FANDOM

O libro do Sirenix
Tempada 5, episodio 4
Winx108.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 19 de outubro do 2012
Data do trinque (EUA) 23 de setembro do 2012
Nomes originais
Nome en italiano Il libro Sirenix
Nome en inglés (EUA) The Sirenix Book
Sucesión de episodios
anterior
Regreso a Alfea
seguinte
A lila máxica
Lista de episodios

O libro do Sirenix é o episodio 4 da tempada 5 da serie Winx Club e o episodio 108 en total. Estreouse o 19 de outubro do 2012 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza en Alfea, onde Bloom está triste porque Sky ten amnesia, e non lembra Bloom. As Winx teñen que volver buscar á Sección Secreta de Alfea o libro do Sirenix, e Tecna atopou unha maneira de saber onde está o libro.

Stella di a Bloom que vaia visitar Sky, e pon ás Winx roupa nova. Bloom di a Stella que debería ser unha deseñadora de moda. Mentres tanto, as Trix falan con Tritannus sobre os seus novos poderes, e Tritannus enfádase porque non destruíron as Winx.

Icy di a Tritannus que as Winx buscan o libro do Sirenix, e Tritannus di que teñen que evitar que as Winx consigan o Sirenix, e mentres tanto buscará como dar o Sirenix ás Trix. En Alfea, Tecna fixo un programa no seu móbil para a localización do libro do Sirenix, e Timmy axudará Tecna na procura.

Bloom vai ver Sky, e empezan a falar. Flora trae Krystal porque ten poderes de curación, e tenta curar Sky. Pero Krystal atopa unha barreira, e non pode curar Sky porque hai algo que non quere lembrar. Sky recibe unha chamada do seu pai, e tenta falar con el sen dicir nada da súa amnesia.

Tecna logra entrar na Sección Secreta de Alfea, e entón as Trix estragan o móbil de Tecna. Bloom está a facer un paseo con Sky, pero Sky di que prefire estar só. Na Sección Secreta de Alfea, Tecna di que poderá detectar co seu móbil a localización do libro do Sirenix.

Tecna atopa un libro, e ten unha enerxía negativa. Tecna ábreo, e entón ela transfórmase nun robot. No océano de Andros, Ligea e Nereus están a buscar Tritannus. Tritannus transforma Nereus nun monstro, e pide á súa nai que lle diga como poden conseguir o Sirenix. Ligea fala de Daphne, e logo Tritannus transfórmaa en monstro.

As Winx transfórmanse para desfacer o feitizo do libro en Tecna, pero Tecna continúa ser un robot. Tecna empeza a destruír todo e abrir libros perigosos. Layla descobre que é o seu móbil, pero Tecna abre un libro de vento, un libro de neve e un libro de auga.

As Winx logran lanzar un feitizo cara ao móbil de Tecna, e entón Tecna volve á normalidade. Ela di que tivo un soño onde era un robot, e as Winx din que non foi un soño. As Winx din a Tecna que o móbil volve funcionar ben, e atopan o libro do Sirenix. Tritannus di ás Trix que teñen que coller Daphne.

  • Flora pide a Krystal que use os seus poderes de cura para axudar Sky para recuperar a súa memoria perdida, mais é en balde, hai unha barreira na cabeza de Sky que está a impedila de facelo. A barreira parece ser o colgante perdido de Erakylon.
  • Tritannus transforma Nereus e Ligea en mutantes.
  • As Winx atopan o libro do Sirenix grazas á maxia tecnolóxica de Tecna, mais cando abriren o libro, eles estarán a colocar as súas propias vidas e das outras persoas en risco. As Winx deciden agardar.
  • Tritannus planea secuestrar Daphne.

Curiosidades Editar

  • Esta é a terceira vez una das Winx loita contra as outras Winx. Esta vez foi Tecna. A primeira vez é Bloom, como Dark Bloom na tempada 2; e a segunda é Layla na tempada 4 tras perder Nabu e xuntarse a Nébula.
  • Krystal é traída para curar Sky, a pesar de que Flora e Bloom teñen poidas de curación, xa que Flora curou os animais peluches na tempada 4 e Bloom curou Sky na tempada 2 e outras persoas noutros episodios.
  • Nunha escena, a sombra dos ollos da Stella é verde no canto de amarela.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou