FANDOM

O momento da verdade
Tempada 2, episodio 23
Winx49.png
Información do episodio
Data do trinque (Italia) 5 de xullo do 2005
Data do trinque (EUA) 4 de marzo do 2006
Nomes originais
Nome en italiano Il momento della verità
Nome en inglés (EUA) The Time for Truth
Sucesión de episodios
anterior
Perigo nas Terras Salvaxes
seguinte
Prisioneira de Darkar
Lista de episodios

O momento da verdade é o episodio 23 da tempada 2 da serie Winx Club e o episodio 49 en total. Estreouse o 5 de xullo do 2005 en Italia.

Argumento Editar

O episodio empeza no castelo de Lord Darkar, onde un home tenta escapar dos alxubes do castelo. Na aldea das Pixies, a Árbore da Vida está mal. As Pixies están preocupadas porque se a Árbore da Vida morrer, as Pixies poderán desaparecer.

Livy cre que a van castigar por deixar que as Trix atacasen a aldea, pero entón vén unha nave dos Especialistas e as Pixies das Winx están enfermas. E a Árbore da Vida está enfermo polo ataque de Icy.

O home usa un feitizo e convértese nun líquido, e logra escapar. Lord Darkar fala con Avalon, que en realidade é falso, e o verdadeiro Avalon crea unha ilusión para enganar o Fénix e escapa.

En Alfea, Faragonda está a felicitar ás Winx por conseguir en Charmix, e di que os profesores aumentarán a intensidade das clases das Winx que conseguiron o Charmix.

Avalon tira uns pos sobre as Winx para crear unha criatura cos seus propios poderes. As Winx transfórmanse para loitar contra a criatura, e activan o Charmix. Ao principio fallan, pero ao final logran derrotar esta criatura. Entón unha Pixie e Flora está a informar Faragonda sobre a enfermidade da Árbore da Vida.

Flora tenta curar á Árbore da Vida, pero non pode. Entón transfórmase, e logra curar á árbore. Layla decide que usen as flores da Árbore da Vida para curar ás Pixies. As Pixies cúranse, mentres que Avalon está a camiñar. A Árbore da Vida saca unha nova mascota Pixie.

Chatta anima Flora a declararse a Helia, pero vaise. Entón Helia óuvea e decide baixar, e despois dunha conversación tímida, decide dicir a Helia que o ama e gaña o seu Charmix.

Mentres tanto, Avalon chega a Alfea, e as Winx sorpréndense por atopar outro Avalon 11 minutos despois de velo nos corredores. Stella entra en Alfea a buscar auga, e atopa outro Avalon que ten présa.

Musa descobre que Avalon estivo nos alxubes, e lévano con Faragonda. No seu despacho, Faragonda empeza a pensar en todos os eventos co Avalon falso: a liberación misteriosa das Pixies, o feitizo de nostalxia das Pixies, e a hipnose que converteu Bloom nunha versión escura.

Ao final decátanse que Bloom pode correr un gran perigo. Stella chega, e as outras descobren que Bloom quedouse soa e podería ser enganada polo falso Avalon. Mentres tanto, o falso Avalon está con Bloom e lévaa a unha clase.

O falso Avalon leva a Bloom a unha burbulla de maxia negra, e entón o falso Avalon revélase. As Winx corren, pero xa é demasiado tarde e Bloom foi secuestrada. O falso Avalon leva a Bloom con Lord Darkar, e di que por fin o Fénix e o Dragón están reunidos.

  • Flora salva a Árbore da Vida.
  • Flora confesa os seus sentimentos por Helia.
  • Flora recibe o seu Charmix.
  • O verdadeiro profesor Avalon chega a Alfea.
  • O falso profesor Avalon secuestra Bloom.

Curiosidades Editar

  • A razón dos riso maléficos do profesor Avalon en episodios anteriores revélase neste episodio.

Galería Editar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou