cando foi posuída por Lord Darkar).
  • Esta é a primeira vez que as Winx entran no Invernadoiro Secreto de Alfea.
  • Curiosamente, ninguén recoñece o Legendarium sobre a corda en torno á saia de Selina.
  • Este episodio foi ao ar nos EUA como parte da maratón de maxia online.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou