FANDOM

O misterio de Calavera
Tempada 6, episodio 15
Winx145.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 31 de xullo do 2014
Data do trinque (EUA) 17 de maio do 2014
Nomes originais
Nome en italiano Il mistero di Calavera
Nome en inglés (EUA) The Mistery of Calavera
Sucesión de episodios
anterior
Mythix
seguinte
A invasión dos zombis
Lista de episodios

O misterio de Calavera é o episodio 15 da tempada 6 da serie Winx Club e o episodio 145 en total. Estreouse o 31 de xullo do 2014 en Italia.

Argumento Editar

As Winx e Daphne chegan á praia da Illa Calavera. Despois atópanse cunha nave de Fonte Vermella, e as raparigas son recibidas polos Especialistas e os Paladinos que ofrecen asistencia. Daphne fala dunha gruta chamada Bahoomundo, onde uns piratas esconderan un gran tesouro.

Cando camiña o equipo, son sorprendidos pola aparición repentina de Eldora, que lles di que a Esmeralda da Fantasía non poderá atoparse no mundo real. Ela teletranspórtase cando chegan os habitantes da illa. Bloom pregúntalles onde poden atopar a gruta de Bahoomundo, pero os habitantes inmediatamente asústanse.

Unha planta captura Stella, e todos os habitantes ponse a rir. Entón Flora consegue calmar a planta, e a planta deixa Stella. Bloom pregunta outra vez sobre Bahoomundo, e dilles que precisan de saber isto. Un neno dilles que precisarán de ver á muller sabia de Calavera.

Os Especialistas e os Paladinos permanecen para pescudar na illa, mentres as Winx van visitar esta muller. As raparigas chegan á casa da Muller Sabia, e ela dille que todo comeza nun barco pirata que, segundo a historia, se afundira preto de Bahoomundo hai moitos anos.

Despois os piratas morreron e convertéronse en zombis, nunca saíron da nave e trasladaron o tesouro a outro lugar, onde o vixiaron desde entón. O local está debaixo da auga preto do antigo farol. Despois advirte que teñen que vixiar, porque hai unha maldición no neboeiro.

As raparigas reagrúpanse cos mozos respecto aos seus achados. Helia sinala que a gruta que están a buscar está nunha illa solitaria da costa. Timmy vén e di tamén que ten unha maneira de chegar ata esa gruta.

En Torre de Nubes, Selina fala con Acheron e dille que está enfadada porque as Trix aínda non compartiron nada do seu poder con ela, polo que é imposible liberalo. Acheron tamén está enfadado por isto e suxire que faga algo. Instrúe a Selina ofrecer ás Trix unha maneira de entrar no mundo do Legendarium.

Na praia, Timmy construíra unha barca pequena para chegar á illa, pero os outros resístense a ir. Layla crea unhas velas Morphix, que todo o mundo aprecia mentres Tecna e Timmy collen a balsa. Todos se unen nunha carreira para ver quen chegará á illa en primeiro lugar.

Layla e Nex comezan a falar moito, para gran desgusto de Roy. Tecna e Timmy chocan a súa barca contra unha rocha, provocando o seu afundimento e agora teñen que nadar o resto do camiño. Todos eles chegan á base da illa onde atopan unha gruta submarina. Stella asústase cando ve o neboeiro. Todos entran na gruta e diríxense a unha caverna submarina.

Bloom e as outras convocan sucesivamente as súas variñas Mythix que comezan a reaccionar ao lugar. Daphne lémbralles o que dixo ao principio Eldora, que a esmeralda se atopa só no mundo do Legendarium e non poderán atopala no mundo real.

As Trix observan os acontecementos a través do ollo de Griffin, conscientes de que se as Winx atoparen unha maneira de bloquear o Legendarium, serán derrotadas. Stormy suxire emboscalas neste momento, pero Darcy pregúntalle como o farán sen os seus obxectos de poder.

Selina entón entra e ofrece unha maneira para que poidan entrar no Legendarium para adquirir o poder necesario para derrotar ás Winx. Darcy móstrase escéptica, preguntándose por que Selina está a mencionar isto agora.

Selina responde que non tiña necesidade de facelo antes, e despois informa que as Winx teñen a capacidade de entrar no Legendarium. Selina suxírelle ás Trix que teñen que ir buscalas, e Icy concorda. Ela entón le unha lenda de tres bruxas antepasadas e teletransporta as Trix no libro.

Na caverna, Bloom dilles aos Especialistas e Paladinos que queden, xa que elas son as únicas que poden entrar no Legendarium. Eldora entón teletranspórtase para despedilas. No entanto, ela dá a todas unha xusta advertencia de non permanecer alí por moito tempo ou poderían arriscarse a quedar presas para sempre.

Os mozos dinlle ás Winx que se dean présa en volver tan cedo como sexa posíbel. As Winx transfórmanse en Mythix e entran no mundo do Legendarium. A diferenza da última vez, atópanse nun barco pirata pantasma. As Winx sorpréndense coa aparición das Trix. Non teñen tempo para preguntarse como chegaron alí e comeza unha loita. A loita intensifícase, e tanto as Trix e as Winx se sorprenden cando os zombis piratas emerxen.

  • Primeira loita entre as Winx e as Trix dentro do Legendarium.
  • Aparecen os zombis piratas, son os primeiros monstros que aparecen sen ser invocados por Selina.

Curiosidades Editar

  • Revélase que as Winx non poden quedar no mundo do Legendarium por moito tempo ou quedarán presas dentro del.
  • Este episodio foi ao ar nos EUA como parte da maratón de maxia online.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou